Als je ze dan gaat verkopen tegen die tijd heb ik wellicht wel interesse
 Als je ze dan gaat verkopen tegen die tijd heb ik wellicht wel interesse  

maakt jou dat wat uit dan? Jij koopt toch alles wat er een beetje leuk uitziet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:44 schreef versteegrob het volgende:
Heel mooi alleen ook heel duur he

hou dit topic maar in de gaten, als er kleintjes komen, plaats ik hier vast foto's, dus dan moet je nog even contact opnemen.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:50 schreef PerryVogelbekdier het volgende:Als je ze dan gaat verkopen tegen die tijd heb ik wellicht wel interesse

Google zegt:quote:Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef Stinosss het volgende:
Ik ben inmiddels mijn aquarium aan het opstarten. Ik heb echter een vraag over de pomp en de verwarming.
Zie hieronder mijn pomp. Zoals jullie kunnen zien is dit een intern pompje. Hij hangt in mijn nieuwe 60cm bak. Op sommige foto's zie ik dat de uitstroomkop van de pomp onder het waterniveau staat en op andere foto's staat hij weer boven het water. Wat raden jullie aan? Wanneer de uitstroomkop onder water staat komt er ook water bij het gat waar de netsnoer de pomp in gaat. Is dit veilig?
[ link | afbeelding ]
(Klik voor een groter formaat)

Ja kan gewoon onderwater.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:34 schreef Stinosss het volgende:
Maar bedoelen ze daar de filter of de hele pomp mee? Er staat 230V op die pomp en wil alles wel veilig hebben natuurlijk..

die zwemmen gelukkig nu in mijn oude kom.
 die zwemmen gelukkig nu in mijn oude kom. 

Kheb een mooi nieuw object gezien wat gemaakt gaat worden, en dan kan ik na +- een maand wel zeggen wat het doet in mijn bak/planten enzo
 Kheb een mooi nieuw object gezien wat gemaakt gaat worden, en dan kan ik na +- een maand wel zeggen wat het doet in mijn bak/planten enzo  

Bij deze:
 Bij deze:

De handgreepjes worden nog wel vervangen, die vind ik dan weer erg lelijk
 De handgreepjes worden nog wel vervangen, die vind ik dan weer erg lelijk  

Als we gaan verhuizen wordt 'ie wit, denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:39 schreef ook_gek het volgende:
je kan hem uiteindelijk altijd nog een andere kleur geven
En hoe groot is die bak nou? 1,20M schat ik?

Me likes a lot
 Me likes a lot  

Als ik alleen gebruik maak van direct zonlicht de hele dag. Kan ik dan de lamp achterwegen laten?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Lichtjes stromend is wel aan te raden..
Niet alle planten kunnen op kamer temperatuur, maar de meeste snelle plantjes wel
Heb je er wel een lamp boven hangen? Want das wel belangrijk.

zonlicht = algenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik alleen gebruik maak van direct zonlicht de hele dag. Kan ik dan de lamp achterwegen laten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |