Ik heb al 3x een herhaalrecept gehad maar het helpt geen drol helaas. Maar bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
DML ben je er al mee naar de huisarts geweest? Er zijn hier een aantal meiden die hebben goed baat gehad bij Emesafene zetpillen. Mss dat dat jou ook helpt?
Vlgs mij als je vertelt dat je nog steeds 5 keer per dag moet kotsen op je werk kan je dat wel krijgen hoor.
Maar is er dan geen alternatief? Er zijn toch wel meer medicijnen tegen misselijkheid? Ik weet dat er vrouwen zijn bij wie niets helpt, hoor, maar ik hoop toch zo voor je dat dat voor jou niet geldt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb al 3x een herhaalrecept gehad maar het helpt geen drol helaas. Maar bedankt voor het meedenken
Ja, kom ook nog een keer lekker betuttelen over hormonen... waarom post je eigenlijk in dit topic?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Zo, last van je hormonen? Je kunt ook aardig doen...?
Echt hoor, als je nou mijn berichten eens niet met een bitch toon leest, maar gewoon, zou dat schelen?
Je mag dan wel denken dat ik verschrikkelijk onaardig ben, da's je goed recht hoor, maar echt, ik bedoel er niets beroerd mee...
Ik geloof dat je een LLM-er wordt genoemd na de 37 weken he?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet iemand hoe het met de LLMers is?
Helemaal mee eens. Maar een beetje assertiviteit zou veel mensen ook geen kwaad doen. Gewoon even vriendelijk vragen of je mag zitten ipv slachtofferig te blijven staan en er is waarschijnlijk niets meer aan de hand. Of je moet het stiekem wel lekker vinden om een reden te hebben om weer eens lekker te kunnen zeiken. Toegegeven, ik hou er ook wel eens van.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, kom ook nog een keer lekker betuttelen over hormonen... waarom post je eigenlijk in dit topic?
Ik reageer op jou zo omdat jij me irriteert, en dit is niet het eerste topic waar ik me niet kan vinden in je houding.
Het ging in eerste instantie nergens over, en als er dan nog een paar mensen komen posten die wel weten waar ze het over hebben dan heb ik daar niet eens zoveel moeite mee, maar ik heb geen flauw idee waarom iemand die echt geen idee heeft waar ze het over heeft, en het zelfs nodig vindt haar eigen postuur te vergelijken met sommige zwangeren die halverwege zijn, hier moet komen vertellen wat er wel en niet nodig is.
Fatsoen is een stukje opvoeding, en als je in een volle bus zit en er komt iemand binnen die oud of zwanger is dan is het niet meer dan fatsoenlijk om je plaats aan te bieden, vervolgens is aan diegene de plaats aangeboden krijgt de keuze het wel of niet te accepteren. Zo simpel is het als het gaat om fatsoen.
Het kan idd ook best gevraagd worden als een bus kennelijk volzit met onopgevoedde (post)pubers die niet opstaan omdat ze schijnbaar het idee hebben dat je maar thuis moet blijven als je geen kwartier in een bus aan kunt staan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar een beetje assertiviteit zou veel mensen ook geen kwaad doen. Gewoon even vriendelijk vragen of je mag zitten ipv slachtofferig te blijven staan en er is waarschijnlijk niets meer aan de hand. Of je moet het stiekem wel lekker vinden om een reden te hebben om weer eens lekker te kunnen zeiken. Toegegeven, ik hou er ook wel eens van.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het resultaat mag er wezen hoor, Willem weegt ruim 8 pond en is 54cm lang. Borstvoeding gaat al prima, hij wil echt de hele dag door alleen maar lurken als hij de kans krijgt. Mijn mannetje ligt nu heerlijk naast me in bed terwijl m'n andere mannetje een boterhammetje voor me smeert, we gaan lekker cocoonen en aan elkaar wennen deze week.
En uiteraard hoort er ook nog een foto bij al dit moois...
Check m'n mannetje
Nu is het ook voor mij tijd om over te stappen naar een volgend topic, succes allemaal en tot in het volgende topic
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Huup wat mooiquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:34 schreef huuphuup het volgende:
ik heb nog steeds het idee dat k de baby heel zacht voel, nu ook weer
ik zit mezelf volgens mij echt gek te maken met een darmborrelmaar stiekem geniet ik er wel van
Ik heb het ledikantje voor de tweede spruit dit weekeinde klaargezet. Wat is dat een tof en ongelooflijk gezicht, zeg! Vanochtend liep ik met Ivan even langs het ledikant en zei ik: Daar ligt over een poosje je kleine zusje in.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef Saffier het volgende:
Als ik het kamertje binnenloop en me voorstel dat daar binnenkort weer een baby'tje in dat wiegje zal slapen... dan kan ik dat nog steeds niet écht geloven.
Wat naar dat je zo terugkijkt op je bevalling, flugeltje. Ik lees graag je verhaal t.z.t. en misschien kun je er in een later stadium nog eens met iemand van het ziekenhuis over praten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef flugeltje het volgende:
Check m'n mannetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is het ook voor mij tijd om over te stappen naar een volgend topic, succes allemaal en tot in het volgende topic
Die vergelijking was misschien ook wat raar, dat geef ik toe. Maar daar ging de discussie verder niet over.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, kom ook nog een keer lekker betuttelen over hormonen... waarom post je eigenlijk in dit topic?
Ik reageer op jou zo omdat jij me irriteert, en dit is niet het eerste topic waar ik me niet kan vinden in je houding.
Het ging in eerste instantie nergens over, en als er dan nog een paar mensen komen posten die wel weten waar ze het over hebben dan heb ik daar niet eens zoveel moeite mee, maar ik heb geen flauw idee waarom iemand die echt geen idee heeft waar ze het over heeft, en het zelfs nodig vindt haar eigen postuur te vergelijken met sommige zwangeren die halverwege zijn, hier moet komen vertellen wat er wel en niet nodig is.
Fatsoen is een stukje opvoeding, en als je in een volle bus zit en er komt iemand binnen die oud of zwanger is dan is het niet meer dan fatsoenlijk om je plaats aan te bieden, vervolgens is aan diegene de plaats aangeboden krijgt de keuze het wel of niet te accepteren. Zo simpel is het als het gaat om fatsoen.
Want ik kan op de rustige tijden naar mijn werk? En 5 minuten in de tram staan hier in Den Haag maakt dat ik al over me nek ga. En nee ik ben niet hoogzwanger maar wil dus wel graag zitten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:38 schreef Troeta het volgende:
Er is echt wel een verschil tussen een zwangere vrouw die het echt niet meer trekt of een zwangere vrouw zoals ik die best wel een kwartiertje kan staan.
Mensen hoeven daarom niet aan elke zwangere te vragen of ze willen zitten, alleen aan mensen die echt moeite hebben.
En natuurlijk snap ik dat je wel eens weg wil, maar je bent toch niet 36 weken lang hoogzwanger?
En probeer op rustige tijden met de bus te gaan, dat scheelt ook een hoop!
Zowat iedereen in de bus om 5 uur heeft een zware werkdag gehad of iets anders, iedereen wil zitten, dat zal altijd een probleem zijn in het spitsuur.
Ik vind trouwens een streekbus naar een ander dorp een ander verhaal, ik heb het echt over de bussen in Den haag en de trams waar de ritjes best wel kort zijn en duurt het iets langer dan komt er altijd wel een plekje vrij.
In zo'n streekbus duurt de rit wat langer en gaat het vaak wat harder.
Flugeltje wat een heerlijk mooi ventje!!! Geniet van deze week!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |