quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:04 schreef Nevermind.. het volgende:
Yo boys, we hebben goed gespeeld. (4 3 3)
Vooral de laatste wedstrijd (we speelden tegen een ervaren team met hoge stats).
ajacied4lf die goed verdedigde en een mooie doelpunt scoorde. Patroo die de steekballen op maat gaf en zijn acties mochten er zijn! gelukkig scoorden we ergens in de 88ste minuut de winnende die was echt lekker.
Zonder grap wij kunnen echt heel goed worden. Nu weten we ongeveer hoe we moeten spelen
en wow dit is pas mijn 3e wedstrijd en heb er al 6 inliggen![]()
Wat gaat er over een paar weken gebeuren dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
idd, en verdedigend was je ook belangrijk .. we weten nu teminste hoe we moeten spelen! hopen dat we de komende weken nog veel kunnen fifa'en, want daarna kan het niet meer.
ForumVokquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:20 schreef jpg97 het volgende:
Ahh mooi! een Fok! Club.
Wij willen wel eens tegen jullie spelen ( ik speel met nog een andere Fok! member samen in een club ).
We hebben de Tweakers al een paar keer verslagen, maar tegen een Fok! club wil ik graag spelen!
Wanneer zijn jullie online?
En hoe heet jullie club?
Dat moet ik weer naar school&werken. En wordt het lastig om met z'n allen online te spelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat gaat er over een paar weken gebeuren dan?
Mooi. Stuur ik jullie wel een invite als jullie online zijn.quote:
Ik was 91 (skills) maar moest m'n PS3 formaterenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Het fok team is voor ps3 toch?
Had laatst mijn gameface geupload... blijkbaar ben je dan je originele pro kwijt en moet je opnieuw beginnen...
Niet dat ik er zo vaak mee had gespeeld maar had toch al een behoorlijke basis gemaakt.
Met Be A Pro kun je online als je een club hebt, offline kun je je pro beter makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan je met je pro ook online spelen of alleen offline?
Ik maak regelmatig een backup van de complete PS3 schijf op m,n externe harddrive.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was 91 (skills) maar moest m'n PS3 formaterenDus ben ook gister weer begonnne, ben nu volgens mij 70 maar ging wel lekker
En ja, 't is voor de PS3![]()
Dat doe ik nu ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig een backup van de complete PS3 schijf op m,n externe harddrive.
Haha zekers heb er weer zin in! Gister was echt lachen en laatste wedstrijd waren we de baasquote:
Net nu ze eindelijk de game op dezelfde engine als de PS3 en X360 gaan makenquote:
Maar hoezo noodgedwongen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:36 schreef Stpan het volgende:
Ja, de graphics waren echt om te huilen als je het vergelijkt me andere games.
Ik speel nauwelijks spelletjes (eigenlijk alleen FIFA), maar ik geloof dat dat maar 20% van m'n CPU en 40% van m'n grafische kaart trok.
http://uk.pc.ign.com/articles/110/1106866p1.htmlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef Stpan het volgende:
Ohw..........dan ben ik zeer verkeerd geinformeerd!
Én op PC, én op een fatsoenlijke engine! Hoera!
Godver.. mijn ontvanger van de 360 controller voor de pc is net kapot gegaan..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
http://uk.pc.ign.com/articles/110/1106866p1.html
het is inderdaad zo dat een half jaar geleden ofzo, EA niks kwijt wilde over of er überhaupt nog wel een PC versie ging komen voor Fifa 11, maar dat is nu dus veranderd
Ik ben er dus niet zo blij mee, ik heb mn PS3 echt voor 40% gekocht omdat ik niet verwachtte dat EA ooit nog een goede PC-versie ging maken en ik toch wel heel graag de beste versie wilde kunnen spelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Godver.. mijn ontvanger van de 360 controller voor de pc is net kapot gegaan..Maar het ziet er mooi uit
PS3 FULL HD blijft het beste natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ben er dus niet zo blij mee, ik heb mn PS3 echt voor 40% gekocht omdat ik niet verwachtte dat EA ooit nog een goede PC-versie ging maken en ik toch wel heel graag de beste versie wilde kunnen spelen
Wel blij voor de anderen natuurlijk
Fifa 10 op de PS3 heb je niks aan Full HD boven HD ready, het wordt maximaal afgespeeld in 720p, maar goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:10 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
PS3 FULL HD blijft het beste natuurlijk.
Je hebt altijd mensen die met termen gooien waar ze geen verstand van hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef Thas het volgende:
[..]
Fifa 10 op de PS3 heb je niks aan Full HD boven HD ready, het wordt maximaal afgespeeld in 720p, maar goed
Heb je het nou over mij of over Nevermindquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Xblister het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die met termen gooien waar ze geen verstand van hebben
haha das waar. maar heb persoonlijk gewoon niks met gamen op de PC. op zo'n klein schermpje en tikken op je toetsenbord.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef Thas het volgende:
[..]
Fifa 10 op de PS3 heb je niks aan Full HD boven HD ready, het wordt maximaal afgespeeld in 720p, maar goed
Dat is dus echt totaal niet scherp..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:14 schreef Nevermind.. het volgende:
Ps. die 720p is ook verdomd scherp hoor.
Dat zijn dus teveel cijfertjes voor mijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is dus echt totaal niet scherp..
Al speel je op een 40" TV scherm Fifa10, dan heb je dus 720p in de hoogte op een diagonaal van 40"
Al speel je een PC game op een 30"+ monitor, dan heb je 9/10 keer 1600p in de hoogte op een diagonaal van 30"
Maar laten we hier onze tijd niet aan verdoen als we ook zouden kunnen Fifaen, op de PS3 wel te verstaan
Ik moest dat als jongetje echt opzoeken om te verstaan wat ze nou zeidenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:24 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
maarre EASPORTS its in the GAME!
Capital E, Capital A, Capital SPORTSquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik moest dat als jongetje echt opzoeken om te verstaan wat ze nou zeiden![]()
Ik denk niet dat ik het nu wel zou verstaan
![]()
Die Engelse, Canadese en Arabische versiesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
Capital E, Capital A, Capital SPORTS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |