Klein Marokko.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:46 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hoihoi.
Waar in Sappemeer precies?
quote:
Que?quote:
De Vosholenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:46 schreef joppie_saus het volgende:
Hoihoi.
Waar in Sappemeer precies?
Struikje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Fems het volgende:
Hai peterseliestruikje,
het gaat goed.Morgen weer naar grunn, of overmorgen
Waarom?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Struikje?
Ik voel me diep beledigd nu ...
True, alleen mijn naam wordt al zo vaak misbruikt ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Waarom?
Peterselie zijn is positief. Struikje, plantje. Peterselie past overal bij
Ik vind je superstoer! Vond je mijn Que? niet heel buitenlands aandoen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Fems het volgende:
Hai peterseliestruikje,
het gaat goed.Morgen weer naar grunn, of overmorgen
En luco, vond je me niets toer?
Jij woont hier helemaal niet! Maak lekker je eigen Leek City topic aanquote:
Wie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:07 schreef Oneself het volgende:
Haha oh lawd, ik word echt gek van die Voe's hier overal, what's the deal met haar? Is zij überhaupt buiten dit forum bekend?
quote:
Kanopolo en breien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:23 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik meende het serieus.![]()
Wat zijn je hobby's eigenlijk?
Zo had je 'm ook op kunnen vatten.quote:
Jemig, is die douche uberhaupt aangeweest?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Zo had je 'm ook op kunnen vatten.
Alweer klaar overigens.
http://www.google.nl/images?q=kanopoloquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jemig, is die douche uberhaupt aangeweest?
Q, nee, niet echt. Je weet wat kanopolo is?
Ja, en ik heb zelfs m'n haar gewassen en m'n lichaam ingesopt (en weer afgespoeld).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jemig, is die douche uberhaupt aangeweest?
[...]
Maandag alquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:41 schreef Mistaken het volgende:
Slaap lekker Groningen.
Tot maandag!
Aha, net als je PM's met bepaalde filmpjes?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Mijn fantasie gaat soms een stap te ver.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Mijn fantasie gaat soms vaak een stap te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |