@Tessie: Oeh, wat word je dan kwaad he! Je zei het verdorie nog! Heeft Graeme nu een bult op zijn koppie? In elk geval een zoentje voor de schrik!
Welkom Innepin, Nijna, Chan en Jolene22! (hoop dat ik niemand vergeten ben...

)
@Jolene22: Mijn zoon is nu 20 maanden en heeft een periode gehad dat hij nauwelijks warm eten at. Brood gaat er altijd goed in, zijn papfles 's morgens ook, maar iets anders dan sperzieboontjes, snijboontjes, komkommer, pannenkoek, pasta of hamburger kreeg ik er niet in. Vlees was sowieso een cirme, tot hij per ongeluk een stukje met pindasaus at. Dat bleek de oplossing om aan de textuur van vlees te wennen, gewoon een beetje satesaus erover.
Ik denk dat die periode een maand of vier/vijf heeft geduurd, werd er ook best wanhopig van af en toe. Het is al geen spekpen. Qua fruit at hij alleen appel, peer en banaan, terwijl hij voor zijn eerste verjaardag echt van alles smulde. Als hij vier dagen nauwelijks had gegeten at ik 's avonds gewoon brood, dan wist ik zeker dat hij er vier zou eten. En ik gaf hem wat extra vla/yoghurt als toetje. We aten wat vaker wat hij lekker vind, maar gingen niet apart voor hem koken. Hij kreeg ook geen ander eten later op de avond, ook geen melk of papfles. Wel gewoon een toetje.
Het is nu een week of twee dat hij weer normaal eet. Hij wil nu ook hapjes proeven, probeert van alles en heeft weer lol in eten. Mandarijntjes gaan er weer in, nectarines, blauwe bessen, tomaat. Echt zo fijn.
Joehoe Ko ook weer goedgekeurd!

Maar wel sneu, die prikjes!
Wij zitten ook op een slaapje per dag. Hij red het meestal tot een uur of 10/11 's morgens, slaapt dan tot 1/2 uur. Hij gaat om zeven uur/half acht naar bed en wordt om half zes/zes uur wakker.
Jair heeft zijn eerste twee woord zin gezegd!

Stoer is dat he!