'Lacterende jesters met tepelkloven.'quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef E.T. het volgende:
ik had 'zwangere jesters' een leukere TT gevonden
Ik heb voor deze reactie van jou even een topicreport geplaatst.quote:
zwangere mutsquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Tally het volgende:
Zo. Pa&Ma weten het. Oma ook. Vanavond langs mijn schoonouders.
En nu....... even slapen
Heerlijk geslapenquote:
Dank je welquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:08 schreef Chowi het volgende:
Tally.![]()
.
Wat lees ik nou? Gefeliciteerd!.
Zwangere bedoening hier!quote:
Met mijn geluk denk ik net na mijn pensionering.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:40 schreef Joene het volgende:
Lekker ! Ga je vandaag of morgen dood ?
Geen idee. Gisteren bloedgeprikt, morgen uitslag, welke belangrijk is voor de medicatie kennelijk en hopelijk komen ze er dan achter waar de vermoeidheid (+ alle randverschijnselen) vandaan komt. Ben maar weer aan de arbeid gegaan onder het motto thuiszitten is ook niet alles. Zo eens kijken of er wat af te spreken valt over 1x per week thuis werken ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En heeft de dokter permanente hartmassage van een geil thais chickie voorgeschreven?
Is het niet wat om halve dagen te werken J ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee. Gisteren bloedgeprikt, morgen uitslag, welke belangrijk is voor de medicatie kennelijk en hopelijk komen ze er dan achter waar de vermoeidheid (+ alle randverschijnselen) vandaan komt. Ben maar weer aan de arbeid gegaan onder het motto thuiszitten is ook niet alles. Zo eens kijken of er wat af te spreken valt over 1x per week thuis werken ofzo.
Is halve dagen werken geen optie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee. Gisteren bloedgeprikt, morgen uitslag, welke belangrijk is voor de medicatie kennelijk en hopelijk komen ze er dan achter waar de vermoeidheid (+ alle randverschijnselen) vandaan komt. Ben maar weer aan de arbeid gegaan onder het motto thuiszitten is ook niet alles. Zo eens kijken of er wat af te spreken valt over 1x per week thuis werken ofzo.
Ik werk op dit moment halve dagen. En ik vind het heerlijk... voor ff..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
Zou halve dagen wat zijn denken jullie?
Ik ben een groot voorstander van kwartdagen werken. Je weet wel. Binnenkomen, bakkie pleur en roddelen bij de koffieautomaat. Je mails op geopend zetten en dan weer naar huis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
Zou halve dagen wat zijn denken jullie?
ik neem aan de hp default 0000000001 ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Ze hebben de tape unit vervangen in the UK. Alleen zijn ze vergeten om mij het remote access wachtwoord te geven.
Misschien kan je hem is voorstellen of halve dagen niet wat is ?quote:
Puik denkwerk J!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien kan je hem is voorstellen of halve dagen niet wat is ?
Ik zou gewoon voortaan om half 10 aankomen. En als je baas er wat van zegt hem fijntjes op zijn deurbeleid wijzen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme al 2 dagen om 9 uur voor een dichte deur omdat mijn baas zich steeds verslaapt. Nou laat hem mijn werk maar opsturen, ik doe het thuis wel, blijf bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |