quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:35 schreef Urquhart het volgende:
Volgens de berichten op verschillende fora is Ooijer al gesignaleerd bij de Arena, en is hij op dit moment bij de Toekomst
Oleguer - Ooijerquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef jpg97 het volgende:
Even een crosspost uit het ajax topic:
[..]
Laat Ibi maar vertrekken voor een miljoen of 8quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Ibi mis naar Schalke... Ik hoop echt dat Hutchinson het beter doet dan Bakkal..
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat Ibi maar vertrekken voor een miljoen of 8 35
Bakkal is normaal wel goed
Als je er 8 krijgt dan kun je echt in je handen klappen. PSV is geen Ajax wat zijn spelers altijd voor de hoofdprijs weet te verkopen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef jpg97 het volgende:
Even een crosspost uit het ajax topic:
[..]
Ja dat zeg je nu, maar ik zie het op NU.nl staan en nog niet op VI.nl. Nu zat er met een aantal transfers eerder naast. Ondanks dat ik het best een verassing vind en dat daarmee wederom afbreuk wordt gedaan aan de term 'clubliefde', begrijp ik het wel. Niet dat dát me enorm interesseet....quote:
quote:Zo kan het niet langer, moet Schalke 04-trainer Felix Magath gedacht hebben na de kansloze nederlaag tegen Bayern München. Het elftal van Louis van Gaal was op alle fronten de betere in de strijd om de Duitse Super Cup: 2-0. Ibrahim Afellay moet de reddende engel worden in Gelsenkirchen, weet Bild. Het budget van Die Königsblauen is toereikend: liefst 35 miljoen euro.
denk dat dat wel meevalt, Ooijer is een Amsterdammer die de zijn hele jeugd op de Toekomst heeft gespeeld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, maar ik zie het op NU.nl staan en nog niet op VI.nl. Nu zat er met een aantal transfers eerder naast. Ondanks dat ik het best een verassing vind en dat daarmee wederom afbreuk wordt gedaan aan de term 'clubliefde', begrijp ik het wel. Niet dat dát me enorm interesseet....
Dat PSV niet verder wil met Ooijer vind ik terecht. Ooijer zou zelf ook eens in de spiegel moeten kijken. Maar goed, wel begrijpelijk dat als hij in Nederland nog bij zo'n club kan cashen, hij deze keuze maakt. Ik denk alleen dat Ajax hier nog wel van terug gaat komen (zullen de fans leuk vinden dit).
[..]
35 miljoen is nét genoeg. Schrijf maar over en ik zet hem onderweg naar mijn vakantiebestemming wel gratis af in Gelsenkirchen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |