http://uk.pc.ign.com/articles/110/1106866p1.htmlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:42 schreef Stpan het volgende:
Ohw..........dan ben ik zeer verkeerd geinformeerd!
Én op PC, én op een fatsoenlijke engine! Hoera!
Godver.. mijn ontvanger van de 360 controller voor de pc is net kapot gegaan..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:45 schreef Thas het volgende:
[..]
http://uk.pc.ign.com/articles/110/1106866p1.html
het is inderdaad zo dat een half jaar geleden ofzo, EA niks kwijt wilde over of er überhaupt nog wel een PC versie ging komen voor Fifa 11, maar dat is nu dus veranderd
Ik ben er dus niet zo blij mee, ik heb mn PS3 echt voor 40% gekocht omdat ik niet verwachtte dat EA ooit nog een goede PC-versie ging maken en ik toch wel heel graag de beste versie wilde kunnen spelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Godver.. mijn ontvanger van de 360 controller voor de pc is net kapot gegaan..Maar het ziet er mooi uit
PS3 FULL HD blijft het beste natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ben er dus niet zo blij mee, ik heb mn PS3 echt voor 40% gekocht omdat ik niet verwachtte dat EA ooit nog een goede PC-versie ging maken en ik toch wel heel graag de beste versie wilde kunnen spelen
Wel blij voor de anderen natuurlijk
Fifa 10 op de PS3 heb je niks aan Full HD boven HD ready, het wordt maximaal afgespeeld in 720p, maar goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:10 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
PS3 FULL HD blijft het beste natuurlijk.
Je hebt altijd mensen die met termen gooien waar ze geen verstand van hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef Thas het volgende:
[..]
Fifa 10 op de PS3 heb je niks aan Full HD boven HD ready, het wordt maximaal afgespeeld in 720p, maar goed
Heb je het nou over mij of over Nevermindquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:13 schreef Xblister het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die met termen gooien waar ze geen verstand van hebben
haha das waar. maar heb persoonlijk gewoon niks met gamen op de PC. op zo'n klein schermpje en tikken op je toetsenbord.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef Thas het volgende:
[..]
Fifa 10 op de PS3 heb je niks aan Full HD boven HD ready, het wordt maximaal afgespeeld in 720p, maar goed
Dat is dus echt totaal niet scherp..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:14 schreef Nevermind.. het volgende:
Ps. die 720p is ook verdomd scherp hoor.
Dat zijn dus teveel cijfertjes voor mijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is dus echt totaal niet scherp..
Al speel je op een 40" TV scherm Fifa10, dan heb je dus 720p in de hoogte op een diagonaal van 40"
Al speel je een PC game op een 30"+ monitor, dan heb je 9/10 keer 1600p in de hoogte op een diagonaal van 30"
Maar laten we hier onze tijd niet aan verdoen als we ook zouden kunnen Fifaen, op de PS3 wel te verstaan
Ik moest dat als jongetje echt opzoeken om te verstaan wat ze nou zeidenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:24 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
maarre EASPORTS its in the GAME!
Capital E, Capital A, Capital SPORTSquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik moest dat als jongetje echt opzoeken om te verstaan wat ze nou zeiden![]()
Ik denk niet dat ik het nu wel zou verstaan
![]()
Die Engelse, Canadese en Arabische versiesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:54 schreef WSquater het volgende:
[..]
Capital E, Capital A, Capital SPORTS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |