Wie weet, ik kijk wel hoe lang ik het nu volhoud.quote:
Als ik je morgen nog bezig zie dan overweeg ik je te helpen.quote:
Ik vertrek morgen naar Engeland, dus helaas. Daarnaast vind ik dat Nectar toch minstens een weekje van z'n prestatie mag genieten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik je morgen nog bezig zie dan overweeg ik je te helpen.
Dankje, dankjequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik je morgen nog bezig zie dan overweeg ik je te helpen.
Naja, ik wilde vrijdag kijken hoever ik kwam maar ik kwam niet eens voorbij de 500quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen naar Engeland, dus helaas. Daarnaast vind ik dat Nectar toch minstens een weekje van z'n prestatie mag genieten.
Welnee, straffen! Omdat hij hier als kloon een record komt breken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen naar Engeland, dus helaas. Daarnaast vind ik dat Nectar toch minstens een weekje van z'n prestatie mag genieten.
Ja inderdaad. En ik ben toch veel leukerquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, straffen! Omdat hij hier als kloon een record komt breken.
Klopt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ik ben toch veel leuker![]()
Ja, misschien post-ie nu weer met z'n "echte" account.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:35 schreef DeLuna het volgende:
Welnee, straffen! Omdat hij hier als kloon een record komt breken.
Die geniet niet echt van z'n succes inderdaad. Waarschijnlijk hangt 'ie nu kotsend over de rand van z'n plee ofzo.quote:
Ja die gaat lekker slapen/tv kijkenquote:
Achter z'n PC in slaap gevallen van vermoeiing.quote:
Haha, heeft ie toch iets verkeerd gedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die geniet niet echt van z'n succes inderdaad. Waarschijnlijk hangt 'ie nu kotsend over de rand van z'n plee ofzo.
In het geval het meevalt ja.:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die geniet niet echt van z'n succes inderdaad. Waarschijnlijk hangt 'ie nu kotsend over de rand van z'n plee ofzo.
Ik ben weleens een paar kaar dronken op mijn toetsenbord in slaap gevallenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:38 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Achter z'n PC in slaap gevallen van vermoeiing.
hoeveel ga je er maken?quote:
Misschien is dat JustinK wel. Dat zou pas ziek zijn!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, misschien post-ie nu weer met z'n "echte" account.
Ja, ruim 300 posts!quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien is dat JustinK wel. Dat zou pas ziek zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |