ik breng zo verslag uitquote:
Paté mag ook gewoon en ik zou ook gewoon doen waar je je goed bij voelt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hmm, ik eet ook paté maar wel met mate gezien de vitamine A maar ook dat mag volgens dat lijstje niet.
Pfff, alles wat ik wel door mijn keel krijg mag niet lijkt het. Lastig hoor.
Gefeliciteerd !!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef ChilllayD het volgende:
Voor nu even kort (zal later echt meer komen vertellen)
Onze dochter, Yinthe Milou is geboren op 06-08-2010![]()
Ze woog bij de geboorte 3230 gram en ze is 50cm lang.
Het is een zeer tevreden lief meisje, beter kan ik me voor nu niet wensen.
Ze slaapt zo lief, is zo rustig en drinkt zeer goed! We zijn compleet verliefd.
De kraamzorg die ik heb zou voor 7 uur per dag zijn, dit is na de eerste dag al 3 uur per dag geworden.
Het gaat hier zo goed en allemaal zo vanzelf, we konden (kraamzorg en ik) een potje gaan dammen omdat alles zo lekker loopt!
t/m vrijdag is ze hier van 08u tot 11u, de rest van de dag loopt alles op rolletjes.
Later meer
Hartelijk gefeliciteerd! Dat klinkt inderdaad als een kraamtijd op rolletjes. Hopelijk blijft het lekker zo gaan joh, zou echt heerlijk zijn. Geniet van jullie meisje! (mooie naam ook!)quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef ChilllayD het volgende:
Voor nu even kort (zal later echt meer komen vertellen)
Onze dochter, Yinthe Milou is geboren op 06-08-2010![]()
Ze woog bij de geboorte 3230 gram en ze is 50cm lang.
Het is een zeer tevreden lief meisje, beter kan ik me voor nu niet wensen.
Ze slaapt zo lief, is zo rustig en drinkt zeer goed! We zijn compleet verliefd.
De kraamzorg die ik heb zou voor 7 uur per dag zijn, dit is na de eerste dag al 3 uur per dag geworden.
Het gaat hier zo goed en allemaal zo vanzelf, we konden (kraamzorg en ik) een potje gaan dammen omdat alles zo lekker loopt!
t/m vrijdag is ze hier van 08u tot 11u, de rest van de dag loopt alles op rolletjes.
Later meer
Ik had de echo omdat ik een hoog bmi heb. Moet met 36 weken weer een echo voor de ligging. geloof alleen dat ze een groter kind bij me verwachten en niet een kleintje. De gyn had het er wel over dat ik even met de vk moest overleggen of ik niet nog een echo kon krijgen om de groei in de gaten te houden. Ik moet volgende week weer naar de vk, dus dan zal ik het aankaarten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:28 schreef tessie het volgende:
Was er een speciale rede dat je een echo had vandaag KJ? Maar fijn dat je je in elk geval geen zorgen hoeft te maken. En net wat je zegt, jullie zijn zelf ook niet zo groot, dan is het toch eigenlijk ook logisch dat Ilse ook niet zo groot is lijkt me.
Ik hou me wel aan die dingen die je niet mag eten, en bij twijfelgevallen doe ik het gewoon maar niet. Komt na de bevalling wel weer hoor. In de kraamweek van Graeme heb ik elke morgen ontbeten met filet americain en zo'n beetje elke avond biefstuk gegeten![]()
Ik ben vandaag echt zo ontzettend moe. Ik had vanmmorgen om kwart voor 12 een afspraak met de bekkenfysio, maar ik kon gewoon echt niet wakker wordenMijn Lief heeft haar toen voor me afgebeld. Elke keer als ik denk dat die vermoeidheid niet erger kan worden, blijkt het toch wel te kunnen
Ik zie echt op tegen het eind van de maand, als de vakantie van mijn Lief voorbij is
Kan het me goed voorstellen. Bij mij is de situatie heel anders, maar ik ben ook al heel erg lang (1,5 jaar) moe en dat ben ik ook spuugzat. Het maakt het genieten zo moeilijk! Ik hoop dan ook zo dat het na de bevalling beter is. Voor jou zal het vast een stuk beter gaan als je schildkliermedicatie goed ingesteld is. Succes, nog een paar weken!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:52 schreef tessie het volgende:
Cantare, bij Graeme had ik dat idd ook. Mijn schildklierwaardes zijn prima, dus daar kan het niet aan liggen. Nadat Graeme geboren was, kreeg ik die scihldklierproblemen, dus toen voelde ik me nog net zo moe. En toen mijn schildklier weer goed werkte, echt de dag dat de internist belde dat de waardes weer bijna normaal waren, bleek ik weer zwanger te zijn. Dus het duurt nu al bijna 2 jaar die moeheid. Ben er wel een beetje klaar mee. Heb ook al besloten dat als ik na de bevalling weer schildklierproblemen krijg, ik gewoon wel echt gelijk aan de pillen wil. Dan maar m'n hele leven aan de pillen, wil niet nog een keer weer een half jaar zo doorsukkelen.
Gelukkig wordt je baby goed in de gaten gehouden! Het is nog niet zorgwekkend, maar kan me voorstellen dat het je toch wel een beetje bezighoudt. Tot wanneer moet je nog werken? De rust van je verlof zal jou (voor de moeheid) en je baby (voor het groeien) vast goed doen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had de echo omdat ik een hoog bmi heb. Moet met 36 weken weer een echo voor de ligging. geloof alleen dat ze een groter kind bij me verwachten en niet een kleintje. De gyn had het er wel over dat ik even met de vk moest overleggen of ik niet nog een echo kon krijgen om de groei in de gaten te houden. Ik moet volgende week weer naar de vk, dus dan zal ik het aankaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |