'Lacterende jesters met tepelkloven.'quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef E.T. het volgende:
ik had 'zwangere jesters' een leukere TT gevonden
Ik heb voor deze reactie van jou even een topicreport geplaatst.quote:
zwangere mutsquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Tally het volgende:
Zo. Pa&Ma weten het. Oma ook. Vanavond langs mijn schoonouders.
En nu....... even slapen
Heerlijk geslapenquote:
Dank je welquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:08 schreef Chowi het volgende:
Tally.![]()
.
Wat lees ik nou? Gefeliciteerd!.
Zwangere bedoening hier!quote:
Met mijn geluk denk ik net na mijn pensionering.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:40 schreef Joene het volgende:
Lekker ! Ga je vandaag of morgen dood ?
Geen idee. Gisteren bloedgeprikt, morgen uitslag, welke belangrijk is voor de medicatie kennelijk en hopelijk komen ze er dan achter waar de vermoeidheid (+ alle randverschijnselen) vandaan komt. Ben maar weer aan de arbeid gegaan onder het motto thuiszitten is ook niet alles. Zo eens kijken of er wat af te spreken valt over 1x per week thuis werken ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En heeft de dokter permanente hartmassage van een geil thais chickie voorgeschreven?
Is het niet wat om halve dagen te werken J ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee. Gisteren bloedgeprikt, morgen uitslag, welke belangrijk is voor de medicatie kennelijk en hopelijk komen ze er dan achter waar de vermoeidheid (+ alle randverschijnselen) vandaan komt. Ben maar weer aan de arbeid gegaan onder het motto thuiszitten is ook niet alles. Zo eens kijken of er wat af te spreken valt over 1x per week thuis werken ofzo.
Is halve dagen werken geen optie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee. Gisteren bloedgeprikt, morgen uitslag, welke belangrijk is voor de medicatie kennelijk en hopelijk komen ze er dan achter waar de vermoeidheid (+ alle randverschijnselen) vandaan komt. Ben maar weer aan de arbeid gegaan onder het motto thuiszitten is ook niet alles. Zo eens kijken of er wat af te spreken valt over 1x per week thuis werken ofzo.
Ik werk op dit moment halve dagen. En ik vind het heerlijk... voor ff..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
Zou halve dagen wat zijn denken jullie?
Ik ben een groot voorstander van kwartdagen werken. Je weet wel. Binnenkomen, bakkie pleur en roddelen bij de koffieautomaat. Je mails op geopend zetten en dan weer naar huis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
Zou halve dagen wat zijn denken jullie?
ik neem aan de hp default 0000000001 ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Ze hebben de tape unit vervangen in the UK. Alleen zijn ze vergeten om mij het remote access wachtwoord te geven.
Misschien kan je hem is voorstellen of halve dagen niet wat is ?quote:
Puik denkwerk J!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien kan je hem is voorstellen of halve dagen niet wat is ?
Ik zou gewoon voortaan om half 10 aankomen. En als je baas er wat van zegt hem fijntjes op zijn deurbeleid wijzen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme al 2 dagen om 9 uur voor een dichte deur omdat mijn baas zich steeds verslaapt. Nou laat hem mijn werk maar opsturen, ik doe het thuis wel, blijf bezig.
Jup. Het is maar een weekend/vakantiebaan gelukkig. Maar ik sta niet om 8 uur op als ik vakantie heb om vervolgens weer terug naar huis te fietsen.quote:
Dat is ook wel een goede oplossing.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voortaan om half 10 aankomen. En als je baas er wat van zegt hem fijntjes op zijn deurbeleid wijzen.
Dat zeker. Omdat het niet mijn auto isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt een broodje verdiend omdat je moet tanken?
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hij heeft wat anders gevuld, whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
Hij wilde jou ook wel ff vullen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef KingOfMars het volgende:
Drie keer raden waar m'n chef mee kwam!
ja, een potjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hij heeft wat anders gevuld, whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja, een potje![]()
ik moet toch ook een keer naar subway.. nog nooit geweest
Dat lukt hier inderdaad nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, mocht je ooit nog in de VS zijn, dan kun je bij de Subway nog een enigszins gezond broodje samen laten stellen.
Dat is in die kleine prutsbedrijfjes waar ik altijd gewerkt heb altijd een drama. Erg weinig oog voor het menselijk aspect als er een keer ECHT stront aan de knikker is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef KingOfMars het volgende:
Nee dat dan weer niet.. Nog even 1 of 2 dingetjes doen en dan ga ik.
.
Maar goed wel goede afspraken kunnen maken dat is (echt) wel fijn.
Ja beter hoor , halve dagen werken is wel okquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef KingOfMars het volgende:
Nee dat dan weer niet.. Nog even 1 of 2 dingetjes doen en dan ga ik.
.
Maar goed wel goede afspraken kunnen maken dat is (echt) wel fijn.
Eén van de redenen waarom ik blij ben dat ik in deze sector werk. Commerciele wereld zou echt helemaal niks voor mij zijn vrees ik. Er is hier altijd begrip voor dit soort dingen en er zijn prima afspraken te maken. Heb nu afgesproken dat ik 1 hele dag per week thuis werk en 3 x per week een halve dag op kantoor. Iig tot eventuele medicijnen tijd hebben hun werk te doen. Elke week even bespreken hoe en wat, escalaties gaan via mijn chef, ideaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is in die kleine prutsbedrijfjes waar ik altijd gewerkt heb altijd een drama. Erg weinig oog voor het menselijk aspect als er een keer ECHT stront aan de knikker is.
Mja, van die zorginstellingen kunnen gewoon kwistig met gemeenschapsgeld strooien natuurlijk, da's bij kleine bedrijfjes wel anders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is in die kleine prutsbedrijfjes waar ik altijd gewerkt heb altijd een drama. Erg weinig oog voor het menselijk aspect als er een keer ECHT stront aan de knikker is.
Wat ben jij opeens tegen het kwistig strooien met gemeenschapsgeld. Straks stem je nog op Geertquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, van die zorginstellingen kunnen gewoon kwistig met gemeenschapsgeld strooien natuurlijk, da's bij kleine bedrijfjes wel anders.
Hier creeeren we gewoon nieuwe functies als je vastzit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens tegen het kwistig strooien met gemeenschapsgeld. Straks stem je nog op Geert
Maar ik snap natuurlijk de achterliggende oorzaak wel, maar het resultaat als werknemer is wel vervelend. Daarentegen is het bij die kleine prutsbedrijfjes wel weer veel makkelijker om over inkomen te discussiëren als je iets boven de middelmaat uitsteekt.
Uhuh, maar ik weet zeker dat je bij kleine bedrijfjes veel sneller kan stijgen in inkomen. Krijg je alleen wel gelijk een hele berg verantwoordelijkheid over de schutting gesmeten, maar goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hier creeeren we gewoon nieuwe functies als je vastzit..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat ben jij opeens tegen het kwistig strooien met gemeenschapsgeld. Straks stem je nog op Geert
In mijn branche zijn kleine bedrijfjes eigenlijk de standaard, ik ben er vaak genoeg uitgetieft omdat het bedrijf opeens veel minder liep.quote:Maar ik snap natuurlijk de achterliggende oorzaak wel, maar het resultaat als werknemer is wel vervelend. Daarentegen is het bij die kleine prutsbedrijfjes wel weer veel makkelijker om over inkomen te discussiëren als je iets boven de middelmaat uitsteekt.
Mja, ik mag niet klagen hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik weet zeker dat je bij kleine bedrijfjes veel sneller kan stijgen in inkomen. Krijg je alleen wel gelijk een hele berg verantwoordelijkheid over de schutting gesmeten, maar goed.
Mijn vriendin neemt altijd een veggie en doet het niet in de oven. Dan heb je gewoon een broodje met kaas, wat groentes en een sausje. Dat nog enigszins gezond. Ik neem altijd Italian BMT of Subway Melt. Dan heb je meteen kaas, vleesch, kips, saus, alles.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat lukt hier inderdaad niet
Maar zijn wel lekker.
Subway melt heb ik net gegetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn vriendin neemt altijd een veggie en doet het niet in de oven. Dan heb je gewoon een broodje met kaas, wat groentes en een sausje. Dat nog enigszins gezond. Ik neem altijd Italian BMT of Subway Melt. Dan heb je meteen kaas, vleesch, kips, saus, alles.
Kan best. Maar ik neem het er van tot dat mijn chef/PZ/de directeur vind dat het niet meer kanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die drachtige vrouwen van tegenwoordig, die doen maar!
Mijn oma bouwde toen ze in verwachting was van mijn vader nog rustig een tractor om het gerst te oogsten waar bier mee gebrouwen werd!
Zonder olijven, pepers en augurk en met Southwest saus op een sesam broodje? Dat is namelijk de beste.quote:
Alles behalve uienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zonder olijven, pepers en augurk en met Southwest saus op een sesam broodje? Dat is namelijk de beste.
Olijven zijn wel lekker soms (groene) maar niet op zo'n broodje en pepers idem dito.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom haal jij olijven en pepers van je broodje?
Dit ook. Ik luister alleen van die grote groene zonder pit mét knoflook. En daar doen ze bij de Subway niet aan.quote:
Ik vind uien goor. Niet alleen op een broodje.. Altijd goorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom haal je de bijna chillste groente van je broodje af?
Olijfolie is lekker de rest is ranzigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Olijven zijn lekker.
Vooral opgelegd met ansjovis, of knoflook.
Overduidelijk JK.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je iets tegen de oud-Hollandse keuken?.
Mijn ervaring was er goed mee. Toen Merel besloot om bij mij weg te gaan ben ik twee maanden van de leg geweest. Nooit geen probleem. Kon gewoon komen wanneer ik zin had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat het heel erg aanziens des persoons is. Dus de een krijgt het wel voor elkaar en de ander nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn ervaring was er goed mee. Toen Merel besloot om bij mij weg te gaan ben ik twee maanden van de leg geweest. Nooit geen probleem. Kon gewoon komen wanneer ik zin had.
Inderdaad, tering die gasten huilen nog met 1 oog. Zo krenterig zijn ze.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dan noem je me ook een branche, S.
ik weet het niet is het een beetje knap toestel ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu ja, iemand die een N900 voor 180 euro koopt, die kan ook best weten dat er iets niet in de haak is.
Altijd met bier, Q. Altijd.quote:
Ik wed dat je dat niet eens durft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:.
Een pak voor je broek zou je moeten krijgen!
En smac!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind je nogal barbaars, C. Jij eet zeker ook het liefst kale macaroni met enkel een beetje ketchup?
Nee. Maar ik schaam me er niet voor dat ik het niet ken.quote:
De zompige textuur op je tong.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aaah, het sleuteltje bij het blik, de eerste geursensatie als je het blik opent. De weerstand van het randje vet als je het blok uit het blik probeert te laten zakken. De weeïge smaak. Het gebrek aan kleur. Heerlijk.
Ik krijg er spontaan een stijve piemel van, zo lekker is het.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De zompige textuur op je tong.
Het is geen toeval, dat 'onze generatie', de generatie die met Smac opgegroeid is, tot de meest gezonde en hardwerkende ooit behoort, in tegenstelling tot de jeugd van tegenwoordig, die een stel papzakken met Wayonguitkering zijn die muf liggen te wachten tot wij hun het geld met bakken tegelijk toewerpen.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is geen toeval, dat 'onze generatie', de generatie die met Smac opgegroeid is, tot de meest gezonde en hardwerkende ooit behoort, in tegenstelling tot de jeugd van tegenwoordig, die een stel papzakken met Wayonguitkering zijn die muf liggen te wachten tot wij hun het geld met bakken tegelijk toewerpen.
Pff, ik denk dat ik 90% van de tijd gevatter ben dan jij. De reacties op mijn bronvraag waren alleen zo voorspelbaar en zo flauw dat ik het niet meer waard vond dan emo.gif.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zie je hoe gevat wij zijn, C?
Terwijl jij niet verder komt dan een smiley.
En dat komt allemaal door een gezonde dosis Smac in onze jeugd.
Wat is dan slimmer? Die oudjes die zich dood werken of die jongeren die op hun reet liggen en toch hun geld wel krijgen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is geen toeval, dat 'onze generatie', de generatie die met Smac opgegroeid is, tot de meest gezonde en hardwerkende ooit behoort, in tegenstelling tot de jeugd van tegenwoordig, die een stel papzakken met Wayonguitkering zijn die muf liggen te wachten tot wij hun het geld met bakken tegelijk toewerpen.
+500quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aaah, het sleuteltje bij het blik, de eerste geursensatie als je het blik opent. De weerstand van het randje vet als je het blok uit het blik probeert te laten zakken. De weeïge smaak. Het gebrek aan kleur. Heerlijk.
Daar rekent Geert wel mee af.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat is dan slimmer? Die oudjes die zich dood werken of die jongeren die op hun reet liggen en toch hun geld wel krijgen?
Ik zeg zojuist hetzelfde tegen Swetsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
+500
Binnenkort maar weer eens macaroni met die meuk maken!
2 ons hamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Een macaroni-with-spam-and-cheese-meet bij J
in de oven macaroni ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
2 ons ham
2 ons smac
4 ons gemalen kaas
pakje macroni
en dan in de oven
jep, bovenop deden we nog altijd een laagje kaas (geraspt), klontjes boter en paneermeel! Kreeg je een heerlijke korst bovenop!quote:
Het is bij het como meer. Ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef Joene het volgende:
Pittig A Pittig ik hoop dat je het aan kan.
prima te doen Como meer .quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is bij het como meer. Ik vermaak me wel.
GMTA!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zeg zojuist hetzelfde tegen Swets
Zeer goed te doen! Zal vast kwa smaak overeenkomen met die lekkere Lasagna van je.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef Joene het volgende:
ik heb die troep nog in mn koelkast liggen flikker het altijd door mn koude salade's
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Joene het volgende:
zoals ik zei ik heb nog een blik kom maar halen
Agenda's trekken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Een macaroni-with-spam-and-cheese-meet bij J
Ah fijn... Maar je was toch al behoorlijk afgevallen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:10 schreef KingOfMars het volgende:
Vanmiddag liggen de bloeddruk meds klaar en anders heb je d'r ook nog ff verhoogd suiker bij!
Bijna 10k. Maar voor een echt gezond BMI (for what it's worth...) mogen er nog wel 10 af. Nouja het was niet spetterend hoog maar zeker iets om (ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah fijn... Maar je was toch al behoorlijk afgevallen?
Volgens mij heeft wYPPY ook nog een tijdje hardgelopen hoor aan het begin vd zwangerschap. Issejuistegoedeh, beweging. Later word het wel wat onpraktischquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:22 schreef Tally het volgende:
Dat hardlopen laat ik nu maar even zitten
Ik fiets wel.... Niet dat dat helpt...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:23 schreef Joene het volgende:
Ik zou zeggen Swets ga vooral niet hardlopen want na 100meter ben je door je knieschijven heen denk ik
Suiker is prima mee te leven J. Oh en sporten is gezond hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
En gelijk googelen op alles wat je net van de doc gehoord hebt he.
Ja als je 80 bent ofzo!!!quote:
Dat laatste dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:28 schreef Joene het volgende:
Doe je ook echt wat of is het een beetje mail afhandelen ?
Je krijgt voor je suiker als je daar ook meds voor krijgt sowieso wel een dietist toegewezen J.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja als je 80 bent ofzo!!!
En wat ik met sporten aan moet weet ik ff niet. Vanmiddag de meds halen, even kijken wat de bijwerkingen zijn en daarna maar weer gaan opbouwen. Moet over 3 weken alweer voor controle dus kan ik het dan ff overleggen. Denk erover om me door te laten verwijzen naar een dietist ofzo, collega boekt daar goede resultaten en volgens mij levert dat op alle 3 de punten winst op als die laatste 10 kilo er nog af gaan.
Relaxed dagje dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat laatste dus. En een beetje in SQL kloten.
Inclusief gratis sportpas voor de lokale fitnessschoolquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Binnenkort ook maar eens naar HA voor een verwijzing naar een dietist
Mijn hele job bestaat uit een beetje in SQL kloten. Mooie baan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat laatste dus. En een beetje in SQL kloten.
Rot op, daar heb ik zo'n hekel aan. Zemmen lijkt me wel wat, maar dat gekut om 's avonds nog weg te moeten vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Inclusief gratis sportpas voor de lokale fitnessschool
Het lokale zwembad heeft vast een vereniging kan je 's ochtends om 5 uurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rot op, daar heb ik zo'n hekel aan. Zemmen lijkt me wel wat, maar dat gekut om 's avonds nog weg te moeten vind ik echt verschrikkelijk.
Ach, je moet maar zo denken: Gelukkig hebben het CDA en de VVD het beste voor met de zorg en gaan ze niet enorm snijden! Dus als er al een tijd is om suiker te krijgen, dan is het nu!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:29 schreef KingOfMars het volgende:
Ja als je 80 bent ofzo!!!
En wat ik met sporten aan moet weet ik ff niet. Vanmiddag de meds halen, even kijken wat de bijwerkingen zijn en daarna maar weer gaan opbouwen. Moet over 3 weken alweer voor controle dus kan ik het dan ff overleggen. Denk erover om me door te laten verwijzen naar een dietist ofzo, collega boekt daar goede resultaten en volgens mij levert dat op alle 3 de punten winst op als die laatste 10 kilo er nog af gaan.
Zwemmen is wel okay, maar idd, dat gedoe eromheen vind ik ook killing.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rot op, daar heb ik zo'n hekel aan. Zemmen lijkt me wel wat, maar dat gekut om 's avonds nog weg te moeten vind ik echt verschrikkelijk.
Klopt, ik ga het zelf wel weer doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zwemmen is wel okay, maar idd, dat gedoe eromheen vind ik ook killing.
Overigens besteden de meeste dietistes eerst aandacht aan je voeding (suiker en vet inname omlaag krijgen) en dan pas aan sporten. Collega is al 15 kilo afgevallen zonder te sporten (alleen half uur tot uur per dag bewegen, mag ook wandelen zijn).
En dat moet dus met grof geweld weer rechtgetrokken worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals E.T. zegt "Jouw metabolisme is volledig verkloot"
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:47 schreef Joene het volgende:
Het is bewezen Swets daar ben je geen uitzondering op hoor
Ik ben in mijn leven 120 kilo afgevallen. Met mijn discipline is niet veel mis als het nodig is. Alleen val ik dus moeizaam af. Mijn broer heeft zichzelf nu bv op 1000Kcal dieet gezet en die valt met 1 mager kilootje in de week af. En 1000Kcal is echt niks he.quote:Het valt of staat gewoon met discipline en je moet echt willen afvallen en als je eigenlijk denkt als ik volgend jaar dood ga boeit het me niet , moet je het gewoon niet doen dat afvallen.
Ja, met 2000Kcal komt hij aan. Wat moet je dan??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
I'm with J on this one.
Met 1000kcal per dag breng je echt schade toe aan je lichaam. Dat hij maar 1 kilo per week afvalt komt omdat z'n lichaam in de energy saver mode is gedoken.
Tuurlijk zijn er wel uitzonderingen maar ik bedoel waarom zou het voor jou niet werken zegmaar als het voor pakweg 95% van de mensen wel werkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Wat een onzin. Natuurlijk bestaan er uitzonderingen. Zo zijn er mensen die frituurvet kunnen drinken zonder een gram aan te komen en zo bestaan er mensen die van 5 volkoren boterhammen aan kunnen komen. Metabolisme is geen exacte wetenschap.
[..]
Ik ben in mijn leven 120 kilo afgevallen. Met mijn discipline is niet veel mis als het nodig is. Alleen val ik dus moeizaam af. Mijn broer heeft zichzelf nu bv op 1000Kcal dieet gezet en die valt met 1 mager kilootje in de week af. En 1000Kcal is echt niks he.
Ja ik overweeg een ander vak A. Gezondheidsfreak ofzo.quote:
Mijn laatste serieuze afvalpoging ben ik 40 kilo in 3 maanden afgevallenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er wel uitzonderingen maar ik bedoel waarom zou het voor jou niet werken zegmaar als het voor pakweg 95% van de mensen wel werkt.
En 52 kilo per jaar afvallen is best flink Swets.
Zoeen linkse?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik overweeg een ander vak A. Gezondheidsfreak ofzo.
Ja dat zeg ik, maar ik val of niet af of 2 tot 3 kilo per week.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:58 schreef Joene het volgende:
ik denk dat 50kilo per jaar gezonder is dan 40 in 3 maanden.
Voorlopig ondervind ik nog geen last van 40 jaar roofbouw op mijn lichaam.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:01 schreef Armageddon het volgende:
roken en bier zuipen for the win!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorlopig ondervind ik nog geen last van 40 jaar roofbouw op mijn lichaam.
Lekker veel marsepein goed voor je suiker j. of neem je een stukje suikervrijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:04 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga straks een Diego en Thomas de Trein taart bestellen bij de bakker..
Je bent nog geen 40 en je bent al jaren aan het sporten... homo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:04 schreef Joene het volgende:
ik ook niet maar wil graag gezond blijven
Twee taarten of je maakt er gewoon je eigen nickelodeon feestje van??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:04 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga straks een Diego en Thomas de Trein taart bestellen bij de bakker..
Twee taarten. Zondag kinderfeestje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Twee taarten of je maakt er gewoon je eigen nickelodeon feestje van??
Dat is wel een hele tijd geleden A. Damn, ik heb hele kassen leeggerookt tussen 12 en 26....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort m'n plant oproken. Doe je ook mee?
Heb je ze thuis waar ze je leuke spulletjes kunnen veruineren of ga je lekker makkelijk naar een kinderspeelparadijs waar er een paar een sleutelbeentje kunnen breken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Twee taarten. Zondag kinderfeestje.. OOK GOED VOOR JE BLOEDDRUK DENK IK!1111
Nouja, het is nog geen echt kinderfeestje het is meer dat we het kleine-kinderen-met-ouders gedeelte apart doen van het familie-feestje. Want daar is het huis echt te klein voor om dat samen te doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je ze thuis waar ze je leuke spulletjes kunnen veruineren of ga je lekker makkelijk naar een kinderspeelparadijs waar er een paar een sleutelbeentje kunnen breken?
Ach ga naar China!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:12 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, wat een bejaardensoos is het hier geworden..
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is wel een hele tijd geleden A. Damn, ik heb hele kassen leeggerookt tussen 12 en 26....
Of een zwembad dan verzuip je er gewoon 1 of 2.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgend jaar ga ik ook naar balorig Afgelopen Februari zat ik dicht bij een paar pestklappen uitdelen aan zo'n ADHD ventje die op mijn bank stond te springen....
En dan nog zeggen: "Ach meid, kinderbotjes helen snel."quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je zo een kindje in het gips weer thuis aflevert en zo een moeder "Ik begrijp het" zegt, maar dat je aan d'r ogen ziet dat ze je in je noten wil schoppen.
Zou je toch moeten doen denken aanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:12 schreef Q. het volgende:
Nou hè?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:12 schreef Q. het volgende:
Nee. Hier kan ik de mensen wel verstaan. En is niet iedereen familie van me.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zou je toch moeten doen denken aanDe
Veluwe
.
Daar heb je een punt. De ophef over de nieuwste New Holland T7000 Autocommand was ook redelijk beperkt hier, dat is op de Veluwe wel anders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:49 schreef Q. het volgende:
Nee. Hier kan ik de mensen wel verstaan. En is niet iedereen familie van me.
"Het is maar een twijgbreukje"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan nog zeggen: "Ach meid, kinderbotjes helen snel."
Neen maar het is wel een Mooie Trekkert.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaan we nu agrarische zaken behandelen?
Naar verluid worden Talie's jesters steeds groter.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:24 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we het nu weer over jesters en dat soort dingen hebben? Drugs etc..
Liever impotent dan dat ik het aan m'n hart heb J.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, dat krijg je van al die drugs, drank en sigaretten, dan word je op een gegeven moment impotent.
Heel potent en dan last van je hart is net zoiets als een kindje in een snoepwinkel die nergens aan mag zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Liever impotent dan dat ik het aan m'n hart heb J.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Naar verluid worden Talie's jesters steeds groter.
Ik ben even aan het werk. Maar denk dat ik ondertussen even de Karatekid kijk ofzo.quote:
Ik ben thuis. Alleen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mêh, vroeger zou je iemand neuken in het kopieerhok tijdens het updaten.
Nu ga je slechte films kijken..
huh, hier niet? Je zit toch vlakbij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, er vliegt hier net weer zo'n Chinook voorbij.
Joah, zag 'm net vliegen zo ongeveer boven de A13 en toen richting centrum.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
huh, hier niet? Je zit toch vlakbij?
Nope, sorry... Wel al gelukt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:36 schreef Joene het volgende:
Iemand ervaring met plisse hordeuren systeem toevallig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |