abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85022637
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
DML ben je er al mee naar de huisarts geweest? Er zijn hier een aantal meiden die hebben goed baat gehad bij Emesafene zetpillen. Mss dat dat jou ook helpt?
Vlgs mij als je vertelt dat je nog steeds 5 keer per dag moet kotsen op je werk kan je dat wel krijgen hoor. :Y
Ik heb al 3x een herhaalrecept gehad maar het helpt geen drol helaas. Maar bedankt voor het meedenken :*

Het zal ook allemaal wel bijtrekken hoop ik dan :') maar een niet meewerkende werkgever maakt het geheel gewoon lastig.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85022684
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik heb al 3x een herhaalrecept gehad maar het helpt geen drol helaas. Maar bedankt voor het meedenken :*
Maar is er dan geen alternatief? Er zijn toch wel meer medicijnen tegen misselijkheid? Ik weet dat er vrouwen zijn bij wie niets helpt, hoor, maar ik hoop toch zo voor je dat dat voor jou niet geldt.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:20:56 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85023285
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Zo, last van je hormonen? Je kunt ook aardig doen...?

Echt hoor, als je nou mijn berichten eens niet met een bitch toon leest, maar gewoon, zou dat schelen?
Je mag dan wel denken dat ik verschrikkelijk onaardig ben, da's je goed recht hoor, maar echt, ik bedoel er niets beroerd mee...
Ja, kom ook nog een keer lekker betuttelen over hormonen... waarom post je eigenlijk in dit topic?

Ik reageer op jou zo omdat jij me irriteert, en dit is niet het eerste topic waar ik me niet kan vinden in je houding.
Het ging in eerste instantie nergens over, en als er dan nog een paar mensen komen posten die wel weten waar ze het over hebben dan heb ik daar niet eens zoveel moeite mee, maar ik heb geen flauw idee waarom iemand die echt geen idee heeft waar ze het over heeft, en het zelfs nodig vindt haar eigen postuur te vergelijken met sommige zwangeren die halverwege zijn, hier moet komen vertellen wat er wel en niet nodig is.

Fatsoen is een stukje opvoeding, en als je in een volle bus zit en er komt iemand binnen die oud of zwanger is dan is het niet meer dan fatsoenlijk om je plaats aan te bieden, vervolgens is aan diegene de plaats aangeboden krijgt de keuze het wel of niet te accepteren. Zo simpel is het als het gaat om fatsoen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:24:54 #54
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85023496
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet iemand hoe het met de LLMers is? :)
Ik geloof dat je een LLM-er wordt genoemd na de 37 weken he? :o Ik kan nog steeds niet geloven dat ik de 37 gehaald heb. Ik vóél me absoluut niet hoogzwanger en ben het zeker niet zat het zwanger zijn (nee gek, gezien ik het pas een week of 4 leuk begin te vinden :') ) En, er vanuit gaand dat ChillayD haar kindje heerlijk aan het knuffelen is, sta ik 3e in de lijst :o :o (tico en Cantare delen een plekje he). Dát vind ik ook zo ongelooflijk.
Ik voel me afwisselend ;( :o O+ :X :'( *O* en :? Als ik het kamertje binnenloop en me voorstel dat daar binnenkort weer een baby'tje in dat wiegje zal slapen... dan kan ik dat nog steeds niet écht geloven.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85023665
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, kom ook nog een keer lekker betuttelen over hormonen... waarom post je eigenlijk in dit topic?

Ik reageer op jou zo omdat jij me irriteert, en dit is niet het eerste topic waar ik me niet kan vinden in je houding.
Het ging in eerste instantie nergens over, en als er dan nog een paar mensen komen posten die wel weten waar ze het over hebben dan heb ik daar niet eens zoveel moeite mee, maar ik heb geen flauw idee waarom iemand die echt geen idee heeft waar ze het over heeft, en het zelfs nodig vindt haar eigen postuur te vergelijken met sommige zwangeren die halverwege zijn, hier moet komen vertellen wat er wel en niet nodig is.

Fatsoen is een stukje opvoeding, en als je in een volle bus zit en er komt iemand binnen die oud of zwanger is dan is het niet meer dan fatsoenlijk om je plaats aan te bieden, vervolgens is aan diegene de plaats aangeboden krijgt de keuze het wel of niet te accepteren. Zo simpel is het als het gaat om fatsoen.
Helemaal mee eens. Maar een beetje assertiviteit zou veel mensen ook geen kwaad doen. Gewoon even vriendelijk vragen of je mag zitten ipv slachtofferig te blijven staan en er is waarschijnlijk niets meer aan de hand. Of je moet het stiekem wel lekker vinden om een reden te hebben om weer eens lekker te kunnen zeiken. Toegegeven, ik hou er ook wel eens van. :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:32:49 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85023893
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar een beetje assertiviteit zou veel mensen ook geen kwaad doen. Gewoon even vriendelijk vragen of je mag zitten ipv slachtofferig te blijven staan en er is waarschijnlijk niets meer aan de hand. Of je moet het stiekem wel lekker vinden om een reden te hebben om weer eens lekker te kunnen zeiken. Toegegeven, ik hou er ook wel eens van. :')
Het kan idd ook best gevraagd worden als een bus kennelijk volzit met onopgevoedde (post)pubers die niet opstaan omdat ze schijnbaar het idee hebben dat je maar thuis moet blijven als je geen kwartier in een bus aan kunt staan.

