Juist wel!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet zwak als je 1x zuipt??
Rijd jij naar frankrijk?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
iphones ook al?
Vriendin van dochterlief kwam met een adidasvestje die dochterlief wil.. waren daar 35 euro hier nog steeds 70.
Ik wil ook een iphone btw
Jij was toch naar Moviepark geweest? Of vergis ik me?quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Mirjam het volgende:
alexxx heeft een foto van m'n tetten gemaakt
Onzin. Zeggen dat het best kan voor 1 keertje terwijl je best een probleem hebt is ongezonderquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Dan ben je gewoon té streng voor jezelf
Over het probleem kan ik niet oordelen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin. Zeggen dat het best kan voor 1 keertje terwijl je best een probleem hebt is ongezonder
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx!!! Laat die foto zien!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, week veel, hij heeft hem op zijn camera
naja, je hebt me een keer eerder met alcohol meegemaakt...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Over het probleem kan ik niet oordelen...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jij was toch naar Moviepark geweest? Of vergis ik me?
is het een beetje te doen in 1 dag?quote:
Tja, ach, jij mij ook. Heb ik dan ook een probleem?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, je hebt me een keer eerder met alcohol meegemaakt...
Ja, is zeker goed te doen hoor!! Maar of dat in het weekend ook lukt, weet ik niet, dan zal het namelijk een stuk drukker nog zijn ben ik bang. Ik had inderdaad ook 2de kaartje gratis. Overnachten was het goedkoopste wat ik kon vinden 59 euro per nacht voor een tweepersoonskamer. Benzine is te doen, ongeveer 30 euro aan kwijt. Parkeren daar kost 5 euro. Eten en drinken is minder duur dan wat je ziet in bijvoorbeeld de Efteling of Disneyland. Souvenirs zijn ook echt goedkoper.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
is het een beetje te doen in 1 dag?
Wij willen dus volgend weekeind en las over dat kaartje van de tweede dag gratieieieies... Maar brandstof of overnachten is toch een behoorlijke extra post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |