Nah, ik ben denk ik de onbekendste top 10 gast. Ik ben ook stil PR geworden, ik hoef de aandacht niet, ik doe gewoon wat ik leuk vind. Deze week bv naar Breda, preview mafia 2 op het hoofdkantoor van 2K ,de week erop zit ik in Keulen. Dat vind ik leuker dan een paar users die je voor gek verklaren dat je zo veel post.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij komt uit 2002, opzich heb je dan al een status.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon 2x hetzelfde plaatje. dat moet jij dan wel zijn
Nee dat heb je goed hahaquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kleimasker.... gaat dat niet barsten na een tijdje(ben een nono in dat soort dingen )
ik zag het ook later pasquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik ben denk ik de onbekendste top 10 gast. Ik ben ook stil PR geworden, ik hoef de aandacht niet, ik doe gewoon wat ik leuk vind. Deze week bv naar Breda, preview mafia 2 op het hoofdkantoor van 2K ,de week erop zit ik in Keulen. Dat vind ik leuker dan een paar users die je voor gek verklaren dat je zo veel post.
Kloptquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
Klopt maar oehlala wat lekker! Dit is eenn saunamasker en het voelt warm aanquote:
Een echte blondinequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef Koen66 het volgende:
Mooi, weten we ook hoe Miauw er uit ziet nu![]()
wat is er nu lekker aan om modder op je gezicht te smerenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt maar oehlala wat lekker! Dit is eenn saunamasker en het voelt warm aan
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die kleimaskers doen zichtbaar wat met je.
Kleurtjemovers.
ja van de modderquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt ons altijd wijsgemaakt dat je donker was
bustedquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
wat is er nu lekker aan om modder op je gezicht te smeren
Je bent toch geen varken
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt ons altijd wijsgemaakt dat je donker was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |