abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:59:29 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85426395
Ismael A. uit Amsterdam heeft een huis in Utrecht gekocht.
237.500 euro en als enige in de rij geen uitbouw willen.. Gierige jood :')
pi_85426866
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef ursel het volgende:

[..]

:')
[..]

DeArbo begon al over reintegratie traject. Ik heb der maar gemeld dat ze moet opschieten dan, want ik werk er nog maar 10 dagen. :')
Als je eerder aan de gang gaat is baas en Arbo sowieso blij hoor.
pi_85427280
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:59 schreef Keltie het volgende:
Ismael A. uit Amsterdam heeft een huis in Utrecht gekocht.
237.500 euro en als enige in de rij geen uitbouw willen.. Gierige jood :')
Kan wel bevestigen dat het bij die gasten in hun DNA zit ja :Y
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:38:01 #204
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85427401
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:16 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Als je eerder aan de gang gaat is baas en Arbo sowieso blij hoor.
:') Alsof ik voor de lol thuis zit :')
Ik dacht dat ik wel weer binnen paar dagen kon beginnen, maar zowel dokter als de arbo hebben het over weken/maanden :')

Ooh,en volgens mij kan het me manager weinig schelen. Sinds ik m'n ontslag brief heb ingeleverd heb ik der nog maar amper gesproken of een mail van ontvangen :')
pi_85427668
Veel tijd om te fietsen :Y

Maarum hoe zit dat met je nieuwe baan dan?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_85427747
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef ursel het volgende:

[..]

:') Alsof ik voor de lol thuis zit :')
Ik dacht dat ik wel weer binnen paar dagen kon beginnen, maar zowel dokter als de arbo hebben het over weken/maanden :')

Ooh,en volgens mij kan het me manager weinig schelen. Sinds ik m'n ontslag brief heb ingeleverd heb ik der nog maar amper gesproken of een mail van ontvangen :')
Ik bestrijd niet dat je voor niets thuis zit. Ik wil alleen zeggen dat die termijn niet bindend is en van jezelf afhangt.

Had trouwens begrepen dat dit al bij je nieuwe baas was. :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:50:52 #207
63192 ursel
pi_85427764
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:47 schreef FJD het volgende:
Veel tijd om te fietsen :Y

Maarum hoe zit dat met je nieuwe baan dan?
Ja... eeuhh.. gelijk de ziektewet in he.. :')

Nee, ut gaat al weer wat beter, met veel rust moet ik volgens mij volgende week wel weer aan de slag kunnen.
Ben in ieder geval al de continue pijn kwijt.

Fietsen zit er iig ook voorlopig niet in :'(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:21:11 #208
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85428641
Morgen Lowlands *O*
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:00:03 #209
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85432062
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:50 schreef ursel het volgende:

[..]

Ja... eeuhh.. gelijk de ziektewet in he.. :')

Nee, ut gaat al weer wat beter, met veel rust moet ik volgens mij volgende week wel weer aan de slag kunnen.
Ben in ieder geval al de continue pijn kwijt.

Fietsen zit er iig ook voorlopig niet in :'(
Luister naar je arts. Schouders zijn slepend! eventueel mitella om als je weer aan het werk gaat.
Ik ben al meer dan 2 maanden verder na mijn valpartij en kan nog steeds geen kracht zetten met mijn linker schouder. Gelukkig heb ik er in het dagelijkse leven niet al te veel last van, maar tijdens het sporten speelt het snel weer op :(
In september begin ik weer met volleybal en ik ben bang dat dat niet pijnvrij gaat zijn ;(
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_85435935
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgen Lowlands *O*
veel plezier :)
pi_85440492
quote:
Morgen Lowlands *O*
lekker veel regen en modder,liever jij dan ik + je betaalt ook nog bijna 200 euries zonder eten en drinken verder.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_85440917
Straks fietsen *O*
pi_85441119
quote:
Morgen Lowlands *O*
Have fun!

Zal weer geweldig worden denk ik! *O*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:18:51 #214
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85446673
Bedankt ^O^

Waarom is mijn 70l backpack te klein :')
pi_85447403
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt ^O^

Waarom is mijn 70l backpack te klein :')
Laat die zak aardappels en de pindakaas thuis!
pi_85447788
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:17 schreef rubje het volgende:

[..]

lekker veel regen en modder,liever jij dan ik + je betaalt ook nog bijna 200 euries zonder eten en drinken verder.
zuurpruim x 1000
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:58:10 #218
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85448036
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Laat die zak aardappels en de pindakaas thuis!
:')

3 sixpacks Hertog Jan nemen veel ruimte in :')
pi_85449027
Das 6 liter van de 70 :+

Zo mooie training zeg :D Eerst lekker tegen de wind in, toen een km of 5 à 10 met hartslag van bijna 200 volle bak tijdrijden om een plakker eraf te krijgen :') lukte niet maar kreeg wel een complimentje van hem :P toen nog een stuk achter een brommer aan en daarna nog volle bak met wind in de rug terug naar huis. Ben helemaal dood :')
pi_85452159
Piper Bill.. RiP
pi_85462016
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef FJD het volgende:
Das 6 liter van de 70 :+

Zo mooie training zeg :D Eerst lekker tegen de wind in, toen een km of 5 à 10 met hartslag van bijna 200 volle bak tijdrijden om een plakker eraf te krijgen :') lukte niet maar kreeg wel een complimentje van hem :P toen nog een stuk achter een brommer aan en daarna nog volle bak met wind in de rug terug naar huis. Ben helemaal dood :')
Wie heeft dit bericht dan getypt ;(
pi_85462137
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 07:41 schreef staticdata het volgende:
Wie heeft dit bericht dan getypt ;(
De hamster _O_

Mogguh :W
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:12:12 #223
63192 ursel
pi_85462222
mogguh :W
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:17:16 #224
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85462279
:W

RIP Piper Bill
pi_85462353
Ik heb al z'n cd's ;(
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:31:00 #226
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85462407
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 08:25 schreef FJD het volgende:
Ik heb al z'n cd's ;(
Ik heb z'n clip op dvd:

donderdag 19 augustus 2010 @ 08:33:07 #227
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85462424

'Piper' Bill Millin ... De man die op D-Day de moffen verjoeg met z'n doedelzak :D
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:57:06 #228
63192 ursel
pi_85462812
Tochaltijd wel mooi om je baan in een vacature vorm terug te zien en wat ze allemaa beloven :')

Zo klinkt ut als een toffe baan. In theorie en een correcte invulling kon het dat ook zijn. :')
pi_85463062
Stuur een mailtje dat je die baan ook wel wilt :Y
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:23:15 #230
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85463292
FCupdate.nl:

quote:
Zoon Henrik Larsson op proef bij Feyenoord
19 augustus 2010

Vanaf vandaag (donderdag) loopt de zoon van Henrik Larsson stage bij de jeugd van Feyenoord. Jordan, een 15-jarige aanvaller, krijgt enkele dagen de tijd om de Rotterdamse club te overtuigen van zijn kwaliteiten. Dat meldt De Telegraaf.

Henrik, de vader van Jordan, stond tussen 1993 en 1997 op de loonlijst in Rotterdam-Zuid. Zijn zoontje staat te boek als een groot talent en kan zowel als centrumspits als op de linkerflank uit de voeten. Naar verluidt heeft Larsson verkozen voor Feyenoord vanwege de goede reputatie van de Rotterdamse jeugdacademie. De afgelopen jaren wist Feyenood veel goede spelers voort te brengen uit de eigen jeugd.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:29:05 #231
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85478526
Out of Office ingesteld *O* _O_ *O*

Heerlijk weer even ander halve week niks geen werk aan het koppie 8-)
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:40:49 #232
63192 ursel
pi_85479032
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Out of Office ingesteld *O* _O_ *O*

Heerlijk weer even ander halve week niks geen werk aan het koppie 8-)
Doe je wel voorzichtig :+
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:55:15 #233
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85479787
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:40 schreef ursel het volgende:

[..]

Doe je wel voorzichtig :+
:P
Wat kan er nu fout gaan...
Ik ga naar Bulgarije om lekker te genieten van het mooie weer en de frisdrank *O*
Een zuipvakantie nuchter meemaken, da's ook apart _O-
2de in de Tour de BoF!
pi_85490610
:W
pi_85490759
Fokking hartje zomer (volgens de kalender tenminste) en ik ben snipverkouden.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:29:57 #237
63192 ursel
pi_85494588
Zowaar eens een goede actie van FOK!

Klaagbaak _O_

Zeker als je dit soort index pagina's ervan krijgt.

Niet mijn screen, komt uit dit topic
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:12:30 #238
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85501126
kowet.nl

quote:
19-08-2010 Geachte meneer Eredivisie Live,
Hoe maakt u het? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit had verwacht dat ik u nog een keer een brief zou schrijven. Eredivisie is namelijk wel een woord dat we hardop durven te dromen, maar we verwachten er niet zoveel van eigenlijk. Ergens in april heb ik er wel een aantal dagen rekening mee gehouden trouwens, met Eredivisie Live. Maar dat duurde niet zo heel erg lang.

Ik dacht: laat ik maar op een doordeweekse dag een brief schrijven, want in het weekend ben je altijd zo druk. Dat was ik voor dit seizoen ook altijd, maar vanaf dit seizoen heb ik om de twee weken op vrijdag wel een gaatje vrij, denk ik. Mag ik trouwens ‘je’ zeggen? Ik bedoel, ik heb weinig zin om heel erg verheven te doen tegen een competitie die in elk praatprogramma wordt afgedaan als de Mickey Mouse League. Dat klinkt wat mij betreft ook prima, Mickey Mouse League Live. Is ook een beetje teveel zout in open wonden strooien, vind je niet? Of denk je niet dat we niet in de gaten hebben dat wij in de Eerste Divisie spelen? Loop een jaartje rond, zou ik zo zeggen. Na een jaar lang in deze competitie te hebben rondgekeken, kun je niets anders dan concluderen dat het in elk geval niet de Eredivisie is!

Goed, Eredivisie Live, je snapt misschien wel waarom ik je een brief schrijf. Je hebt er mij laatst ook één gestuurd namelijk. Het abonnement op jou is namelijk 2,5 euro duurder geworden, maar daar zou ik ook een heleboel voor terug krijgen. Live-wedstrijden uit de Jupiler League bijvoorbeeld. “Leuk”, dacht ik toen nog. “Dan kunnen ze thuis zien hoe ik de scheidsrechter sta onder te tuffen!” Maar dat feest gaat niet door, vanwege die achterlijke kuttijden van je!
Dat heb je goed bedacht hoor, kwart voor zeven op een vrijdagavond. Heb je dat wel eens geprobeerd? Om rond de vrijdagavondspits van de ene kant van Nederland naar de andere kant te komen? Dat is uiteraard een grote ramp. Om nog maar te zwijgen van de geweldige restricties die wij als uitsupporters krijgen. Die zorgen ervoor dat je al eerder weg moet van je werk om rond de klok van acht aan te komen bij de thuisspelende club. Laat staan om kwart voor zeven!

Maar wees eens eerlijk: denken jullie écht dat er mannen zijn die op vrijdagavond de hele avond voetbal gaan kijken? Jullie denken dus niet dat er vrouwen zijn die op vrijdagavond zeggen: “Even opschieten met het eten, schat, over een half uur begint Popstars.” En dan denken jullie écht dat al die duffe lulletjes die voetbal op televisie kijken, zeggen: “Dat dacht ik niet, slettebak! Ik ga eens fijn naar Helmond Sport – RBC Roosendaal kijken en als dat afgelopen is, dan ga ik even goed zitten voor Heracles Almelo – Roda JC!” Dat verwachten jullie dus echt?
Ik had het wel geweten. Voor die kutwedstrijden heb ik dus echt geen ruzie over. Dan kun je voortaan op zondag mee naar haar ouders enzo. Zul je net zien dat je tijdens zwolle-thuis aan een zelfgebakken stukje appelgebak zit, omdat je zo nodig die vrijdag ervoor je televisie op het Eredivisie Live kanaal moest hebben. Nee, ik had mooi voor iets anders gekozen. Pauw en Witteman ofzo en dan een beetje loeren of er nog lekkere wijven op de achtergrond zitten.
Maar zeg nou zelf, dat wil toch ook helemaal niemand? Voetbal is toch gewoon een klotesport? Daar is toch helemaal geen fuck aan als je geen supporter bent? Of ben jij dat type dat zogenaamd van mooi voetbal houdt?

Mooi voetbal, wat een onzin! Dat is ooit bedacht door een luie voetballer die uitgescholden werd omdat hij niet genoeg deed. Die heeft toen maar verzonnen dat een hakje heel erg mooi is en zie hier het resultaat: we vallen bijna om als één of andere Spaanse dwerg een bal aan zijn trendy gekleurde voetbalschoen gekleefd heeft. Dat verschrikkelijk kansloze televisieprogramma waarin vrouwen in lingerie met de punt van een voet een penalty proberen te maken, dát is mooi voetbal. Wie bedacht heeft dat sport ook schoonheid kon bevatten, won waarschijnlijk nooit. Eigenlijk hadden wij, Eagles-supporters, het kunnen bedenken!
Nee, Go Ahead Eagles is een mooie club, maar daar houdt de mooiigheid ook wel een beetje mee op hoor. De supporters stralen ook niet echt uit in schoonheid namelijk, tenzij je van kaalheid en overgewicht houdt. Wij houden zelf ook niet van mooi voetbal. Wij zijn ook helemaal geen voetbalsupporters; wij zijn supporters van Go Ahead Eagles. Het afgelopen jaar voldeden de spelers toevallig aan het predikaat voetballers, dus dat kwam dan wel goed uit.

Denk je werkelijk dat we voor Go Ahead Eagles waren geworden als we hakjes en goochelballetjes wilden zien? Wij willen onze club zien, geen voetbal.
Wij willen in een afgeragd stadion in de regen staan, net als de spelers.
Wij willen een smerige gehaktbal eten en er daarna nog één halen.
Wij willen in een hek hangen, onze handen openhalen en dat dan aan iedereen laten zien.
Wij willen onze gebalde vuisten in de lucht steken. In een uitvak ziet dat er wel stoer uit, maar in een gezellige huiskamer gevuld met geurkaarsjes en romantische vakantiefoto’s mist dat zijn uitwerking.
Wij willen gewoon schreeuwen dat die dikke niet kan zitten. En als we geen dikke kunnen vinden, dan schreeuwen we het gewoon tegen de dichtstbijzijnde uitsupporter. Die reageert dan meestal door wild met zijn armen te gaan zwaaien en dan gaan wij allemaal onverstaanbaar schreeuwen. Dat vinden wij wel leuk om te doen op onze vrije vrijdagavond. Mag dat?

Een voetbalstadion is ons thuis in het weekend. Het liefst op zaterdagavond, maar we hebben nu al een klein beetje vrede genomen met de vrijdagavond. Net nu die kloterige vrijdagavond begint te wennen, kom jij weer met iets nieuws op de proppen. Met maandagavondvoetbal en vrijdagmiddagvoetbal! Nou, ik heb gekeken hoor, afgelopen vrijdag. Triest eigenlijk, dat ik serieus heb gekeken. Dat moet je dan gaan vertellen aan je vrienden. “Nog wat gedaan, gisteren?” Nou, ik heb naar Dordrecht’90 – Cambuur gekeken en ben toen naar bed gegaan.Nee, dat is niet echt stoer. Bovendien versier je er geen vrouwen mee. Ik kon er ook niet echt van genieten, van die dertig Dordtenaren die je ole ole liedjes hoort zingen. Als je kunt horen dat Longuet een man in zijn rug heeft en dat Mark de Vries zes frikandellen in de rust wil hebben, dan is er iets niet helemaal in orde.

Om van de maandagavond nog maar te zwijgen. Ik vond er geen fuck aan, tegen Sparta. Hoe bedenk je dat eigenlijk ook? Wees verdomme blij dat er op maandagavond geen voetbal is, dat scheelt een heleboel kijkellende. Met een beetje pech heb je een week met Europees voetbal, dan zit je gewoon de hele week naar dat kansloze spelletje te kijken. Op maandag naar FC Volendam – Dordrecht’90, op dinsdag naar Arsenal – Dinamo Kiev, op woensdag naar Panathinaikos – Real Madrid, op donderdag Auxerre – PSV en dan begint het vrijdag weer van voor af aan. Kun je zelfs twee van die dodelijke saaie wedstrijden kijken! Nu weet ik wat je wilt zeggen, want jij denkt dat je niet hoeft te kijken. Dat is inderdaad ook waar; dat hoeft helemaal niet. Maar voetbal is als een voorbijlopende vrouw. Ook al wil je niet kijken, je gaat toch eventjes staren naar die letters op dat strakke shirtje en als die letters rond de navel staan, dan kijk je iets hoger. Dat is met voetbal ook zo. Als je daar voorbij zapt en je ziet die gifgroene kleuren op je beeldscherm, dan blijf je toch eventjes kijken. Gewoon omdat het voetbal is en omdat dat in ons systeem zit.
Uiteraard vind ik het leuk om naar voetbal te kijken. Maar gewoon heel eventjes. Misschien kunnen jullie een voorbeeld nemen aan Football League Shows. Dat is het ideale voetbalprogramma. Daar laten ze in zestig tellen de doelpunten eventjes zien en als er dan gescoord is, dan rent de veel te dikke spits van York City naar het vak met fans van die club. Dat willen we zien. Rot toch op met die mislukte omhaal en die splijtende dieptepass. Dat doet toch helemaal niet ter zake?

Ik kan je wel vast een geheimpje verklappen, want de kijkcijfers gaan tegenvallen. Dan gaat Johan Derksen zeggen dat het stadion van Fortuna Sittard niet uitverkocht is op vrijdagavond om kwart voor zeven en dat er maar drie Veendam-supporters de moeite hebben genomen om rond 13:00 op de trein richting het zuiden te stappen. Dat gaat gebeuren, Eredivisie Live.
Mensen gaan klagen dat het niet om aan te zien is, want al die zogenaamde voetballiefhebbers willen dat getik van Messi en die andere uitslovers zien. Als er echt mensen waren die graag de wedstrijden van Almere City FC (of zoiets) willen zien, zouden er dan in plaats van zeshonderd mensen niet gewoon tienduizend man in het Mitsubishi Forklift Stadion (of zoiets) hebben gezeten?

Ik wil het ook helemaal niet zien, dat live voetbal. Dan krijg ik een genuanceerd beeld van de wedstrijd met al die herhalingen enzo. Ik wil lekker zeiken in de auto over de scheidsrechter. Een beetje schreeuwen dat je zeker wist dat het buitenspel was enzo.
Ik wil roepen dat Go Ahead heel goed speelde, maar met live televisie gaat de linksback van FC Utrecht uit 1995 vertellen wat er allemaal fout ging. Rot toch op! Dat wil ik zelf constateren! En als ik niet naar een uitwedstrijd ga, dan wil ik lekker naar teletekst kijken. Domweg anderhalf uur naar het scherm staren en als een wilde reageren als er een kruisje bij Go Ahead Eagles komt te staan. Dan ga je veel te snel naar pagina 831 en verzinnen wie er gescoord heeft. “Ik denk Bus”, van dat soort onzin. En wat ik helemaal niet wil is dat zielige enthousiasme. Met die onzin over dat ge-wel-dige sfeervolle stadion en die heerlijke trainer en de fantastische spits van Telstar…..gewoon niet doen! Tenzij het cynisme is, want wij weten zelf ook wel dat het niet sfeervol is bij Eindhoven. Alsof de slager iemand van twintig een plakje worst geeft!

Dit jaar begon ik met goede moed aan het nieuwe seizoen. Ik had er zin in om weer lekker op vrijdag naar mijn favoriete club te gaan kijken. Tegen Sparta, dat is een mooi begin.
Helaas werd dat een zouteloze en sfeerloze maandagavondwedstrijd. Dan maar naar Veendam toe, de vrijdag erop. Dat kan ook weer niet, want in verband met vakanties kan ik niet eerder weg van mijn werk. Zit ik straks bij iemand thuis naar zo’n klotescherm te staren. Kortom, er is nog niet gespeeld en ik ben jullie al zat. Jullie hebben het nu al voor elkaar gekregen om mij twee leuke voetbalavonden te ontnemen. Bravo! Dat kan een lang seizoen worden, Eredivisie Live.
Hierbij wil ik dan ook graag van de gelegenheid gebruik maken om mijn abonnement op jullie kutkanaal op te zeggen. Rot maar eventjes lekker op en kom maar terug als jullie Eerste Divisie Live heten en op zaterdagavond om 19:30 een live-wedstrijd van ons uit willen zenden
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:13:06 #239
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85501131
Reageren in die post gaat een beetje moeilijk, browser doet kansloos ofzo.
Maar ondanks het een zeikbrief is, heeft'ie een punt :P
pi_85501237
Maar probeer dat punt dan in twee of drie alinea's te maken :')
pi_85501267
Kutscrollen op de gsm :(
pi_85501374
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 07:47 schreef jpjedi het volgende:
Kutscrollen op de gsm :(
_O-

Ik heb gister al wat Risk strategieën doorgenomen, you're going down >:)
pi_85501558
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:00 schreef FJD het volgende:

[..]

_O-

Ik heb gister al wat Risk strategieën doorgenomen, you're going down >:)
Dat is dan een zekerheidje want ik heb nog nooit een strategie doorgenomen. :')
pi_85501610
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:19 schreef jpjedi het volgende:
Dat is dan een zekerheidje want ik heb nog nooit een strategie doorgenomen. :')
Strategie is een heel groot woord voor een lijst met domme dingen die je vooral niet moet doen :')
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:14:48 #245
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_85502322
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 07:43 schreef FJD het volgende:
Maar probeer dat punt dan in twee of drie alinea's te maken :')
Dat is ook niet leuk. :')
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:01:43 #246
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85508758
Maar goed dat ik vrij heb genomen, ben gewoon in slaap gevallen achter de pc _O-

Wel een saaie boel hier zeg :P

Vakantie FTW! *O*
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:03:01 #247
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_85508804
Vroeger gooide ik er op vrijdag nog wel eens een bier en tieten uit, maar ja tegenwoordig zou het alleen nog maar tieten zijn en dat hoort dan weer meer in B&H of KPD :')
2de in de Tour de BoF!
pi_85509080
Ik zie een nieuwe verhuizing en daarmee de kans voor Frank om zich weer eens een week druk te maken :Y
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:27:36 #249
63192 ursel
pi_85530620
Sparta _O_
Excelsior _O_
pi_85531388
Zo prop is uit de uitlaat (replica die ik voor de oude had gekocht- :D nieuwe scootert loopt 60! en maakt minder db als met de originele uitlaat whehe
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')