Wielaert hoort niet in die categorie thuis. Urzaiz, en Roger overigens wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Een speler die bij PSV niet goed genoeg meer was gaat nu bij Ajax ballen en ik denk dat hij ook nog een behoorlijk aantal wedstrijden gaat meespelen. En heb ook zo'n vies voorgevoel dat als Ajax tegen PSV moet 1 van de centrale verdedigers geblesseerd is en hij mag invallen. Wat heeft Ajax van de Juan Fran, Atouba, Wielaert, Colins geleerd?
Het schijnt dat vd Meyde in de wachtkamer zit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:59 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
1. Gratis
2. Rechtsbuiten
3. Veel (levens)ervaring.
4. Ik zeg: doen!
je stelt je wel erg aan hé?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jonge jonge jonge wtf lul jij, ga aub oprotten met Pantelic vergelijken met ooijer
En een abbo bij de Burger King?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het schijnt dat vd Meyde in de wachtkamer zit.
Mocht Suarez vertrekken dan wordt hij direct toegevoegd aan de selectie.
Over het salaris zijn ze het al eens (2 miljoen p/j), er moet alleen nog overeenstemming bereikt worden over enkele randvoorwaarden (gratis abonnement bij de Febo, jaar lang gratis dineren bij Broodje van Cootje e.d.).
Gaat hij niet doen ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Martin Jol staat op 1 bij de bookmakers op Martin O'Neill op te volgen als trainer van Aston Villa.
"Ik kan het niet maken om Ajax nu te verlaten," zei Jol eind juli, maar "nu" is dus al weer even geleden...
Ik zou het niet erg vinden met zijn salarisquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Gezien de waslijst aan verdedigers van Ajax mag je toch verwachten dat Oleguer nu weggaat?
rot op mafkees waar baseer je dat op?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
je stelt je wel erg aan hé?
En als hij tegen Kiev de winnende goal maakt, en ajax doorgaat ben je ook de eerste die roept dat het een topaankoop is ..![]()
Dat zou inderdaad niet vervelend zijn. Maar jezus Ooijer............nou ja speelde in ieder geval goed tegen Brazilië dus we zien welquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden met zijn salaris
Ome Martin heeft het klaarblijkelijk niet zo op Robbiequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar jullie hebben Wieleart toch ?
Wel een club met mogelijkheden AV.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Martin Jol staat op 1 bij de bookmakers op Martin O'Neill op te volgen als trainer van Aston Villa.
"Ik kan het niet maken om Ajax nu te verlaten," zei Jol eind juli, maar "nu" is dus al weer even geleden...
Die hadden toch juist een hoop goede spelers verkocht deze zomer?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel een club met mogelijkheden AV.
Dat lijkt logisch.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Gezien de waslijst aan verdedigers van Ajax mag je toch verwachten dat Oleguer nu weggaat?
Mooi dat je lol hebtquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Ritmo het volgende:
Hahahaahha.Wij hebben ook nog wel een aanbieding voor jullie: topper De Cler. Voor slechts 1 miljoen af te halen. En Landzaat is ook vrij Martin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |