Ik had wel ff mooi de LAPO gesnipedquote:
Hmm ik denk dat ik 12 uur weg ga, ik zit nu al 14 uur op rij te fokken emt wat kleine pauzes, nog ff en ik ontplofquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik kom je wel felicteren, uurtje wakker blijven moet nog wel lukken
Ik schrijf 'm op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
En daarna: DeLuna had vorige maand een LaPo.
quote:
ja en eten pauzesquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik 12 uur weg ga, ik zit nu al 14 uur op rij te fokken emt wat kleine pauzes, nog ff en ik ontplof
Geluk dat je niet rookt en dat niet binnen mag man.quote:
Whaha, begrijpelijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik 12 uur weg ga, ik zit nu al 14 uur op rij te fokken emt wat kleine pauzes, nog ff en ik ontplof
Sorry, papier op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Schrijf deze dan ook op:
-SG- is Geniaal
Liegen mag niet van mamsquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Schrijf deze dan ook op:
-SG- is Geniaal
754quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, begrijpelijk![]()
Hoeveel berichtjes had je vanochtend ook alweer?
Nog snel ff 116 berichtjes maken dan heb je 2222 gepost op 1 dagquote:
116?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nog snel ff 116 berichtjes maken dan heb je 2222 gepost op 1 dag
Had je iets eerder moeten beginnenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
116?
dat lukt me niet meer, tenzij jullie hlep n
Moet deze niet te snel vol gaan, want ik sta laat op.quote:
Ff uitrekenen hoor.. misschien was je profiel nog niet geupdated net..quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Nectar het volgende:
[..]
maar hoezo 116? volgens mij minder hoor
Doen!quote:
Nog 21 MINTEUN!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Doen!
En niet verkeerd gaan, zo heb ik samen met c0nd0r ooit allebij 1000 posts gedaan, maar misrekend en ik had er 998 ofzo.
Je hebt nu: 2879quote:
Hoe kan je me horen, ik typ ietsquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahahahhahahahahahahahahaha, hoor hem
Ja 2200 is ook goed!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je hebt nu: 2879
En je moet 2976 in totaal om 2222 posts te hebben op 1 dag(754+2222=2976)
Nu nog 19quote:
Dan moet je 2954 in totaalquote:
Serieus?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef Nectar het volgende:
Maar er moeten ook minimaal 10 sec tussen elke post zitten die je post
Knoflook?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
Zo, het eten vanavond heeft geen goed gedaan aan m'n adem.
Tja, je moet het maar kunnen zoveel posten zonder te baggeren en gebanned te wordenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
Lekker boeiend of iemand veel post op een dag.
Bolletje Doquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
Zo, het eten vanavond heeft geen goed gedaan aan m'n adem.
Ik probeer zelf welquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja want anders krijg je zon melding, ik laat het wel zien:
Nee, lichtvingerigerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM (7 Sec over de post gedaan)
Oh snap, te laat.quote:
Da's een andere ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef Nectar het volgende:
Als jeteveel doet krijg je dit:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Edit: Oops verkeerde mededeling -_-
Ik kreeg net wel gewoon 2 posts binnen 10 sec?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef Nectar het volgende:
Als jeteveel doet krijg je dit:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Edit: Oops verkeerde mededeling -_-
Misschien mag het nu wel binnen 10 sec?quote:
Shit dan moet ik sneller zijn dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:45 schreef VASND het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Veel gegeten bolletje.quote:
quote:
Ik ramde net gewoon meteen weer op nieuwe reactie snel wat intype en toen op invoeren.. Misschien is het alleen als je constant aan het posten bentquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef VASND het volgende:
Gewoon posten en dan meteen weer op invoeren drukken.. desnoods ctrl V je hoi en typ je er nog een spatie achteraan.
Precies, dat bolletje.quote:
Best welquote:
Misschien alleen voor Fok!Silver?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ramde net gewoon meteen weer op nieuwe reactie snel wat intype en toen op invoeren.. Misschien is het alleen als je constant aan het posten bent
quote:
In bagger heb je dat ook toch? Ik wel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Misschien alleen voor Fok!Silver?
Wilde gok, niet onderbouwd.
Mijn naam is Peter R. En ik heb jou gevondenquote:
Ik bedoel dat regeltje dat je krijgt als je te snel bent.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:47 schreef VASND het volgende:
[..]typ iets en voor je op invoeren drukt kopieer je het.
Nee, geen idee hoe een vriend en ik er op gekomen zijn.. naam is al 6 jaar oud (was account naam van hem en mij op een spelletje)quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:49 schreef Nectar het volgende:
Xy
[..]
xyzyx is je naam toevallig vernoemd naar die walvis uit south-park? free willy xyzyx?
Ooooh.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoel dat regeltje dat je krijgt als je te snel bent.
Mooi.quote:
Aha okequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, geen idee hoe een vriend en ik er op gekomen zijn.. naam is al 6 jaar oud (was account naam van hem en mij op een spelletje)
En jij houd van honing zeker?quote:
Trustequote:
Ik kan 1 oktober pasquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:53 schreef xyzyx het volgende:
Nog 7 minuten en ik kan zeggen dat ik vandaag mijn nieuwe iPhone krijg
Ik ookquote:
26 maar dat zei hij een paar posts geleden ookquote:
Nu 24quote:
Hoezo?quote:
quote:
Je kan het toch ook op naam van je pa of ma zetten en dan rekening veranderenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik dan 18 word en ik een abbo mag afsluiten.
Agja je hebt iedergeval je recordquote:
Dat willen mijn ouders dus niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je kan het toch ook op naam van je pa of ma zetten en dan rekening veranderen
Kut oudersquote:
Zo is dat, 2187 is het nieuwe record van Nectar.quote:
Mwa, iets met BKR ofzo. Het zal allemaal wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kut ouders![]()
Mijn zusje had al een abbo toen ze 14 was![]()
Nu ik t me zo bedenk.. volgens mij was ik ook nog niet eens 18 toen ik mijn abbo afsloot![]()
Ik ben nu 20 en mijn contract was van november 2008 en ben jarig op 2 december
Misschien kreeg ik daarom een melding dat ik niet krediet waardig was, vage shit.. had wel mijn iPhone gekregen
Als jij t gewoon betaald krijgen ze geen BKR aantekening..quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, iets met BKR ofzo. Het zal allemaal wel.
Ik was het wel van plan, maar ik hoor ook dat je er niet fatsoenlijk mee kan bellen, terwijl dat wel een vereiste voor mij is. En verder zit ik met het touchscreen, ik ben bang dat ik er niet mee kan omgaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als jij t gewoon betaald krijgen ze geen BKR aantekening..
Of je betaald gewoon die paar maanden vooruit aan je ouders en zodra je 18 bent zet je het contract op jouw naam
Ga je ook de nieuwe iPhone nemen dan?
Dat is gewoon onzin.. in de praktijk merk je helemaal niets van het antenne probleem volgens de meeste iPhone4 bezitters..quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan, maar ik hoor ook dat je er niet fatsoenlijk mee kan bellen, terwijl dat wel een vereiste voor mij is. En verder zit ik met het touchscreen, ik ben bang dat ik er niet mee kan omgaan
Hmmm okequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef xyzyx het volgende:
T scherm went trouwens heel snel, t is capitatief dus je hoeft niet op het scherm te drukken of wat dan ook maar aanraken is genoeg.. Ik vind die druk gevoelige schermen ook stront irritant maar die van de iPhone werkt heel fijn en went heel snel
Zou ik niet doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:41 schreef Ravenous- het volgende:
Ik heb zin mijn dag-nacht ritme te verneuken
Dat is bij mij al standaard volgens de meestenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:41 schreef Ravenous- het volgende:
Ik heb zin mijn dag-nacht ritme te verneuken
Zou gewoon ff een t-mobile winkel inlopen en uitproberen hoe het bevaltquote:
Verder wel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik moet echt gewoon knoppen hebben. Heb geen gevoel met touchscreens.
Ik ben een gevoelloos monster, dat weet je toch?quote:
Uitslapenquote:
Ik had even bevestiging nodigquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelloos monster, dat weet je toch?
Jij plaagt iedereen altijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had even bevestiging nodig
Grapje hè SjoegsjoegJe weet dat ik je gewoon graag plaag
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich weißquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had even bevestiging nodig
Grapje hè SjoegsjoegJe weet dat ik je gewoon graag plaag
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:49 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Jij plaagt iedereen altijd![]()
Duh, daar ben ik voor als verzuurde ex-puber, zonder humor en met bovenmatige woordenschat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Zonder humorquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, daar ben ik voor als verzuurde ex-puber, zonder humor en met bovenmatige woordenschat.
Ja. Humor is voor proleten.quote:
Hij postte gisteren 2187 posts en ik heb geen idee wie het is, maar het is een kloon.quote:
Obviously...quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij postte gisteren 2187 posts en ik heb geen idee wie het is, maar het is een kloon.
Omdat één dagje niet no-life is ofzoquote:
Euhhhhh......quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat één dagje niet no-life is ofzo
Nee Japsnars wil vandaag een poging doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:14 schreef Renesite het volgende:
Is het Japsnars? Dat kan niet, hij postte ook onder zijn eigen nick
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:15 schreef Renesite het volgende:
oooow...
Ja, dat klopt wel, kom hem veel tegen.
JAPSNARS, STAY OUT OF SES FFS!!
Link?quote:
Nectar en het postdagrecord van 2187: deel 9.quote:
Mja. Afkoelban misschienquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:32 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Nectar en het postdagrecord van 2187: deel 9.
Wel dubieus dat hij niet in MED staat.
Maar hij moet wel gebanned zijn, het bleef opvallend stil na 12 uur
Fake/Nepquote, nergens in banmeldtopic te vindenquote:
Ja ik zie het nu ook, ik vond het al vreemd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Fake/Nepquote, nergens in banmeldtopic te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:57 schreef Ravenous- het volgende:
Maar ik ga pitten, m'n accu is bijna leeg en m'n oogleden beginnen te zakken.![]()
Nog even een mopje:
Waarom kan een Belg op maandag niet op z'n fiets naar zijn werk?Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat soort grapjes doen me denken aan die matige grapjes van die voorzitter van omroep MAX na hun spelquizquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:59 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Gelukkig lezen er op dit uur nog mensen mee voor dit soort kwaliteitsreacties
Leuke anekdote manquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat soort grapjes doen me denken aan die matige grapjes van die voorzitter van omroep MAX na hun spelquiz
Ja klopt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:20 schreef Bravebart het volgende:
http://www.lollapalooza.com/webcast/
The National, tof.
Nu slapen, jodel!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:08 schreef Blaxje het volgende:
VASND, ik ga je 1337 record verbreken. Binnenkort.
Andere hoek?quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
onder heeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede hoek gepropt wel hoor
ik ook. van 1:30 tot 5:30. Toen ging de wekker en begon de helquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb even heerlijk uitgeslapen, tot ik wakker gebeld werd.
Lekker in de regen gestaan op Dance Valley?quote:
Of kotsneiging na alles wat ik eet/drink.quote:
Kater?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of kotsneiging na alles wat ik eet/drink.
Weinig slaap, en een omgedraaid slaapritme. Ik was 5 uur thuis zaterdag, tot 8 uur met vrienden beneden gezeten en kwam pas om 4 uur ofzo mijn bed uit.quote:
Plan!quote:
Ja hoor, regenpak aan, regenhoesje om de camera en gaan met die toeter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker in de regen gestaan op Dance Valley?
Blijven proberen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik droom steeds heel chill en dan wil ik er niet uit om tien uur, zet ik de wekker een uur later n slaap ik verder maar dan heb k mijn chille dromen niet meer.
Komen ze nog op fok! te staan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor, regenpak aan, regenhoesje om de camera en gaan met die toeter.
Ja heb ze al verzonden, dus verwacht dat ze in de loop van de dag online komen.quote:
Ik lag gister heel chill half wakker een uur lang naar het plavond te staren. Dat was echt zooo relaxt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik droom steeds heel chill en dan wil ik er niet uit om tien uur, zet ik de wekker een uur later n slaap ik verder maar dan heb k mijn chille dromen niet meer.
Toch niet gekomen dus zaterdag?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil mijn pakketje.Straks ga ik eten halen en loop ik het mis.
I know! x(quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch niet gekomen dus zaterdag?Kut Bol.com
Armin?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar een voorproefje dan.
[ afbeelding ]
Was jij 1 van de 750 nepjournalisten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar een voorproefje dan.
[ afbeelding ]
Arminquote:
Nee, want ik had de accreditatie wel ontvangenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was jij 1 van de 750 nepjournalisten?
plafond neem ik aan?quote:
Hij staat nog steeds op 'Wordt verwerkt'quote:
Zie sig. daar komt bij dat ik in een dialect typ.quote:
Dacht ik al ja. Armin staat 98% van de tijd te klappen en te doen en in die 2% die over is mixt hij ff een plaat in. Lul dat het isquote:
Algemeen Belabberd Nederlands?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zie sig. daar komt bij dat ik in een dialect typ.
Voor welk blad/site ging je heen dan? FOK!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Armin
[..]
Nee, want ik had de accreditatie wel ontvangen
Maar wel een enorm relaxte dude.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dacht ik al ja. Armin staat 98% van de tijd te klappen en te doen en in die 2% die over is mixt hij ff een plaat in. Lul dat het is
Nee, Zwadelmaors.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op 'Wordt verwerkt'En ik heb ook nog geen TNT T&T nummer gekregen, dus misschien komt hij vandaag niet eens
Jup FOK!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor welk blad/site ging je heen dan? FOK!?
Oh dat zeker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar wel een enorm relaxte dude.
Jaquote:
JAquote:
Platenkoffers, booth en alles moest wijken voor Armin die op dingen ging staan, labiel ging doen, en vervolgens met een glimlach naar de zijkant keek waar alle fotografen in een scheur lagen. Ja prima gozer.quote:
wordt je vervoer/eten/drinken ook nog vergoed?quote:
Jeetje. Wat is het?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Noortje snapt de laatste twee blz.'en van gonio niet.
Drinken kon je er wel backstage, rest was eigen kosten. Lekker interessant ook want ik vind het bovenal leuk om te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wordt je vervoer/eten/drinken ook nog vergoed?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Platenkoffers, booth en alles moest wijken voor Armin die op dingen ging staan, labiel ging doen, en vervolgens met een glimlach naar de zijkant keek waar alle fotografen in een scheur lagen. Ja prima gozer.
Hehe, dat dan weer net nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Niet zoals Chuckie, die ging scratchen met z'n voeten terwijl hij op de booth stond?
Ik wil het ook wel proberen uit te leggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mwwaaaaahhhhhhhhh het lukt nietttttttttttIk sla het wel over ofzo.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:05 schreef Stroopwafels het volgende:
Heb het echt helemaal gehad met Armin sinds hij de commerciële kant is opgegaan.
Nu is het echt handjeklap muziek geworden.
Deadmau5.
Idd, Deadmau5 is gelukkig veel minder commercieel!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:05 schreef Stroopwafels het volgende:
Heb het echt helemaal gehad met Armin sinds hij de commerciële kant is opgegaan.
Nu is het echt handjeklap muziek geworden.
Deadmau5.
Nouja ik snap wel wat ze doen maar ga dat gewoon ammenooitniet zelf onthouden/kunnen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel proberen uit te leggen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, Deadmau5 is gelukkig veel minder commercieel!
Oh, dan zal ik me de moeite besparenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik snap wel wat ze doen maar ga dat gewoon ammenooitniet zelf onthouden/kunnen.
Het gaat er toch ook helemaal niet om of iets commercieel is of niet, het gaat er om wat je van de muziek zelf vind. Maar da's mijn meningquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mensen die alles beter vonden voordat een band/dj/wat dan ook commerciël geworden is.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook helemaal niet om of iets commercieel is of niet, het gaat er om wat je van de muziek zelf vind. Maar da's mijn mening
Maar eerst even lunchquote:
Visquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar eerst even lunchMijn ma is naar de visboer omdat we met z'n 2en thuis zijn! Omnomnomnom
!
Vind ik niet zo heel lekker eigelijk.quote:
I know, heb het gezien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef Bravebart het volgende:
Spuiten&Slikken van gister ging o.a. over Berlijn, Neur
National Geographic is sowieso coolquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kijk een fucking cool programma op National Geographic.
Motorrijdende escapist dat je bentquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kijk een fucking cool programma op National Geographic.
Meestal, niet altijd.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Motorrijdende escapist dat je bent
Hoe?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Motorrijdende escapist dat je bent
Echt welquote:
Hoe zou je jouw chick kwalificeren?quote:
Oh je bent bezig met je record?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb helemaal geen tijd om nu te fappen
Forever!quote:
Tsjaquote:
Sst.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe zou je jouw chick kwalificeren?
BAN AANquote:
Hahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe zou je jouw chick kwalificeren?
Forum Opties | |
---|---|