Ik had wel ff mooi de LAPO gesnipedquote:
Hmm ik denk dat ik 12 uur weg ga, ik zit nu al 14 uur op rij te fokken emt wat kleine pauzes, nog ff en ik ontplofquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik kom je wel felicteren, uurtje wakker blijven moet nog wel lukken
Ik schrijf 'm op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
En daarna: DeLuna had vorige maand een LaPo.
quote:
ja en eten pauzesquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik 12 uur weg ga, ik zit nu al 14 uur op rij te fokken emt wat kleine pauzes, nog ff en ik ontplof
Geluk dat je niet rookt en dat niet binnen mag man.quote:
Whaha, begrijpelijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik 12 uur weg ga, ik zit nu al 14 uur op rij te fokken emt wat kleine pauzes, nog ff en ik ontplof
Sorry, papier op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Schrijf deze dan ook op:
-SG- is Geniaal
Liegen mag niet van mamsquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Schrijf deze dan ook op:
-SG- is Geniaal
754quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, begrijpelijk![]()
Hoeveel berichtjes had je vanochtend ook alweer?
Nog snel ff 116 berichtjes maken dan heb je 2222 gepost op 1 dagquote:
116?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nog snel ff 116 berichtjes maken dan heb je 2222 gepost op 1 dag
Had je iets eerder moeten beginnenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
116?
dat lukt me niet meer, tenzij jullie hlep n
Moet deze niet te snel vol gaan, want ik sta laat op.quote:
Ff uitrekenen hoor.. misschien was je profiel nog niet geupdated net..quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Nectar het volgende:
[..]
maar hoezo 116? volgens mij minder hoor
Doen!quote:
Nog 21 MINTEUN!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Doen!
En niet verkeerd gaan, zo heb ik samen met c0nd0r ooit allebij 1000 posts gedaan, maar misrekend en ik had er 998 ofzo.
Je hebt nu: 2879quote:
Hoe kan je me horen, ik typ ietsquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahahahhahahahahahahahahaha, hoor hem
Ja 2200 is ook goed!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je hebt nu: 2879
En je moet 2976 in totaal om 2222 posts te hebben op 1 dag(754+2222=2976)
Nu nog 19quote:
Dan moet je 2954 in totaalquote:
Serieus?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef Nectar het volgende:
Maar er moeten ook minimaal 10 sec tussen elke post zitten die je post
Knoflook?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
Zo, het eten vanavond heeft geen goed gedaan aan m'n adem.
Tja, je moet het maar kunnen zoveel posten zonder te baggeren en gebanned te wordenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
Lekker boeiend of iemand veel post op een dag.
Bolletje Doquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
Zo, het eten vanavond heeft geen goed gedaan aan m'n adem.
Ik probeer zelf welquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja want anders krijg je zon melding, ik laat het wel zien:
Nee, lichtvingerigerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM (7 Sec over de post gedaan)
Oh snap, te laat.quote:
Da's een andere ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef Nectar het volgende:
Als jeteveel doet krijg je dit:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Edit: Oops verkeerde mededeling -_-
Ik kreeg net wel gewoon 2 posts binnen 10 sec?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef Nectar het volgende:
Als jeteveel doet krijg je dit:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Edit: Oops verkeerde mededeling -_-
Misschien mag het nu wel binnen 10 sec?quote:
Shit dan moet ik sneller zijn dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:45 schreef VASND het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Veel gegeten bolletje.quote:
quote:
Ik ramde net gewoon meteen weer op nieuwe reactie snel wat intype en toen op invoeren.. Misschien is het alleen als je constant aan het posten bentquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef VASND het volgende:
Gewoon posten en dan meteen weer op invoeren drukken.. desnoods ctrl V je hoi en typ je er nog een spatie achteraan.
Precies, dat bolletje.quote:
Best welquote:
Misschien alleen voor Fok!Silver?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ramde net gewoon meteen weer op nieuwe reactie snel wat intype en toen op invoeren.. Misschien is het alleen als je constant aan het posten bent
quote:
In bagger heb je dat ook toch? Ik wel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Misschien alleen voor Fok!Silver?
Wilde gok, niet onderbouwd.
Mijn naam is Peter R. En ik heb jou gevondenquote:
Ik bedoel dat regeltje dat je krijgt als je te snel bent.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:47 schreef VASND het volgende:
[..]typ iets en voor je op invoeren drukt kopieer je het.
Nee, geen idee hoe een vriend en ik er op gekomen zijn.. naam is al 6 jaar oud (was account naam van hem en mij op een spelletje)quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:49 schreef Nectar het volgende:
Xy
[..]
xyzyx is je naam toevallig vernoemd naar die walvis uit south-park? free willy xyzyx?
Ooooh.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik bedoel dat regeltje dat je krijgt als je te snel bent.
Mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |