Als je eerder aan de gang gaat is baas en Arbo sowieso blij hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
DeArbo begon al over reintegratie traject. Ik heb der maar gemeld dat ze moet opschieten dan, want ik werk er nog maar 10 dagen.
Kan wel bevestigen dat het bij die gasten in hun DNA zit jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:59 schreef Keltie het volgende:
Ismael A. uit Amsterdam heeft een huis in Utrecht gekocht.
237.500 euro en als enige in de rij geen uitbouw willen.. Gierige jood
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je eerder aan de gang gaat is baas en Arbo sowieso blij hoor.
Ik bestrijd niet dat je voor niets thuis zit. Ik wil alleen zeggen dat die termijn niet bindend is en van jezelf afhangt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef ursel het volgende:
[..]Alsof ik voor de lol thuis zit
Ik dacht dat ik wel weer binnen paar dagen kon beginnen, maar zowel dokter als de arbo hebben het over weken/maanden
Ooh,en volgens mij kan het me manager weinig schelen. Sinds ik m'n ontslag brief heb ingeleverd heb ik der nog maar amper gesproken of een mail van ontvangen
Ja... eeuhh.. gelijk de ziektewet in he..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:47 schreef FJD het volgende:
Veel tijd om te fietsen![]()
Maarum hoe zit dat met je nieuwe baan dan?
Luister naar je arts. Schouders zijn slepend! eventueel mitella om als je weer aan het werk gaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja... eeuhh.. gelijk de ziektewet in he..
Nee, ut gaat al weer wat beter, met veel rust moet ik volgens mij volgende week wel weer aan de slag kunnen.
Ben in ieder geval al de continue pijn kwijt.
Fietsen zit er iig ook voorlopig niet in
lekker veel regen en modder,liever jij dan ik + je betaalt ook nog bijna 200 euries zonder eten en drinken verder.quote:
Laat die zak aardappels en de pindakaas thuis!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt
Waarom is mijn 70l backpack te klein
zuurpruim x 1000quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:17 schreef rubje het volgende:
[..]
lekker veel regen en modder,liever jij dan ik + je betaalt ook nog bijna 200 euries zonder eten en drinken verder.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Laat die zak aardappels en de pindakaas thuis!
Wie heeft dit bericht dan getyptquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef FJD het volgende:
Das 6 liter van de 70
Zo mooie training zegEerst lekker tegen de wind in, toen een km of 5 à 10 met hartslag van bijna 200 volle bak tijdrijden om een plakker eraf te krijgen
lukte niet maar kreeg wel een complimentje van hem
toen nog een stuk achter een brommer aan en daarna nog volle bak met wind in de rug terug naar huis. Ben helemaal dood
De hamsterquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:41 schreef staticdata het volgende:
Wie heeft dit bericht dan getypt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |