Ok misschien een beetje te heftig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zo, da's tenminste een post met inhoud....
Ze heeft een prima lichaam, naast *iets* dat ik (net zoals MeSoHo, maar die heeft z'n username niet meequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
. Cornelisse gewoon niets eigenlijk.
Weer een zeer intelligente post van je. Hulde.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok misschien een beetje te heftig.
Ze geven haar een euro. Zoals ze met alle zwervers doen.
Zomergasten beoordelen op hun uiterlijke kenmerkenquote:
Dat doe ik daarmee niet, trouwensquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zomergasten beoordelen op hun uiterlijke kenmerken
Heb je gelijk in. Een geheel lichaam als uiterlijk kenmerk zien was niet in me opgekomen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat doe ik daarmee niet, trouwens(ik beoordeel een uiterlijk kenmerk van d'r, da's wat anders)
Dan kan ze er een kin van kopen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok misschien een beetje te heftig.
Ze geven haar een euro. Zoals ze met alle zwervers doen.
Mannen posten : 'Wat is ze lelijk' Vrouwen denken het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef shmoopy het volgende:
Hé, dat gezeik over iemands uiterlijk, dat hoor je toch zelden over mannen.
En weer anderen denken: Wat boeit het?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mannen posten : 'Wat is ze lelijk' Vrouwen denken het.
Ik zou het ook over een man zeggen, maar de discussie was er en dus gaf ik mijn 2 cents.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:46 schreef shmoopy het volgende:
Hé, dat gezeik over iemands uiterlijk, dat hoor je toch zelden over mannen.
Frankquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En weer anderen denken: Wat boeit het?
Heb je Silvia Toth gemist ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:42 schreef BradleyQ het volgende:
Dit is met recht de allerslechtste Zomergasten-aflevering die ik ooit gezien heb.
Nee hoor, vond ik ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef mane het volgende:
Ik ben blijkbaar een uitzondering, maar ik vond het een aardige avond
Ik vond het ook geen verkeerde uitzending. Een keer geen pretentieus geneuzel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, vond ik ook.
Niet iederéén zit op beelden uit 1903 over een naar Mongolië geëmigreerde Oezbekistaanse dichter te wachten.:')
Ben wel benieuwd nu je dat post.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, vond ik ook.
Niet iederéén zit op beelden uit 1903 over een naar Mongolië geëmigreerde Oezbekistaanse dichter te wachten.:')
Lost in Translation ging ook niet echt ergens over. Toch geweldig om naar te kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef BradleyQ het volgende:
Hoe kun je een uitzending leuk vinden die eigenlijk nergens over gaat? Omschrijf het thema eens? Hoe ben je door deze uitzending Verlicht of tot heldere inzichten gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |