Het kan beide. Niet de hele tijd over stoffige dingen praten, maar ook lekker luchtig gepraat. En inderdaad over het priveleven. Mooie balans.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef BradleyQ het volgende:
Mijns inziens bestaat een goede zomergasten-aflevering uit een sociologisch of filosofisch onderwerp(en) dat wordt uitgediept aan de hand van pre-historischevideofragmenten.
Als er dan ook nog een gast zit waarvan over zijn privé-leven nog wat verteld kan worden, dan is het mooi meegenomen (zoals bij Bram Moszkowicz).
Als ik dan leer dat "fuck you" grammaticaal incorrect is en dat "damn you" wel klopt en dat daar een historisch verband ligt, dan kom ik wel van een koude kermis thuis. Want dat ik had ik ook in 1 minuut op Wikipedia kunnen lezen. En ja, verder ging het nergens over.
Dat kan ook interessant zijn, maar een zomergast hoeft van mij zich niet op die manier te ' bewijzen'. Ook hoeft een zomergast zich niet via een bepaald beeld te gedragen of volgens een vooropgezet idee van wat of wie een zomergast hoort te zijn. De afwisseling tussen zwaargewichten en lichtgewichten vind ik wel goed voor de variatie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef Arcee het volgende:
Nee hoor, vond ik ook.
Niet iederéén zit op beelden uit 1903 over een naar Mongolië geëmigreerde Oezbekistaanse dichter te wachten.:')
Ik kan me trouwens heinneren dat je geil en adembenemd naar Heleen van Rooijen keek.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef shmoopy het volgende:
Hé, dat gezeik over iemands uiterlijk, dat hoor je toch zelden over mannen.
Ik ook niet. Maar dit was gewoon niet eens gebakken lucht meer te noemen. Meer iets van een lauwe zufterquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef Arcee het volgende:
Niet iederéén zit op beelden uit 1903 over een naar Mongolië geëmigreerde Oezbekistaanse dichter te wachten.:')
Ja, vanwege haar oogopslag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ik kan me trouwens heinneren dat je geil en adembenemd naar Heleen van Rooijen keek.
Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef Teteteterek het volgende:
Die aflevering van Moszkowicz zou ik graag terug willen zien. Maar dat kan (online) nergens toch?
Hihi, ja, haar boek was best leuk om te lezen maar als je dat soort dingen in een gesprek gaat uitspreken wordt het al gauw stomvervelend.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het is jammer dat ze achter elke uitdrukking in de Nederlandse taal weer iets 'grappigs of frappants' achter wil zoeken. Hierdoor verandert het gesprek in een oeverloos gezever.
En naar Katja Schuurman.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens heinneren dat je geil en adembenemd naar Heleen van Rooijen keek.
Volgens mij gaat het bij Heleen van Royen in de eerste plaats ook om haar boeken. Ze heeft er in ieder geval meer geschreven dan Paulien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:09 schreef shmoopy het volgende:
En naar Katja Schuurman.
Geen idee meer wat ze gezegd hebben, het plaatje was voldoende.
Maar dat zijn ook dames die daar hun bekendheid aan te danken hebben, dat is hun kunstje en zo worden ze dan ook beoordeeld.
Bij deze dame ging het om haar boek en vermeende grappigheid.
Om dan haar niet zo bijzondere uiterlijk erbij te halen vind ik dan flauw, want dat heeft er geen drol mee te maken.
Ik had dit ook al bij de serie 'Life' (quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:35 schreef mane het volgende:
[..]
Ik vond het fragment van de apen in Japan het leukst trouwens..
[ afbeelding ]
Ik vond de aflevering met haar een van de slechtste ooit, mijn god wat een domme, domme platheid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:30 schreef mane het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het bij Heleen van Royen in de eerste plaats ook om haar boeken. Ze heeft er in ieder geval meer geschreven dan Paulien.. Daarnaast probeert ze natuurlijk sexy te zijn. Dat komt op mij doorgaans tragisch over, maar dat zal vast aan mij liggen.
Dat had ik vorig jaar bij Carice van Houten bij Magriet van der Linden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En naar Katja Schuurman.
Geen idee meer wat ze gezegd hebben, het plaatje was voldoende.
Eerlijk gezegd, boeit het programma me daar te weinig voor. Maar ik ben zo'n oppervlakkige zak die graag meebabbelt met de rest, tegen beter weten in.quote:
Ik bedoel zeker HDD (harddiscdrive, of zo).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, boeit het programma me daar te weinig voor. Maar ik ben zo'n oppervlakkige zak die graag meebabbelt met de rest, tegen beter weten in.
Trouwens: HD-recorder?. Ik heb nog een 37" televisie uit 1994..
O, dat kan, ik zou het echt niet weten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel zeker HDD (harddiscdrive, of zo).
Nee klopt, ik kan ook op mijn laptop terugkijken.quote:Wat voor televisie je dan hebt, maakt niet uit.
Nee, want het staat niet op Uitzending Gemist (niet volledig iig).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef Ringo het volgende:
Nee klopt, ik kan ook op mijn laptop terugkijken.
Nee, ik bedoel na opname. Op een dvd-dinges.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want het staat niet op Uitzending Gemist (niet volledig iig).
Het hoeft zeker niet zwaar en intellectueel te zijn, maar het moet wat mij betreft wel bijzonder en verrassend zijn. Gewone mensen kan ik altijd en overal al zien...wat is toch die onzinnige verheerlijking van 'gewone mensen' ? Gewone mensen zijn over het algemeen saai, en hebben niks te melden buiten wat miljoenen andere 'gewone mensen' ook te melden hebben. Ik miste een minimale poging tot diepgang en originaliteit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef jeroen09 het volgende:
Ik vond het een heel leuke uitzending. Luchtig en grappig. Waarom moet het altijd zo zwaar en intellectueel zijn? Van die mensen die moeten laten merken hoe enorm ontwikkeld te zijn met de meest ontoegankelijke fragmenten. Aan de andere kant moet alles glad en voorgekauwd. Kijk naar al die botoxkoppen en gebleekte tanden. Dat SBS presentatievolk. Schei nou toch uit. Heerlijk om eens een gewoon mens te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |