Waar is die pool eigenlijk gebleven?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:21 schreef Sickert het volgende:
Heb ik trouwens een hele Frankie bash gemist?
Laat die jonguh tog jeweetz![]()
ONZ is de shizzle
Verblijfsvergunning verlopen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar is die pool eigenlijk gebleven?
Tot deze post jaquote:
En tussendoor nog de meeste posts hier ook nog eens maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:13 schreef FJD het volgende:
Weet je wie ook van killing me softly is? De MergellandrouteMan man man wat een tocht
Uiteindelijk iets van 135km in 5:10 ongeveer
Fietsen doe je met je benenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:56 schreef ursel het volgende:
En tussendoor nog de meeste posts hier ook nog eens maken.
Int kort;quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef jpjedi het volgende:
krijg de griep!
Dit had een blind paard nog kunnen bedenken. En willen ze nu een schoon milieu of eigenlijk alleen de centen?
VVD wil Prius-rijder weer belasten
Je linkje werkt niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:48 schreef jpjedi het volgende:
Heerlijk nieuws weer zeg deze morgen
http://www.rtl.nl/%28/fin(...)_in_norg_te_koop.xml
Alsof mensen een miljoen uitgeven aan een dergelijk "stulpje" en dan een B&B erin beginnen.
Moet je toch eens je private filter eraf gooien ofzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Je linkje werkt niet.
Vrachtwagen met vliegtuig klem op A44
Mwa, blijkbaar vind opera hem niet zo leuk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet je toch eens je private filter eraf gooien ofzo.
Heb je honger dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Top, ga ik dat voortaan plaatsen!
TVF?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij jullie wel ja..
Voor jou wordt het dan ook TVF
ik ben "het" wel zat. laatste zondag die ik werk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:02 schreef Keltie het volgende:
En? Wie is er zo zat als een patat geworden?
Druk op het werk/bij echte vrienden/iets leuks met vriendin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |