WTF?! Waarom zou je naar Lelystad willen gaan als je op Lowlands bent?!quote:Op vrijdag praat schrijver Joris van Casteren in de ogoNONogo over Lelystad, waar hij opgroeide en waarover hij een prachtboek schreef. Maar op zaterdag begeleidt hij een exclusieve safari naar deze poldercity en vertelt hij vanalles terwijl je in een van Lowlands' pendelbussen door het decor van zijn boek rijdt.
Ben je wel in voor een potje cultuur en geschiedenis opsnuiven op een literair-recreatief verantwoorde manier? Meld je dan aan via bustour@lowlands.nl voor deze 3 uur durende trip (aanvang 12:00). Er is plek voor 50 personen. Onderweg wordt uiteraard ook even een (sanitaire) stop gemaakt.
Die mensen zouden bij voorbaad al geen bandje mogen dragenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:37 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
WTF?! Waarom zou je naar Lelystad willen gaan als je op Lowlands bent?!
Inderdaad!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:50 schreef smoeske het volgende:
[..]
Die mensen zouden bij voorbaad al geen bandje mogen dragen
Same here! Alleen jammer dat je de Ostgut avond op vrijdag in de X-ray aan je voorbij laat gaan!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:30 schreef Ferraaro het volgende:
@ Schaapstoeter; als ik jouw programma zie ga ik je vaak tegenkomen
Onzin, klonk bijna CD waardig op Melt tijdens hun live performancequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze zijn live idd prut. Daarom ga ik ook naar Nosaj Thing
Ze zijn niet slecht, het is alleen dodelijk saai live. Ik weet niet wat het is, het komt gewoon niet over, wat zonde is want het album is echt geweldig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Onzin, klonk bijna CD waardig op Melt tijdens hun live performance
Zozo!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:01 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb gedroomd dat ze de pendelbussen vervingen voor skippyballenMaar toen ik bij de ingang was, werd ik wakker.
Dat dacht m'n zus ook eens op pinkpop. Toen zaten er geen elastiekjes in de tentstokken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Tja, wij hebben een gloednieuwe tent, dus ik geloof het wel!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:56 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Dat is toch een coole droom of niet?
Hmmm... Nou, dan zal ik de stokken even checken, maar ga 'm niet helemaal opzetten!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:52 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat dacht m'n zus ook eens op pinkpop. Toen zaten er geen elastiekjes in de tentstokken.
Ik moet van het weekend maar even kijken of mijn tent compleet is. Ben er toen destjids mee naar een jeugdcamping geweest en dat ding op het eind ingepakt en in de hoek geflikkerdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef Lips het volgende:
Is een tent waar ik 2 jaar geleden mee naar pinkpop ben geweest en ik had geen flauw idee meer of alles compleet was en hoe de staat van de tent wasDe andere tent heb ik uiteindelijk niet opgezet, heb alleen ff gekeken of alles er bij zat en dat was zo!
Even op youtube een insrtuctievideo glurenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Verari het volgende:
Lol, ik heb zo'n gooi-tent. Het schijnt alleen verrekte kut te zijn om hem weer in de hoes te krijgen xD
Het valt reuze mee. Je moet alleen niet bang zijn dat de stok breekt en juist door duwen bij het inklappen. Ik ben alleen benieuwd hoe lang die dingen eigenlijk heel blijven..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Verari het volgende:
Lol, ik heb zo'n gooi-tent. Het schijnt alleen verrekte kut te zijn om hem weer in de hoes te krijgen xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |