Ze mogen sinds kort 50kb zijn en die ik voor je gemaakt heb is 42kb dus die kun je gebruiken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Joosterd het volgende:
Is het mogelijk om van mijne nog een GIF te maken die als UI ingesteld kan worden.
Je zoekt een leuk plaatje die 60 hoogte is en 60 breedte. Wanneer dat niet zo is kan je hem in paint verkleinen. dan ga je naar profiel. en dan User icon manager en doe je bladeren. selecteer je User Icon en klaar is kees.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef KarinJ. het volgende:
heb geprobeerd een icoon te plaatsen maar ben er te stom* /oud* /mutserig* /digibeterig *voor.
Kan iemand iets moois voor me maken? ( én meteen vertellen hoe ik dat op de juiste plek krijg?)
Alvast bedankt.
* doorhalen wat niet van toepassing is.....shit ik geloof dat alles van toepassing is haha
Waar is je UI danquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Squirrel.D het volgende:
maak er dan maar één voor mij...
Alsjeblieft?
Ik heb hem nog even aangepast, nu zie je niet dat het een nootje isquote:
fixedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog even aangepast, nu zie je niet dat het een nootje is
Je bent te snellllquote:
Vooruit dan maar, een makkelijke....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Squirrel.D het volgende:
maak er dan maar één voor mij...
Alsjeblieft?
welke moet ik nou kiezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, een makkelijke....
[ afbeelding ]
De mijne, daar heeft veul meer tijd in gezetenquote:
De mijne is een fantastische weergave van zijn usernamequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
De mijne, daar heeft veul meer tijd in gezeten
Dankuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Squirrel.D het volgende:
hmm ik kies toch voor aight alleen als iemand een mooier kan maken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Squirrel.D het volgende:
hmm ik kies toch voor aight alleen als iemand een mooier kan maken
ik weet ben ook dankbaar maar ... maar... die van aight geeft meer een kleuter gevoelquote:
nee hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:27 schreef ToT het volgende:
De mijne zal lastig worden om te verneuken!
Ik stalk je niet hoarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, uit welk topic heb je die geplukt zeg?
HaJee!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Andere manier van vernietigen gekozen....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, het moet zo'n schuifpuzzeltje voorstellen maar het komt er nog niet helemaal uit....
[ afbeelding ]
Gaat ie dan niet verkeerd om?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, het moet zo'n schuifpuzzeltje voorstellen maar het komt er nog niet helemaal uit....
[ afbeelding ]
Nee, je begint "door de war" en dan maak je 'm weer goedquote:
Aanbevolen voor verbetering maar is nu ook al tofquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, je begint "door de war" en dan maak je 'm weer goed
Je kunt alleen niet goed zien dat de vakjes worde verschoven. Moet ik meer frames voor maken.
Dat snap ik, maar het witte vlak lijkt de foute kant op te schuiven? Maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, je begint "door de war" en dan maak je 'm weer goed
Je kunt alleen niet goed zien dat de vakjes worde verschoven. Moet ik meer frames voor maken.
Ik ga 'm nog een keer opnieuw doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het witte vlak lijkt de foute kant op te schuiven? Maar dat kan ook aan mij liggen
HaJee jij bent echt pro, ik wou je even dit geven:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog een keer opnieuw doen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:07 schreef Nectar het volgende:
hajee had een echte goeie voor mij gemaakt, iemand die mijne ook kan verneuken
quote:
Zo is 'ie beter....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog een keer opnieuw doen.
Zo, kwakje zit erop....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef opastokvis het volgende:
okee wie plaatst er een kwakje op de mijne?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef SpauldingPF het volgende:
Kan iemand mijn clown verneuken ?
jipiiiieeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zo, kwakje zit erop....
[ afbeelding ]
ikke ookquote:
Matig, die ga ik niet gebruiken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
[ afbeelding ] No face o my gosh!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Matig, die ga ik niet gebruiken.
Goffer!quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, hoewel ik betwijfel of je 'm wilt gebruiken....
[ afbeelding ]
Je moet ook geen chocola in je broekzak bewaren. Stomme molquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De GIF moet nog iets kleiner worden gemaakt om 'm te kunnen gebruiken. Wie ? Heb helaas geen tijd meer.quote:
Damn, hijs te groot ofzo. Maar wel heel leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
De GIF moet nog iets kleiner worden gemaakt om 'm te kunnen gebruiken. Wie ? Heb helaas geen tijd meer.
[ afbeelding ]
Hij is nu binnen de 50kb met een beetje aanpassing....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Damn, hijs te groot ofzo. Maar wel heel leuk.
Edit: oow, dat zei je ook al.
Het is nu een prachtig klein mooi rood kruisje inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij is nu binnen de 50kb met een beetje aanpassing....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef banapples het volgende:
[..]
Het is nu een prachtig klein mooi rood kruisje inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |