'Lacterende jesters met tepelkloven.'quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef E.T. het volgende:
ik had 'zwangere jesters' een leukere TT gevonden
Ik heb voor deze reactie van jou even een topicreport geplaatst.quote:
zwangere mutsquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Tally het volgende:
Zo. Pa&Ma weten het. Oma ook. Vanavond langs mijn schoonouders.
En nu....... even slapen
Heerlijk geslapenquote:
Dank je welquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:08 schreef Chowi het volgende:
Tally.![]()
.
Wat lees ik nou? Gefeliciteerd!.
Zwangere bedoening hier!quote:
Met mijn geluk denk ik net na mijn pensionering.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:40 schreef Joene het volgende:
Lekker ! Ga je vandaag of morgen dood ?
Geen idee. Gisteren bloedgeprikt, morgen uitslag, welke belangrijk is voor de medicatie kennelijk en hopelijk komen ze er dan achter waar de vermoeidheid (+ alle randverschijnselen) vandaan komt. Ben maar weer aan de arbeid gegaan onder het motto thuiszitten is ook niet alles. Zo eens kijken of er wat af te spreken valt over 1x per week thuis werken ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En heeft de dokter permanente hartmassage van een geil thais chickie voorgeschreven?
Is het niet wat om halve dagen te werken J ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee. Gisteren bloedgeprikt, morgen uitslag, welke belangrijk is voor de medicatie kennelijk en hopelijk komen ze er dan achter waar de vermoeidheid (+ alle randverschijnselen) vandaan komt. Ben maar weer aan de arbeid gegaan onder het motto thuiszitten is ook niet alles. Zo eens kijken of er wat af te spreken valt over 1x per week thuis werken ofzo.
Is halve dagen werken geen optie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee. Gisteren bloedgeprikt, morgen uitslag, welke belangrijk is voor de medicatie kennelijk en hopelijk komen ze er dan achter waar de vermoeidheid (+ alle randverschijnselen) vandaan komt. Ben maar weer aan de arbeid gegaan onder het motto thuiszitten is ook niet alles. Zo eens kijken of er wat af te spreken valt over 1x per week thuis werken ofzo.
Ik werk op dit moment halve dagen. En ik vind het heerlijk... voor ff..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
Zou halve dagen wat zijn denken jullie?
Ik ben een groot voorstander van kwartdagen werken. Je weet wel. Binnenkomen, bakkie pleur en roddelen bij de koffieautomaat. Je mails op geopend zetten en dan weer naar huis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
Zou halve dagen wat zijn denken jullie?
ik neem aan de hp default 0000000001 ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Ze hebben de tape unit vervangen in the UK. Alleen zijn ze vergeten om mij het remote access wachtwoord te geven.
Misschien kan je hem is voorstellen of halve dagen niet wat is ?quote:
Puik denkwerk J!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien kan je hem is voorstellen of halve dagen niet wat is ?
Ik zou gewoon voortaan om half 10 aankomen. En als je baas er wat van zegt hem fijntjes op zijn deurbeleid wijzen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme al 2 dagen om 9 uur voor een dichte deur omdat mijn baas zich steeds verslaapt. Nou laat hem mijn werk maar opsturen, ik doe het thuis wel, blijf bezig.
Jup. Het is maar een weekend/vakantiebaan gelukkig. Maar ik sta niet om 8 uur op als ik vakantie heb om vervolgens weer terug naar huis te fietsen.quote:
Dat is ook wel een goede oplossing.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voortaan om half 10 aankomen. En als je baas er wat van zegt hem fijntjes op zijn deurbeleid wijzen.
Dat zeker. Omdat het niet mijn auto isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt een broodje verdiend omdat je moet tanken?
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hij heeft wat anders gevuld, whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
Hij wilde jou ook wel ff vullen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef KingOfMars het volgende:
Drie keer raden waar m'n chef mee kwam!
ja, een potjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hij heeft wat anders gevuld, whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja, een potje![]()
ik moet toch ook een keer naar subway.. nog nooit geweest
Dat lukt hier inderdaad nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, mocht je ooit nog in de VS zijn, dan kun je bij de Subway nog een enigszins gezond broodje samen laten stellen.
Dat is in die kleine prutsbedrijfjes waar ik altijd gewerkt heb altijd een drama. Erg weinig oog voor het menselijk aspect als er een keer ECHT stront aan de knikker is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef KingOfMars het volgende:
Nee dat dan weer niet.. Nog even 1 of 2 dingetjes doen en dan ga ik.
.
Maar goed wel goede afspraken kunnen maken dat is (echt) wel fijn.
Ja beter hoor , halve dagen werken is wel okquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef KingOfMars het volgende:
Nee dat dan weer niet.. Nog even 1 of 2 dingetjes doen en dan ga ik.
.
Maar goed wel goede afspraken kunnen maken dat is (echt) wel fijn.
Eén van de redenen waarom ik blij ben dat ik in deze sector werk. Commerciele wereld zou echt helemaal niks voor mij zijn vrees ik. Er is hier altijd begrip voor dit soort dingen en er zijn prima afspraken te maken. Heb nu afgesproken dat ik 1 hele dag per week thuis werk en 3 x per week een halve dag op kantoor. Iig tot eventuele medicijnen tijd hebben hun werk te doen. Elke week even bespreken hoe en wat, escalaties gaan via mijn chef, ideaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is in die kleine prutsbedrijfjes waar ik altijd gewerkt heb altijd een drama. Erg weinig oog voor het menselijk aspect als er een keer ECHT stront aan de knikker is.
Mja, van die zorginstellingen kunnen gewoon kwistig met gemeenschapsgeld strooien natuurlijk, da's bij kleine bedrijfjes wel anders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is in die kleine prutsbedrijfjes waar ik altijd gewerkt heb altijd een drama. Erg weinig oog voor het menselijk aspect als er een keer ECHT stront aan de knikker is.
Wat ben jij opeens tegen het kwistig strooien met gemeenschapsgeld. Straks stem je nog op Geertquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, van die zorginstellingen kunnen gewoon kwistig met gemeenschapsgeld strooien natuurlijk, da's bij kleine bedrijfjes wel anders.
Hier creeeren we gewoon nieuwe functies als je vastzit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens tegen het kwistig strooien met gemeenschapsgeld. Straks stem je nog op Geert
Maar ik snap natuurlijk de achterliggende oorzaak wel, maar het resultaat als werknemer is wel vervelend. Daarentegen is het bij die kleine prutsbedrijfjes wel weer veel makkelijker om over inkomen te discussiëren als je iets boven de middelmaat uitsteekt.
Uhuh, maar ik weet zeker dat je bij kleine bedrijfjes veel sneller kan stijgen in inkomen. Krijg je alleen wel gelijk een hele berg verantwoordelijkheid over de schutting gesmeten, maar goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hier creeeren we gewoon nieuwe functies als je vastzit..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat ben jij opeens tegen het kwistig strooien met gemeenschapsgeld. Straks stem je nog op Geert
In mijn branche zijn kleine bedrijfjes eigenlijk de standaard, ik ben er vaak genoeg uitgetieft omdat het bedrijf opeens veel minder liep.quote:Maar ik snap natuurlijk de achterliggende oorzaak wel, maar het resultaat als werknemer is wel vervelend. Daarentegen is het bij die kleine prutsbedrijfjes wel weer veel makkelijker om over inkomen te discussiëren als je iets boven de middelmaat uitsteekt.
Mja, ik mag niet klagen hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik weet zeker dat je bij kleine bedrijfjes veel sneller kan stijgen in inkomen. Krijg je alleen wel gelijk een hele berg verantwoordelijkheid over de schutting gesmeten, maar goed.
Mijn vriendin neemt altijd een veggie en doet het niet in de oven. Dan heb je gewoon een broodje met kaas, wat groentes en een sausje. Dat nog enigszins gezond. Ik neem altijd Italian BMT of Subway Melt. Dan heb je meteen kaas, vleesch, kips, saus, alles.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat lukt hier inderdaad niet
Maar zijn wel lekker.
Subway melt heb ik net gegetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn vriendin neemt altijd een veggie en doet het niet in de oven. Dan heb je gewoon een broodje met kaas, wat groentes en een sausje. Dat nog enigszins gezond. Ik neem altijd Italian BMT of Subway Melt. Dan heb je meteen kaas, vleesch, kips, saus, alles.
Kan best. Maar ik neem het er van tot dat mijn chef/PZ/de directeur vind dat het niet meer kanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die drachtige vrouwen van tegenwoordig, die doen maar!
Mijn oma bouwde toen ze in verwachting was van mijn vader nog rustig een tractor om het gerst te oogsten waar bier mee gebrouwen werd!
Zonder olijven, pepers en augurk en met Southwest saus op een sesam broodje? Dat is namelijk de beste.quote:
Alles behalve uienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zonder olijven, pepers en augurk en met Southwest saus op een sesam broodje? Dat is namelijk de beste.
Olijven zijn wel lekker soms (groene) maar niet op zo'n broodje en pepers idem dito.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom haal jij olijven en pepers van je broodje?
Dit ook. Ik luister alleen van die grote groene zonder pit mét knoflook. En daar doen ze bij de Subway niet aan.quote:
Ik vind uien goor. Niet alleen op een broodje.. Altijd goorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom haal je de bijna chillste groente van je broodje af?
Olijfolie is lekker de rest is ranzigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Olijven zijn lekker.
Vooral opgelegd met ansjovis, of knoflook.
Overduidelijk JK.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je iets tegen de oud-Hollandse keuken?.
Mijn ervaring was er goed mee. Toen Merel besloot om bij mij weg te gaan ben ik twee maanden van de leg geweest. Nooit geen probleem. Kon gewoon komen wanneer ik zin had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat het heel erg aanziens des persoons is. Dus de een krijgt het wel voor elkaar en de ander nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn ervaring was er goed mee. Toen Merel besloot om bij mij weg te gaan ben ik twee maanden van de leg geweest. Nooit geen probleem. Kon gewoon komen wanneer ik zin had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |