Haaaaaaaaha ik ga overal posten dat Cc een stomme trut is!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
Ik zou mijn schouders ophalen en denken dat het toch echt het probleem van die anderen is, ipv er nog meer mijn probleem van te maken. Ja, er zijn rare mensen op de wereld. Vooral voeden.
Of je moet het lekker vinden, dat constante gevecht om minder dan niks.
Met 'hier' houdt het op bij Fiepoo, Spuitje, Horenzienwijgen en Kruiwagen. En dan nog de tegenstanders die zo nu en dan binnenwandelen.Daar zit blijkbaar veel oud zeer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:17 schreef Kaat38 het volgende:
Schouders worden dus ook opgehaald, enige wat mij dan dwars zit is dat er hier over werd gelult, snap je.
Hopelijk houdt dat dan ook nu op en hopelijk ga ik niet nog tig keer hierop reageren, ik kom hier voor plezier maar vond wel dat er even wat rechtgezet moest worden. Eens?
Ja zo is de finale van de Champions League in één keer ook niet meer belangrijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar moet je elk recht dat je hebt ook daadwerkelijk verzilveren? Het is zo zinloos. En kansloos.
Waarom niet je schouders ophalen en dat hele gedoe (en ik weet niet eens welk gedoe, laat staan dat ik het wil weten) te laten voor wat het is.
Serieus: wat is in hemelsnaam de winst?
Nee, niet echt. Want naar mijn mening wordt het met al die rechtzettingen enkel een krommere kermisquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:17 schreef Kaat38 het volgende:
Schouders worden dus ook opgehaald, enige wat mij dan dwars zit is dat er hier over werd gelult, snap je.
Hopelijk houdt dat dan ook nu op en hopelijk ga ik niet nog tig keer hierop reageren, ik kom hier voor plezier maar vond wel dat er even wat rechtgezet moest worden. Eens?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:17 schreef mootie het volgende:
Haaaaaaaaha ik ga overal posten dat Cc een stomme trut is!
Zie je! Ook Mera maakt zich niet sappel.quote:
Dan wel ff een excuses graag richting Doreen en dan gaan met die banaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Want naar mijn mening wordt het met al die rechtzettingen enkel een krommere kermis.
Laat gaan, joh. Niemand die er zich ook maar een seconde daadwerkelijk sappel om maakt.
Daar is die ouwe toch veel te entertaining voor!
Reeds een PM naar Danny gestuurd, ik verwacht ze dus elk momentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dan wel ff een excuses graag richting Doreen en dan gaan met die banaan.
Ja is ook zo maar het was nogal misselijkmakend naar haar toe, vandaar. Misschien te snel geroepen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:24 schreef Copycat het volgende:
Wie moet er die Doreen excuus aanbieden?
Dat soort eisen, daar krijg je oorlogen van.
Ik snap nog steeds niet waarom het zo erg is dat die link geplaatst is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja is ook zo maar het was nogal misselijkmakend naar haar toe, vandaar. Misschien te snel geroepen.
Sorry. Hoop dat het geklooi in ieder geval nu over is want het sloeg nergens op.
Vind ik een heel strak plan!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:dikke lul, drie bier
![]()
had ik gewoon ff zin in om dat hier in dit topic te posten
Ja die mensen heb je helaas ook nog steeds......................................quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:dikke lul, drie bier
![]()
had ik gewoon ff zin in om dat hier in dit topic te posten
He lekker ...ja stoken doe ik graag thuis ook lekker flink groot vuur op de barbeqeu,tot de kooltjes witheet zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Een post als deze zou ik dan weer als stoken betitelen, even kijken of je het vuurtje nog kunt laten oplaaien?
Typisch......................quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
He lekker ...ja stoken doe ik graag thuis ook lekker flink groot vuur op de barbeqeu,tot de kooltjes witheet zijn.
Hoe snel slechts een paar reacties toch nog lekker een Topic vullen hé Kaat..? Er is duidelijk behoefte..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Vind ik een heel strak plan!![]()
![]()
ik zeg: proost en vrolijk verder!
(zonder negatief gelul)
Wortel, gezegd wat ik wou zeggen nu niet najammeren maar weer vrolijk verder toch!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe snel slechts een paar reacties toch nog lekker een Topic vullen hé Kaat..? Er is duidelijk behoefte..
Ik verwacht een grote opkomst bij Oop vanaaf....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wortel, gezegd wat ik wou zeggen nu niet najammeren maar weer vrolijk verder toch!
Heeft Oop ook lekker publiekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote opkomst bij Oop vanaaf....
Nou, rennen naar de buurtsuper en los zou ik zeggen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef Droppie39 het volgende:
[..]
Heeft Oop ook lekker publiek![]()
Maar lijkt me allemaal duidelijk dus ook ik zeg Proost, ja ik mag het is 16:00 uur geweest. Chips moet wel eerst halen zie ik nu, heb ik weer
het is nu ff pauze bij hem denk ik lege stoel ...of speelt ie nou de The Invisible Man.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht een grote opkomst bij Oop vanaaf....
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
het is nu ff pauze bij hem denk ik lege stoel ...of speelt ie nou de The Invisible Man.
Vermoedelijk voorraad halen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
het is nu ff pauze bij hem denk ik lege stoel ...of speelt ie nou de The Invisible Man.
nee, dat doet oma voor hem, oma is van de boodschapjesquote:
Klopt en ik ga nu snelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, dat doet oma voor hem, oma is van de boodschapjes
True, oma doet en opa zitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, dat doet oma voor hem, oma is van de boodschapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |