hoe kan dit:quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
HUGO IS EEN HELD HIJ IS MIJN VOORBEELD
enquote:Hugo Borst was woensdag tafelheer in De Wereld Draait Door, dat het humoristische item 'De TV Draait Door' had geschrapt. "Als het daar nou 62 Engelsen waren geweest die waren omgekomen, dan hadden we hier wel een TV Draait Door gehad", zei Borst. "Ik ben overgegaan tot de orde van de dag. Het is natuurlijk tragisch, zonder meer, maar vliegtuigongelukken gebeuren."
en ja, dit had ik al eens eerder gepostquote:Borst schreef in januari 2009 dat hij zich niet beledigd voelt door de term 'kakkerlak': "Integendeel. De kakkerlak is een indrukwekkend beest. De Jood onder de insecten. Want; Onuitroeibaar."
Over het eerste heeft hij naar mijn mening gelijk, het tweede is discutabel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:05 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
hoe kan dit:
[ afbeelding ]
jou voorbeeld zijn?
met uitspraken als:
[..]
en
[..]
Die eerste quote heeft hij helemaal gelijk, die tweede kon ik om lachenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:05 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
hoe kan dit:
[ afbeelding ]
jou voorbeeld zijn?
met uitspraken als:
[..]
en
[..]
en ja, dit had ik al eens eerder gepost
Kut he, mensen die zelf een mening hebben en niet achter de grootste groep aanrennen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:05 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
hoe kan dit:
[ afbeelding ]
jou voorbeeld zijn?
met uitspraken als:
[..]
en
[..]
Ehm juist daarom?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:05 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
hoe kan dit:
[ afbeelding ]
jou voorbeeld zijn?
met uitspraken als:
[..]
en
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk weinig SV maar zou hem graag bij VI willen zien als vervanger van Hansie Kraaij.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk weinig SV maar zou hem graag bij VI willen zien als vervanger van Hansie Kraaij.
Je keek studio zomer in plaats van vi oranje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:05 schreef afcajos het volgende:
Flashback naar het WKWat een topzomer. En ik vreet me alweer op als ik denk aan die kankerspanjaarden in de finale
Geen van beide. Ik keek WK Journaal met Hugo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je keek studio zomer in plaats van vi oranje?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:46 schreef fioooon het volgende:
Hugo verdiend meer dan de Balkenende norm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |