abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91057836
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 23:56 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Hee dank je wel!
Berliner Zoo en Rijksdag en de TV toren had ik zelf ook al bedacht, verder kwam ik nog niet.
Rest ga ik even googlen, Ritter Sport Choco-Shop is vooral voor mij leuk denk ik :9

Ah ja, gewoon even ergens anders zijn en het hotel en zo is sowieso al heel leuk :)
Potsdam wil ik op de terugweg doen. Gaan met de auto denk ik, dus qua tijd zitten we niet erg gebonden.
Hopelijk mailt het hotel de reservering snel door, nog niets gehoord... *taptaptap*
een eindje verderop ligt concentractiekamp sachsenhausen, echt de moeite waard om te kijken
  zondag 9 januari 2011 @ 21:34:03 #202
16245 CarOnline
met lange O
pi_91088142
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 10:13 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

een eindje verderop ligt concentractiekamp sachsenhausen, echt de moeite waard om te kijken
Ja, dat wil ik ook wel graag, maar de jongste is 7 dus wil ik daar liever zonder kinderen naar toe. Om in alle rust te kijken en niet een zeurende 7 jarige om me heen te hebben met: Wanneer gaan we? *drein drein*

Tis niet dat ze er niks van weet, 2 jaar geleden zijn we naar het Anne Frankhuis geweest waar ze ook bij was en dat weet ze allemaal nog prima. Maar ik vind haar hier nog iets te jong voor denk ik.
Screw them.
We're going home.
pi_91522393
tvp.

denk volgend jaar alleen te gaan. :)
pi_92500656
Waar moet je in het centrum zijn als je centraal wilt liggen / genoeg stapmogelijkheden zijn etc? Iemand ook een site van goeie hotels/goeie hoteltips?
pi_92500897
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:13 schreef akadoenka het volgende:
Waar moet je in het centrum zijn als je centraal wilt liggen / genoeg stapmogelijkheden zijn etc? Iemand ook een site van goeie hotels/goeie hoteltips?
Ik zit zelf altijd in het Park Plaza Prenzlauer Berg Hotel. Ligt direct aan de ringlijn van de metro en met de tram sta je in 10 minuten op de Alexander Platz.
Kost ca. 100 euro per kamer per nacht.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_92501238
Zijn dat de gemiddelde prijzen in berlijn?
pi_92501360
Zoals in Nederland,dus echt heel goedkoop is het niet. Wel meer keuze. :Y
Ik kwam tijdens het IFFR een Berlijnse journaliste,Hannah,tegen die erg laagdunkend over München deed,iets dat mij erg verbaasde vooral toen ze zijn dat München een "dorf"was ivg met Berlijn. :D :') wel een mooie blonde duitse van 25 jaar *;
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92501397
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef akadoenka het volgende:
Ligt er helemaal waar je zit.
Er zijn wel goedkopere dingen te vinden natuurlijk en ook hostels of appartementen zijn wat lager in prijs.
Maar je zit inderdaad wel gauw richting de 100 euro voor een beetje hotel.
pi_92503030
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:29 schreef akadoenka het volgende:
Ik weet niet of het gemiddeld is, maar het kan absoluut goedkoper. Ik zou zelf in ieder geval nooit 100 euro per nacht betalen, dat geld kan ik veel beter besteden.

De hostels zijn volgens mij ook wel goedkoper dan in Nederland (voorzover je die hier überhaupt hebt buiten Amsterdam).
pi_92503227
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Ik weet niet of het gemiddeld is, maar het kan absoluut goedkoper. Ik zou zelf in ieder geval nooit 100 euro per nacht betalen, dat geld kan ik veel beter besteden.

De hostels zijn volgens mij ook wel goedkoper dan in Nederland (voorzover je die hier überhaupt hebt buiten Amsterdam).
vorig jaar was ik met mijn toenmalige vriendin naar zo'n hostel geweest. de generator oid. het was erg goedkoop en er zaten veel buitenlanders waarmee je makkelijk contact mee kon maken. :)
pi_92503354
O ja de Generator! Dat ligt precies naast het hotel (Park Plaza) waar ik het hierboven over had.
Zelfde ideale ligging dus. :)
pi_92503666
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Felixa het volgende:
O ja de Generator! Dat ligt precies naast het hotel (Park Plaza) waar ik het hierboven over had.
Zelfde ideale ligging dus. :)
het tofste in die buurt vond ik nog wel dat turkse zaakje waar je voor 7 euro ladderzat kon worden. :')
pi_92532476
Wat is DE stapplaats in Berlijn? In welke omgeving moeten wij dus een hotel zoeken.
We zoeken dico/cafe straat oid.

[ Bericht 16% gewijzigd door akadoenka op 09-02-2011 01:57:13 ]
pi_92533747
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 01:51 schreef akadoenka het volgende:
Wat is DE stapplaats in Berlijn? In welke omgeving moeten wij dus een hotel zoeken.
We zoeken dico/cafe straat oid.

daar heb je meerdere gebieden voor :') kijk langs het lijstje in de eerste posts, met clubs en bars kijk wat je bevalt en boek iets in die omgeving. Zelf vond ik http://www.citystay.de/ een erg relaxte plek, in het centrem, dichtbij alles. En om de hoek lag hackischer hoffe waar van alles te doen was
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_92538424
The Matrix vond ik wel vet maar da's de enige disco waar we toen tijdens een schoolexcursie zijn geweest buiten een aantal kroegen :P
pi_92575767
Meer tips? Voor een mafplaats op een goeie staplocatie
pi_92581480
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:25 schreef akadoenka het volgende:
Meer tips? Voor een mafplaats op een goeie staplocatie
Ligt er maar net aan in wat voor soort clubs je wil stappen toch?

Ik wil in juni ook wel weer naar Berlijn, ws met wat meer mensen. Ben dus op zoek naar tips voor appartementen of goede sites waar je die kan vinden. :)
pi_92585345
Ik ga ook weer en nu langer... vorige keer was maar een paar dagen. Deze keer Berlijn in hoog lente zien de vorige keer was het in kaal en grauw november. En dat was al helemaal geweldig. *O*

Ik vind een appartement altijd veel relaxter dan een hotel omdat je gewoon veel vrijer bent en niet aan het ontbijt hoeft aan te schuiven midden in de nacht. ;)

Via deze site heb ik de vorige keer mijn plek geboekt. http://www.urban-apartments.com/berlin/
Alles werd snel en netjes geregeld.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_92587119
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:36 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan in wat voor soort clubs je wil stappen toch?

Ik wil in juni ook wel weer naar Berlijn, ws met wat meer mensen. Ben dus op zoek naar tips voor appartementen of goede sites waar je die kan vinden. :)
www.wg-gesucht.de

Hier hebben wij van t zomer een apartment gehuurd. Kosten voor 1 maand: 600 euro _O_.
pi_92587200
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:54 schreef Fukjoeman het volgende:

[..]

www.wg-gesucht.de

Hier hebben wij van t zomer een apartment gehuurd. Kosten voor 1 maand: 600 euro _O_.
Ja dat red je met mijn link niet, maar wel de wat apartere appartementen zeg maar. En 80 euro per nacht vind ik ook geen beroerde prijs, hele maal als je de prijs kunt delen met reisgenoten. :)
pi_92587751
80 euro vind ik wel te doen ja, als je het deelt met vier mensen. Bedankt voor de links iig! :)
pi_92588024
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef StormWarning het volgende:
80 euro vind ik wel te doen ja, als je het deelt met vier mensen. Bedankt voor de links iig! :)
Ze staan er ook duurder hoor, maar ook genoeg van rond die prijs. :)
Succes!
pi_92717568
Wij gaan over een paar maanden ook naar Berlijn.

Is de dierentuin van Berlijn (met Knut) iets?
Ik zag dat je wel de entree van het aquarium ook nog eens moet betalen. Is die ook de moeite waard?
pi_92718621
Berlin zoo is leuk, aquarium is aardig maar niet zo dat je er perse naar toe moet.
Hooray for boobies!
pi_92877583
Dankje Spockjuh.

Weet er iemand trouwens een goede sportwinkel in Berlijn?
Ik heb namelijk gehoord dat kleding goedkoper is als hier in Nederland. Als dat ook voor sportkleding geldt, ben een enorme voetbalfan, dan zal ik eens inkopen gaan doen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')