quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Druk op het werk/bij echte vrienden/iets leuks met vriendin.
Dat zijn van die dingen die alleen maar voorkomen als Ajax niet presteert.
Patat![]()
Wat is het probleemquote:
Agh, ik heb niet het idee dat dit puntverlies de eventuele titel zal gaan kostenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef jpjedi het volgende:
2 rood, ging weer lekker.
Maar het kan slechter zag ik op teletekst
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:51 schreef Keltie het volgende:
Agh, ik heb niet het idee dat dit puntverlies de eventuele titel zal gaan kosten
schuld van de mannen om hem heen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat staat die Bahia al een paar wedstrijden ongelofelijk te prutsen zeg
Mario Been
Tim de Cler![]()
De rel
Ik zie heul geen cilinderkop..?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat is het probleemIk zie alleen een hoop aanslag door een verkeerde verbranding plus wat rare vegen op de cilinderkop die ik niet helemaal kan plaatsen. Cilinderkop eraf, efkes schoonmaken en je pakt zo weer wat extra vermogen
Krijg je tegenwoordig 4 punten als je wint.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef jpjedi het volgende:
Nac heeft volgende week helemaal geen wissels meer als het zo blijft.
Utrecht is wel indrukwekkend zeg met die Mertens. Wolfswinkel vond ik in Oranje erg zwak maar leek nu veel zelfvertrouwen te hebben.
Liverpool ook weer 3 punten verprutst in de laatste minuut.
Al wakker?quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig 4 punten als je wint.
-3 + 1 = 2quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Al wakker?
De 3 punten verprutst en 1 retour als troost. Zal het voortaan ook spellen voor je
Nu heb ik geen wiskundeknobbel maar -3 + 1 = -2 toch?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:19 schreef ursel het volgende:
[..]
-3 + 1 = 2
Had je zelf al koffie op.
Nee, want het uitgangspunt is 3 en geen nul waarmee jij begint.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nu heb ik geen wiskundeknobbel maar -3 + 1 = -2 toch?
Scherp -2quote:
Dan moet je de complete som maar neerzettenquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, want het uitgangspunt is 3 en geen nul waarmee jij begint.
das waarquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan moet je de complete som maar neerzetten
-3 + 1 = -2
Ik sta boven aanquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:50 schreef FJD het volgende:
Vroeg me al af waarom niemand over de Voetbalpoule begon![]()
Rondewinnaar
Messi in de eredivisiequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef ursel het volgende:
Vitesse gaat gelijk voor het kampioenschap.
Benieuwd welke aankopen ze nog snel gaan doen dan.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:19 schreef ursel het volgende:
[..]
-3 + 1 = 2
Had je zelf al koffie op.
Wat zeg ik dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Al wakker?
De 3 punten verprutst en 1 retour als troost. Zal het voortaan ook spellen voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |