abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85042875
Ik heb net vega Amerikaanse filet gevonden. Jeeee
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:19:38 #152
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_85043121
een ijzergehalte van 9, wow ik ben nu 15 weken, en heb een ijzergehalte van 7.5 moet dat goed op peil houden!
pi_85043279
Ik had 6.3 toen de gynaecoloog besloot om ijzertabletjes voor te schrijven, geen idee wat het nu is :)
pi_85043321
Ik had met 10 weken 7.6 en dat was prima in orde volgens de VK.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85043331
Maar die is lang zo lekker niet (:
pi_85043365
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:25 schreef mrien het volgende:
Maar die is lang zo lekker niet (:
ik breng zo verslag uit :D
pi_85043747
Nou ik hou me in grote lijnen aan die berichten maar sommige dingen wist ik niet zoals die pannekoeken, en dat zal dan dus ook voor poffertjes gelden en daar heb ik ervorige week wel wat van gegeten.

Filet eet ik nu niet en rood vlees etc. lust ik uberhaupt al niet en de drank laat ik wel staan.
Dat was het vlgs mij wel.
Ow en ik maak als ik zwanger ben niet zelf tiramisu en ik lik de cakebeslagkom niet uit.
pi_85043895
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hmm, ik eet ook paté maar wel met mate gezien de vitamine A maar ook dat mag volgens dat lijstje niet.
Pfff, alles wat ik wel door mijn keel krijg mag niet lijkt het. Lastig hoor.
Paté mag ook gewoon en ik zou ook gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Er zijn bepaalde adviezen die heel logisch zijn en verband houden met bacteriën en zulks waar je kindje heel ziek van kan worden, die volg ik op want dat vind ik belangrijk om in acht te houden. Net als niet drinken en niet roken (deed ik sowieso al niet :P ).

Maar verder vind ik het niet zo boeiend wat een ander wel en niet doet :+ Dat moet die persoon zelf weten eigk. Ik zou gewoon het eetadvies van je eigen vk aanhouden en er verder niet teveel over opzoeken want je komt hoe langer hoe meer tegen. Heeft je vk geen website waar t op staat? als je in DH zit, heb je dan truowens niet dezelfde praktijk misschien als waar ik zit? Wateringen?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85044417
Ik vraag het morgen nog wel even na maar volgens mij hanteren ze alleen de bekende dingen als risico en geen dingen als supermarktpannenkoeken en weet ik wat. We maken elkaar hier ook wel gek ook :+
Maar ik wil ook niks doen wat wel gevaarlijk is en dan kan je wel zeggen dat je dan gewoon elk mogelijk gevaar moet mijden want het is maar 9 maanden maar ik eet momenteel gewoon weinig en er blijft ook weinig in dus ik wil ook niet alles zomaar schrappen.

Nee, ik woon aan de andere kant van de stad dus ik zit in Leidschendam
The way you rock'n'roll
pi_85045276
Willem, wat een plaatje ben je! Je lijkt op je papa!

Net terug van de vlos, stickertje voor mij en de beeb! Mijn ijzer hebben ze vandaag toevallig geprikt, doen ze altijd met 30 weken blijkbaar en hij was 7.6. Verder eet ik ook gewoon pate en drink ik milkshakes. Ik eet alleen geen biefstuk of ander rauw vlees en ik rook en drink niet. behalve dan met de wintersport en carnaval maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was :@

Ennn, morgen ga ik een dagje op en neer naar Londen om mijn zusje te zien! Heb er zin in!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_85045978
Dat vega spul is echt niet te eten. :r
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 13:44:24 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85046481
rauw vlees laat ik staan, brie laat ik links liggen, (mits ik zeker weet dat het gepastiruseerd (?) is ). Drink veel water, sinas, koffie, cola en bavaria 0,0 (goed voor je foliumzuur als je een ramp bent met die zooi in te nemen zoals ik). verder doe ik waar ik me goed bij voel. Ik ken mensen die lieten _alle_ roodvlees staan dus ook draadjesvlees bijv. terwijl dat juist door en door gaar is en dus gewoon lekker is. Ik heb toevallig vanmorgen vissticks meegenomen voor het visgedeelte in mijn "dieet" maar dat wordt pas woensdag dat ik die eet, vandaag verse rode bietjes en morgen bloemkool.

rauw vlees laten staan vind ik overigens wel lastig soms .. ik ben gek op stukjes gehakt snoepen als ik macaroni ofzo maak :X dat laat ik nu proeven door mijn man of het wel goed gekruid is ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85046730
Voor nu even kort (zal later echt meer komen vertellen)

Onze dochter, Yinthe Milou is geboren op 06-08-2010 *O*
Ze woog bij de geboorte 3230 gram en ze is 50cm lang.
Het is een zeer tevreden lief meisje, beter kan ik me voor nu niet wensen.
Ze slaapt zo lief, is zo rustig en drinkt zeer goed! We zijn compleet verliefd.

De kraamzorg die ik heb zou voor 7 uur per dag zijn, dit is na de eerste dag al 3 uur per dag geworden.
Het gaat hier zo goed en allemaal zo vanzelf, we konden (kraamzorg en ik) een potje gaan dammen omdat alles zo lekker loopt!
t/m vrijdag is ze hier van 08u tot 11u, de rest van de dag loopt alles op rolletjes.

Later meer ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 13:52:12 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85046871
mooie namen ChillayD !!! van harte gefeliciteeerd met jullie dochter :* *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85046962
ChillayD, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! *O* *O*

Wat een mooie naam, dat vraagt natuurlijk wel om een foto! ;)

Fijn om te lezen dat alles zo voorspoedig gaat!
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:54:32 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85046993
ChilllayD, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O* :*
Prachtige namen O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:54:48 #167
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85047006
Daar is ze dan! Gefeliciteerd met jullie dochter! Klinkt allemaal heel goed daar!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_85047135
ChillayD, gefeliciteerd met de geboorte van Yinthe !!
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:57:51 #169
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_85047165
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef ChilllayD het volgende:

De kraamzorg die ik heb zou voor 7 uur per dag zijn, dit is na de eerste dag al 3 uur per dag geworden.
Het gaat hier zo goed en allemaal zo vanzelf, we konden (kraamzorg en ik) een potje gaan dammen omdat alles zo lekker loopt!
t/m vrijdag is ze hier van 08u tot 11u, de rest van de dag loopt alles op rolletjes.

Later meer ;)
Gefeliciteerd !!!!!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_85047308
Gefeliciteer met Yinthe Milou. *O* *O* *O*
Wat fijn dat het allemaal zo soepel loopt, geniet ervan. ;)
pi_85047557
ChillayD gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
wat een mooie namen O+
fijn dat het zo goed loopt al, geniet er lekker van <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:06:46 #172
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_85047591
Gefeliciteerd met jullie dochter Yinthe!
  † In Memoriam † maandag 9 augustus 2010 @ 14:07:22 #173
43556 miss_dynastie
pi_85047621
Van harte Chillay *O*
pi_85047717
Gefeliciteerd ChilllayD! Wat een mooie namen, mooie datum, en wat fijn dat het zo goed gaat. Geniet ervan!! *O*
pi_85047723
Gefeliciteerd met jullie dochter ChillayD *O*
The way you rock'n'roll
pi_85048057
Gefeliciteerd!!!
pi_85048139
Heeeeeel erg bedankt allemaal !! :D
pi_85048214
Woei! Weer een prachtbaby erbij! Gefeliciteerd ChillayD! *O*
#geen
pi_85048222
Van harte gefeliciteerd ChilllayD en Chilllayman! Mooie namen heb je voor jullie prinsesje!
*O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:27:41 #181
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85048596
Wat een mooie namen CD. En wat super dat het allemaal zo lekker gaat. *O* Gefeliciteerd *O*
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:30:08 #182
45621 Suzanna
Mama van...
pi_85048731
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef ChilllayD het volgende:

Later meer ;)
Hartelijk gefeliciteerd! Dat klinkt inderdaad als een kraamtijd op rolletjes. Hopelijk blijft het lekker zo gaan joh, zou echt heerlijk zijn. Geniet van jullie meisje! (mooie naam ook!)
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:44:07 #183
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_85049419
Gefeliciteerd met je dochter! Erg mooie naam!
pi_85049420
Gefeliciteerd ChillayD! *O*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85050806
gefeliciteerd ChillayD!! *O* *O*

Vanmorgen een echo gehad in het ziekenhuis, Ilse loopt dit moment iets achter in groei, ongeveer 1,5 week. Het is nog wel binnen de marges. Lengte van haar been was zelfs iets korter, maar mijn man en ik zijn zelf ook niet zo groot (1.75 en 1.65). Het was iig niet dat we ons zorgen hoefden te maken..
*poef* nu is het weg
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:41:55 #186
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85052126
*O* van harte gefeliciteerd ChillayD! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:59:46 #187
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85052967
*O* van harte met je dochter ChillayD O+

Kaatje fijn dat ales binnen de marges was op de echo :Y
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85053313
Wakker!
Ik ben echt zo moe. Ik heb echt wat slaap nodig!!
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:20:18 #189
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85053795
Gefeliciteerd ChillayD, en mooie namen idd!

Kaatje, fijn dat Ilse het gewoon goed doet!

Over eten, ik eet heel veel dingen die misschien of echt niet mogen sowieso niet. Geen softijs, sushi, rood vlees of pate, dus ik let er verder niet echt op. Maak me er verder ook niet echt druk om, moet ik eerlijk zeggen.
Als ik dan een keertje zou zondigen, eitje beetje zacht ofzo, maak me ook weinig zorgen.. Kan me overal wel druk over maken...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85054128
Wat heerlijk ChillayD. Gefeliciteerd *O* O+ :*
pi_85054142
Was er een speciale rede dat je een echo had vandaag KJ? Maar fijn dat je je in elk geval geen zorgen hoeft te maken. En net wat je zegt, jullie zijn zelf ook niet zo groot, dan is het toch eigenlijk ook logisch dat Ilse ook niet zo groot is lijkt me.

Ik hou me wel aan die dingen die je niet mag eten, en bij twijfelgevallen doe ik het gewoon maar niet. Komt na de bevalling wel weer hoor. In de kraamweek van Graeme heb ik elke morgen ontbeten met filet americain en zo'n beetje elke avond biefstuk gegeten :9

Ik ben vandaag echt zo ontzettend moe. Ik had vanmmorgen om kwart voor 12 een afspraak met de bekkenfysio, maar ik kon gewoon echt niet wakker worden :@ Mijn Lief heeft haar toen voor me afgebeld. Elke keer als ik denk dat die vermoeidheid niet erger kan worden, blijkt het toch wel te kunnen -O- Ik zie echt op tegen het eind van de maand, als de vakantie van mijn Lief voorbij is -O-
pi_85054447
ChillayD gefeliciteerd met Yinthe! *O* *O* *O* Mooie naam! O+
pi_85054773
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:28 schreef tessie het volgende:
Was er een speciale rede dat je een echo had vandaag KJ? Maar fijn dat je je in elk geval geen zorgen hoeft te maken. En net wat je zegt, jullie zijn zelf ook niet zo groot, dan is het toch eigenlijk ook logisch dat Ilse ook niet zo groot is lijkt me.

Ik hou me wel aan die dingen die je niet mag eten, en bij twijfelgevallen doe ik het gewoon maar niet. Komt na de bevalling wel weer hoor. In de kraamweek van Graeme heb ik elke morgen ontbeten met filet americain en zo'n beetje elke avond biefstuk gegeten :9

Ik ben vandaag echt zo ontzettend moe. Ik had vanmmorgen om kwart voor 12 een afspraak met de bekkenfysio, maar ik kon gewoon echt niet wakker worden :@ Mijn Lief heeft haar toen voor me afgebeld. Elke keer als ik denk dat die vermoeidheid niet erger kan worden, blijkt het toch wel te kunnen -O- Ik zie echt op tegen het eind van de maand, als de vakantie van mijn Lief voorbij is -O-
Ik had de echo omdat ik een hoog bmi heb. Moet met 36 weken weer een echo voor de ligging. geloof alleen dat ze een groter kind bij me verwachten en niet een kleintje. De gyn had het er wel over dat ik even met de vk moest overleggen of ik niet nog een echo kon krijgen om de groei in de gaten te houden. Ik moet volgende week weer naar de vk, dus dan zal ik het aankaarten.

Ik probeer me ook aan de lijstjes te houden wat eten betreft, begin nu alleen de filet americain te missen. Heb met mijn man afgesproken dat ik in de kraamweek elke dag filet ga eten... kan me dr nu al op verheugen :9

Moeheid herken ik hier wel, slaap al een week ofzo erg slecht, kreeg dr een hoest bij. Moest zaterdag om 7 uur beginnen, maar heb de dienst niet afgemaakt. Ik kon niet meer. Gisteren ook niet gewerkt. Had eigenlijk afgesproken dat ik morgen weer zou gaan, maar na de echo van vanmorgen had ik ook wat verhoging, dus besloten om maar even voor mezelf te kiezen. Heb nu wel wat werk hier thuis liggen, want ondersteuningsplannen wil ik wel graag af hebben voor mijn verlof.
*poef* nu is het weg
pi_85054924
@Tessie: He wat vervelend is dat toch, die moeheid! Komt dat door je schildklierproblemen? De tijd kruipt dan ook zo langzaam voorbij... Je had dit bij Graeme toch ook? Werd het toen beter na de bevalling? Sterkte joh :*
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:50:43 #195
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85055240
ChillayD gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
Be happy with the little things in life
pi_85055334
Ah KJ, ik heb idd ook 2 extra echo's daarom. Moet donderdag weer. Hier verwachtten ze idd ook een groot kindje, maar tot nu toe is Anna helemaal gemiddeld.

Cantare, bij Graeme had ik dat idd ook. Mijn schildklierwaardes zijn prima, dus daar kan het niet aan liggen. Nadat Graeme geboren was, kreeg ik die scihldklierproblemen, dus toen voelde ik me nog net zo moe. En toen mijn schildklier weer goed werkte, echt de dag dat de internist belde dat de waardes weer bijna normaal waren, bleek ik weer zwanger te zijn. Dus het duurt nu al bijna 2 jaar die moeheid. Ben er wel een beetje klaar mee. Heb ook al besloten dat als ik na de bevalling weer schildklierproblemen krijg, ik gewoon wel echt gelijk aan de pillen wil. Dan maar m'n hele leven aan de pillen, wil niet nog een keer weer een half jaar zo doorsukkelen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:55:14 #197
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_85055456
ChillayD van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! *O* *O* *O* Geniet van je kraamtijd! O+

Kaatjejannie, balen zeg, dat er een groeivertraging is geconstateerd. Uit je post proef ik een beetje dat jij je toch zorgen maakt ondanks dat er is gezegd dat dat niet nodig is. Als je je zorgen maakt, je kunt altijd een second opinion aanvragen he! (Hoeveel weken ben je nu?)
A grand adventure has begun.
pi_85055480
Ik heb trouwens sinds een paar dagen iets van opvliegers ofzo. Heb het soms ineens zooo warm. Is dat eigenlijk ook een normaal zwangerschapskwaaltje?
pi_85055748
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:52 schreef tessie het volgende:
Cantare, bij Graeme had ik dat idd ook. Mijn schildklierwaardes zijn prima, dus daar kan het niet aan liggen. Nadat Graeme geboren was, kreeg ik die scihldklierproblemen, dus toen voelde ik me nog net zo moe. En toen mijn schildklier weer goed werkte, echt de dag dat de internist belde dat de waardes weer bijna normaal waren, bleek ik weer zwanger te zijn. Dus het duurt nu al bijna 2 jaar die moeheid. Ben er wel een beetje klaar mee. Heb ook al besloten dat als ik na de bevalling weer schildklierproblemen krijg, ik gewoon wel echt gelijk aan de pillen wil. Dan maar m'n hele leven aan de pillen, wil niet nog een keer weer een half jaar zo doorsukkelen.
Kan het me goed voorstellen. Bij mij is de situatie heel anders, maar ik ben ook al heel erg lang (1,5 jaar) moe en dat ben ik ook spuugzat. Het maakt het genieten zo moeilijk! Ik hoop dan ook zo dat het na de bevalling beter is. Voor jou zal het vast een stuk beter gaan als je schildkliermedicatie goed ingesteld is. Succes, nog een paar weken!

Die opvliegers zijn volgens mij normaal :Y ik heb ze zelf (nog) niet, maar heb het wel vaker gehoord.
pi_85055848
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had de echo omdat ik een hoog bmi heb. Moet met 36 weken weer een echo voor de ligging. geloof alleen dat ze een groter kind bij me verwachten en niet een kleintje. De gyn had het er wel over dat ik even met de vk moest overleggen of ik niet nog een echo kon krijgen om de groei in de gaten te houden. Ik moet volgende week weer naar de vk, dus dan zal ik het aankaarten.
Gelukkig wordt je baby goed in de gaten gehouden! Het is nog niet zorgwekkend, maar kan me voorstellen dat het je toch wel een beetje bezighoudt. Tot wanneer moet je nog werken? De rust van je verlof zal jou (voor de moeheid) en je baby (voor het groeien) vast goed doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')