Ik heb ook niet het idee dat er graag slachtofferig gedaan wordt, maar op het moment dat een ander gaat vertellen dat het niet nodig is dat iemand gaat zitten, zou ik niet weten waar die ander zich mee bemoeit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:35:29 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85024016
Dankjulliewel voor de felicitaties allemaal!! Hier een nieuwe mama die het allemaal nog even onwerkelijk vind als voor de bevalling,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het resultaat mag er wezen hoor, Willem weegt ruim 8 pond en is 54cm lang. Borstvoeding gaat al prima, hij wil echt de hele dag door alleen maar lurken als hij de kans krijgt. Mijn mannetje ligt nu heerlijk naast me in bed terwijl m'n andere mannetje een boterhammetje voor me smeert, we gaan lekker cocoonen en aan elkaar wennen deze week.

En uiteraard hoort er ook nog een foto bij al dit moois...

Check m'n mannetje O+

Nu is het ook voor mij tijd om over te stappen naar een volgend topic, succes allemaal en tot in het volgende topic :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:36:21 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85024054
Oeh Flugel wat is ie mooi O+
En fotogeniek :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_85024094
Mooi mannetje flugel. Ga maar lekker aan elkaar wennen. Tot ziens in het andere topic.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:37:30 #60
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85024107
Wat een heerlijk mannetje heb je gebakken Flugel. Geniet ervan O+

[ Bericht 0% gewijzigd door chacama op 08-08-2010 21:37:50 (typo) ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 augustus 2010 @ 21:38:11 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85024140
wat een hummeltje Flugeltje O+ en wat een beer al .. 54cm en ruim 8 pond :o heel veel geluk gewenst met zijn 3tjes :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85024143
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:34 schreef huuphuup het volgende:
ik heb nog steeds het idee dat k de baby heel zacht voel, nu ook weer O+

ik zit mezelf volgens mij echt gek te maken met een darmborrel :') maar stiekem geniet ik er wel van :D
Huup wat mooi O+ (en anders ben je gewoon heel blij met je darmborrels, die kunnen ook wel eens wat waardering gebruiken :7 )
pi_85024181
Er is echt wel een verschil tussen een zwangere vrouw die het echt niet meer trekt of een zwangere vrouw zoals ik die best wel een kwartiertje kan staan.
Mensen hoeven daarom niet aan elke zwangere te vragen of ze willen zitten, alleen aan mensen die echt moeite hebben.
En natuurlijk snap ik dat je wel eens weg wil, maar je bent toch niet 36 weken lang hoogzwanger?
En probeer op rustige tijden met de bus te gaan, dat scheelt ook een hoop!
Zowat iedereen in de bus om 5 uur heeft een zware werkdag gehad of iets anders, iedereen wil zitten, dat zal altijd een probleem zijn in het spitsuur.

Ik vind trouwens een streekbus naar een ander dorp een ander verhaal, ik heb het echt over de bussen in Den haag en de trams waar de ritjes best wel kort zijn en duurt het iets langer dan komt er altijd wel een plekje vrij.
In zo'n streekbus duurt de rit wat langer en gaat het vaak wat harder.

Flugeltje wat een heerlijk mooi ventje!!! Geniet van deze week!!
pi_85024216
Wat een mooi mannetje, flugeltje! En wat heeft hij al een flinke bos haar! O+
pi_85024242
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef Saffier het volgende:

Als ik het kamertje binnenloop en me voorstel dat daar binnenkort weer een baby'tje in dat wiegje zal slapen... dan kan ik dat nog steeds niet écht geloven.
Ik heb het ledikantje voor de tweede spruit dit weekeinde klaargezet. Wat is dat een tof en ongelooflijk gezicht, zeg! Vanochtend liep ik met Ivan even langs het ledikant en zei ik: Daar ligt over een poosje je kleine zusje in. :'( O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:40:01 #66
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_85024243
Ow Flugeltje,wat een lekker ding zeg! Die haartjes O+
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_85024424
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef flugeltje het volgende:

Check m'n mannetje O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu is het ook voor mij tijd om over te stappen naar een volgend topic, succes allemaal en tot in het volgende topic :*
Wat naar dat je zo terugkijkt op je bevalling, flugeltje. Ik lees graag je verhaal t.z.t. en misschien kun je er in een later stadium nog eens met iemand van het ziekenhuis over praten?

Willem is echt prachtig! :o O+ Veel plezier en geluk gewenst in het kleine baby'tjestopic. En het is niets vreemds om aan het ouderschap te moeten wennen. Ik denk dat menig poster hier het herkent.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85024628
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die vergelijking was misschien ook wat raar, dat geef ik toe. Maar daar ging de discussie verder niet over.
En waarom ik hier meepost? Nou gewoon, omdat ik niet zwanger ben, maar wel graag wil worden over een poosje, lees ik veel mee. En zo nu en dan post ik mee. Simple as that. Mag toch wel, al ben ik niet zwanger? En normaal heb ik weinig te melden, maar ik wilde alleen maar vertellen dat het soms voor niet-Ingewijden niet altijd even makkelijk is om 'goed' te handelen in het oog van een zwangere. En vroeg me af of er van hen misschien niet teveel verwacht werd. Thats all.
En vorige discussies waar ik aan meedeed doen er toch helemaal niet toe nu? Behalve dan dat jij kennelijk om die reden mijn posts leest met een andere toon dan ik ze bedoel. En dat is gewoon jammer, maargoed. En ja, ik vind het jammer dat nu nu alleen op mij afgeeft, terwijl er door anderen boutere opmerkingen zijn geplaatst dan door mij. Maar nu raken we offtopic, rest van je klachten over mijn postgedrag kunnen via pm.
pi_85024784
Wat een mooi ventje Flugel!!

Claudia O+

Wij hebben morgen de 20 weken echo, spannend!
pi_85024836
Flugel, wat een knapperd is Willem! O+ En ik had dat ook, dat ik me niet gelijk moeder voelde ofzo hoor. Het heeft echt nog wel een tijdje geduurd voordat echt het besef kwam dat Graeme mijn kind was, en vooral ook dat ie niet meer weg zou gaan. In het begin voelde het gewoon zo onwerkelijk, kon me niet voorstellen dat hij voor altijd bij ons zou blijven.

Troeta, ik ben idd niet 36 weken hoogzwanger, maar voel me vanaf dat ik een week of 14 zwanger was van Graeme wel al zo, dus dat is best wel al een tijd. Het heeft niet zoveel te maken met hoe lang je zwanger bent, want je kan je ook niet zo goed voelen als je nog niet zo lang zwanger bent.

Mrien! Spannend!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85024894
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:38 schreef Troeta het volgende:
Er is echt wel een verschil tussen een zwangere vrouw die het echt niet meer trekt of een zwangere vrouw zoals ik die best wel een kwartiertje kan staan.
Mensen hoeven daarom niet aan elke zwangere te vragen of ze willen zitten, alleen aan mensen die echt moeite hebben.
En natuurlijk snap ik dat je wel eens weg wil, maar je bent toch niet 36 weken lang hoogzwanger?
En probeer op rustige tijden met de bus te gaan, dat scheelt ook een hoop!
Zowat iedereen in de bus om 5 uur heeft een zware werkdag gehad of iets anders, iedereen wil zitten, dat zal altijd een probleem zijn in het spitsuur.

Ik vind trouwens een streekbus naar een ander dorp een ander verhaal, ik heb het echt over de bussen in Den haag en de trams waar de ritjes best wel kort zijn en duurt het iets langer dan komt er altijd wel een plekje vrij.
In zo'n streekbus duurt de rit wat langer en gaat het vaak wat harder.

Flugeltje wat een heerlijk mooi ventje!!! Geniet van deze week!!
Want ik kan op de rustige tijden naar mijn werk? En 5 minuten in de tram staan hier in Den Haag maakt dat ik al over me nek ga. En nee ik ben niet hoogzwanger maar wil dus wel graag zitten.
Maar goed het begrip onderling voor elkaar is ook af en toe zoek schijnbaar.

Het gaat me trouwens niet eens om het wel of niet opstaan e.d. daar heb ik een mond voor maar de veronderstellingen die hier over elkaar gedaan worden. Ik moet maar thuis blijven of buiten de spits gaan e.d. want anders haal ik het mezelf ook allemaal op de hals.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 08-08-2010 21:59:26 ]
The way you rock'n'roll
pi_85024940
Flugel wat een prachtige bos met haar en knapperd an sich O+
The way you rock'n'roll
pi_85024954
Wat een mooi ventje Flugeltje !!

Ik ben vandaag moe, voel me niet helemaal lekker en heb er al een paar huilbuien opzitten. Een beetje een blegh-dag. Ik besef ook nog totaal niet dat ik zwanger ben, het is zó onwerkelijk.
(overigens wijt ik het blegh-gevoel aan het stoppen met roken, ondanks dat ik er helemaal achter sta is het soms knap moeilijk nog.)

Wij hebben trouwens vrijdagavond mijn schoonouders en mijn moeder ingelicht, gisteravond mijn zwagertje. Ik kon het niet langer voor me houden haha. Dinsdagavond gaan we naar mijn broertje om het te vertellen en voor de rest van de families blijft het wel nog even geheim.

Ik zal het alleen volgende week wel aan mijn baas moeten vertellen...ik sta voor de klas en over twee weken mogen we weer. Mijn eerste echo kon ik niet anders plannen dan tijdens een vergadering, dus daar kom ik niet onderuit. Voor de rest van de collega's blijft het voorlopig ook nog een verrassing, net als voor de kinderen.
pi_85025067
Willem is echt prachtig Flugeltje O+
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:56:55 #75
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85025121
Huup ga er nu maar vanuit dat die darmborrels helemaal geen darmborrels zijn hoor O+

Claudia, speciaal he? Een 2e O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')