Wie maakt zich hier belachelijk, ik kom hier al jaren en met plezier maar ik vraag me nu af, heb je plank voor je kop en dat is niet rot bedoelt maar bekijk het eens van de andere kant.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als ze dat niet doet, dan doet ze dat niet.
Sim-pel.
Laat je vooral uit de tent lokken en kom jezelf vervolgens hier belachelijk maken. Dát zet zoden aan de dijk.
En wie mogen we daarvoor bedanken? Volgens mij is Doreen niet begonnen met te klieren, die wou alleen even antwoord geven en terecht, zou jij ook willen in haar plaats.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat dit hele gedoe wel erg 'niveautje nowlive' is..
Maar moet je elk recht dat je hebt ook daadwerkelijk verzilveren? Het is zo zinloos. En kansloos.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:55 schreef Kaat38 het volgende:
Stel dat jij elders waar je nooit komt, niets mee te maken hebt wordt afgezeken.
Dan heb je toch in ieder geval het recht je te verdedigen?
Daar zijn al die andere fora toch voorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En wie mogen we daarvoor bedanken? Volgens mij is Doreen niet begonnen met te klieren, die wou alleen even antwoord geven en terecht, zou jij ook willen in haar plaats.
Je hebt een eigen site, staan linken op naar filmpjes, muziek enz wat ook overal op internet staat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar moet je elk recht dat je hebt ook daadwerkelijk verzilveren? Het is zo zinloos. En kansloos.
Waarom niet je schouders ophalen en dat hele gedoe (en ik weet niet eens welk gedoe, laat staan dat ik het wil weten) te laten voor wat het is.
Serieus: wat is in hemelsnaam de winst?
nee coolga of wel horen zien en zwijgen dat doe ik niet beter lezenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
tjonge vlits je doet wel heel veel moeite om bezoekers naar je forumpje te krijgen he
[..]
Er werd 1 linkje geplaatst, er is maar 1 persoon die zich er druk om maakt. Verder lult er niemand over. Omdat het niemand interesseert.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Je hebt een eigen site, staan linken op naar filmpjes, muziek enz wat ook overal op internet staat.
Vervolgens ontvang je een mail van hoe heeet het, de host of zoiets? Dat jouw site eruit ligt omdat iemand zo leuk is door te geven dat je allemaal linken heb staan.
Je bent 2 dagen bezig met leeghalen en vervolgens lullen ze over je op een forum waar je nooit komt.
Word je chaggie van hoor.
Kansloos ja, menselijk idem!
Haaaaaaaaha ik ga overal posten dat Cc een stomme trut is!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
Ik zou mijn schouders ophalen en denken dat het toch echt het probleem van die anderen is, ipv er nog meer mijn probleem van te maken. Ja, er zijn rare mensen op de wereld. Vooral voeden.
Of je moet het lekker vinden, dat constante gevecht om minder dan niks.
Met 'hier' houdt het op bij Fiepoo, Spuitje, Horenzienwijgen en Kruiwagen. En dan nog de tegenstanders die zo nu en dan binnenwandelen.Daar zit blijkbaar veel oud zeer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:17 schreef Kaat38 het volgende:
Schouders worden dus ook opgehaald, enige wat mij dan dwars zit is dat er hier over werd gelult, snap je.
Hopelijk houdt dat dan ook nu op en hopelijk ga ik niet nog tig keer hierop reageren, ik kom hier voor plezier maar vond wel dat er even wat rechtgezet moest worden. Eens?
Ja zo is de finale van de Champions League in één keer ook niet meer belangrijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar moet je elk recht dat je hebt ook daadwerkelijk verzilveren? Het is zo zinloos. En kansloos.
Waarom niet je schouders ophalen en dat hele gedoe (en ik weet niet eens welk gedoe, laat staan dat ik het wil weten) te laten voor wat het is.
Serieus: wat is in hemelsnaam de winst?
Nee, niet echt. Want naar mijn mening wordt het met al die rechtzettingen enkel een krommere kermisquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:17 schreef Kaat38 het volgende:
Schouders worden dus ook opgehaald, enige wat mij dan dwars zit is dat er hier over werd gelult, snap je.
Hopelijk houdt dat dan ook nu op en hopelijk ga ik niet nog tig keer hierop reageren, ik kom hier voor plezier maar vond wel dat er even wat rechtgezet moest worden. Eens?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:17 schreef mootie het volgende:
Haaaaaaaaha ik ga overal posten dat Cc een stomme trut is!
Zie je! Ook Mera maakt zich niet sappel.quote:
Dan wel ff een excuses graag richting Doreen en dan gaan met die banaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Want naar mijn mening wordt het met al die rechtzettingen enkel een krommere kermis.
Laat gaan, joh. Niemand die er zich ook maar een seconde daadwerkelijk sappel om maakt.
Daar is die ouwe toch veel te entertaining voor!
Reeds een PM naar Danny gestuurd, ik verwacht ze dus elk momentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dan wel ff een excuses graag richting Doreen en dan gaan met die banaan.
Ja is ook zo maar het was nogal misselijkmakend naar haar toe, vandaar. Misschien te snel geroepen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:24 schreef Copycat het volgende:
Wie moet er die Doreen excuus aanbieden?
Dat soort eisen, daar krijg je oorlogen van.
Ik snap nog steeds niet waarom het zo erg is dat die link geplaatst is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja is ook zo maar het was nogal misselijkmakend naar haar toe, vandaar. Misschien te snel geroepen.
Sorry. Hoop dat het geklooi in ieder geval nu over is want het sloeg nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |