Dat ligt eraan. Laat maar weten of je wilt komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:29 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hahaha, komen er geen vrouwen in dit topic?
Als je Toivonen nu laat gaan breng je de titelkansen serieus in gevaar. Ze mogen volgend jaar terugkomen met hetzelfde bod.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:58 schreef BeamofLight het volgende:
Iemand nog een mening over het vermeende bod van Liverpuhl op toiboi van 12,5 miljoen?
denk dat dat ook lag aan de positie waar hij vorig jaar de meeste wedstrijden heeft gespeeld. Hij stond vaak opgesteld als diepe spits, terwijl hij bij Malmo FF en Zeden U21 altijd in een vrije rol speelde achter/naast de diepe spits. Dit is toch een positie waar hij naar mijn idee beter uit de voeten kan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:35 schreef jpg97 het volgende:
Vorig seizoen speelde hij in veel wedstrijden niet denderend, maar misschien was dat wel omdat hij toen een heel lang seizoen heeft gespeeld en halverwege pas bij PSV terecht kwam.
Dat zijn toch geen vervangers voor Toivonen. Schöne is niet goed genoeg voor PSV. En Mertens zou ik voor de basis ook nog niet halen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Voor 13,5 miljoen zeg ik verkopen! Voor dat geld kun je al Mertens + Schöne binnen halen en houd je nog wel wat over. (en in het buitenland loopt er vast nog wel wat vergelijkbaars rond voor wellicht nog iets minder geld).
Schöne?! Laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Voor 13,5 miljoen zeg ik verkopen! Voor dat geld kun je al Mertens + Schöne binnen halen en houd je nog wel wat over. (en in het buitenland loopt er vast nog wel wat vergelijkbaars rond voor wellicht nog iets minder geld).
Daar ben ik het ook mee eens.. MAVO Reker weg die alleen vriendjes op belangrijke posities zette (Vergoossen, Stevens, Van Kraay etc.). Zet zo'n Van Kraay bijvoorbeeld eens af tegen Brands.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:04 schreef Buitendam het volgende:
Het artikel in VI over het beleid wat Brands en Rutte voeren over spelers die vertrekken en komen heeft mij zoveel vertrouwen gegeven dat ik heel ontspannen aanzie wat er gaat gebeuren. Sinds Hiddink heeft PSV de schaapjes niet meer zo goed op het droge gehad als op dit moment, heb ik het idee.
Ja, nu is er een beleid bedacht, opgesteld, kenbaar gemaakt en dat is het. Dit hanteer je een seizoen lang en dan zie je uiteindelijk wat het heeft opgeleverd in de EL en ED. Ik heb met een grote glimlach zitten lezen met dat voorbeeld van Ajax wat Amrabat graag wilde ruilen tegen een tjappie waar we geen reet mee kunnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens.. MAVO Reker weg die alleen vriendjes op belangrijke posities zette (Vergoossen, Stevens, Van Kraay etc.). Zet zo'n Van Kraay bijvoorbeeld eens af tegen Brands.
Ik heb even gezocht, maar ik kan het helaas niet vinden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef LudoSanders het volgende:
Dat was de VI van vorige week zeker? Staan die pagina's toevallig ergens online?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar ik kan het helaas niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Nja en als je dan leest dat Ajax spelers moet gaan verkopen als ze de CL niet halen, dan hoop ik dat het bij PSV er niet zo aan toe gaat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:04 schreef Buitendam het volgende:
Het artikel in VI over het beleid wat Brands en Rutte voeren over spelers die vertrekken en komen heeft mij zoveel vertrouwen gegeven dat ik heel ontspannen aanzie wat er gaat gebeuren. Sinds Hiddink heeft PSV de schaapjes niet meer zo goed op het droge gehad als op dit moment, heb ik het idee.
Ik kan je nu al op een briefje meegeven dat als we dit seizoen geen kampioen worden we ook spelers zullen moeten verkopen en wel meer dan 1 (even vanuitgaande dat we niks meer verkopen deze zomer). Misschien al deze winterstop zelfs.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja en als je dan leest dat Ajax spelers moet gaan verkopen als ze de CL niet halen, dan hoop ik dat het bij PSV er niet zo aan toe gaat.
Hoop ook dat Toivoinen ook niet gaat, wacht anders even af, misschien dat je aan het einde van het seizoen meer kan verdienen. Al wil Liverpool snel zaken doen, iig voor donderdag
Zeker niet. Als we een paar rondes voor het eind geen kampioen meer kunnen worden is het zoeken naar een pistooltrekkende, belastingontduikende oostblokker die een Rood-Wit hart heeft. Ik houd het Vitesse topic nauwlettend in de gaten voor tips.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik kan je nu al op een briefje meegeven dat als we dit seizoen geen kampioen worden we ook spelers zullen moeten verkopen en wel meer dan 1 (even vanuitgaande dat we niks meer verkopen deze zomer). Misschien al deze winterstop zelfs.
quote:Fred Rutten heeft Carlos Salcido niet meegenomen naar Rusland voor de uitwedstrijd tegen Sibir Novosibirsk en dat geeft de Mexicaan tijd om te praten met Paris Saint-Germain. De Franse hoofdstedelingen blijken nog altijd erg geīnteresseerd te zijn in de Mexicaanse verdediger, die voor ongeveer vijf miljoen euro mag vertrekken uit Eindhoven. Salcido zal dinsdag naar Parijs reizen, waar hij praat met een delegatie van PSG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |