Ik reageerde hierop:quote:
Vond het nogal overdreven. Vandaar mijn keuze voor het woord 'natuurlijk'.quote:Nou ja, 36 weken thuiszitten terwijl je wél ergens heen zou kunnen als anderen begripvoller waren...
Dat is ook lastig maar je verwoordde het in sommige posts nogal ontactisch zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Dit heeft werkelijk niets met geen begrip hebben te maken. Ik heb er alle bergip voor. Maar het komt vaak genoeg voor dat oudere mensen zowat beledigd zijn als ik ze een zitplaats aanbied. Ook daar heb ik begrip voor! En om terug te komen op mijn eerste post: ik vind dat dus lastig, waar ligt de 'grens', hoe schat ikd at in?
Nou Troeta zei volgens mij in het vorige topic toch echt dat als je niet een kwartiertje in de bus kan staan, dat je dan gewoon maar thuis moet blijven.... En dat vind ik gewoon een kutopmerking.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Níemand hier zegt dat je thuis moet zitten, iedereen zegt dat als we zien dat je het lastig hebt, we graag voor je opstaan, en als we het niet zien, maar wel van je vernemen, we alsnog met alle plezier opstaan. En als het écht écht niet gaat, dat dan thuisblijven (voor je eigen bestwil!) het beste is. Echt, waarom zo de gebeten hond uithangen? Maak deze discussie ajb niet tot iets wat het niet is!
Haha, jij weer!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ha, ik!
Vriendlief hield een plekje bezet voor me in de bus, ik kom aan, waggelwaggelwaggel. Meisje duikt op die plek. Vriend: Ik wilde eigenlijk die plek voor haar bezet houden *wijst* Meisje: Waarom dat dan![]()
Toen kreeg ik een plekje van iemand anders
Ik heb dat dus echt nooit meegemaakt. Of misschien ook wel, maar is het niet blijven hangen omdat ik me er niet zo druk over maak.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor. Er is niks aan je te zien dus je hebt ook niks. Mensen zijn onbeschoft hoor
Ja, die staan allemaal in de rij voor de wc natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet iemand hoe het met de LLMers is?
Nou ChillayD heeft niks meer van zich laten horen sinds ze een paar dagen geleden zei dat ze weeen had en de anderen van augustus posten hier toch gewoon mee?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Dan lijjkt het erop dat je een deel van de discussie gemist hebt, want in het vorige topic wekte PyttPytt de suggestie dat zij het allemaal niet nodig vond om met het OV te reizen als het eignelijk niet meer kon, en dan wel thuis zou blijven, en ook nu weer wordt door onze ervaringsdeskundige PyttPytt (oh... toch geen ervaring, geen flauw idee zelfs) verteld dat het voor ons eigen bestwil (!!!!) beter is als we dan thuisblijven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef Ssserpente het volgende:
Ik reageerde hierop:
[..]
Vond het nogal overdreven. Vandaar mijn keuze voor het woord 'natuurlijk'.
Hou toch op zeg, het ging helemaal nergens over, maar een beetje beschaving mag je nog wel verwachten, en als je een zwangere een volle bus binnen ziet lopen dan zou ik niet weten waarom je als gezonde puber niet even een plaats kunt aanbieden, de zwangere hoeft hem niet te accepteren, maar het getuigt wel van fatsoen en wat opvoeding als je het wel doet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Pyttpytt het volgende:
Níemand hier zegt dat je thuis moet zitten, iedereen zegt dat als we zien dat je het lastig hebt, we graag voor je opstaan, en als we het niet zien, maar wel van je vernemen, we alsnog met alle plezier opstaan. En als het écht écht niet gaat, dat dan thuisblijven (voor je eigen bestwil!) het beste is.
ik kan MM wel even sms-en voor je ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo, last van je hormonen? Je kunt ook aardig doen...?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan lijjkt het erop dat je een deel van de discussie gemist hebt, want in het vorige topic wekte PyttPytt de suggestie dat zij het allemaal niet nodig vond om met het OV te reizen als het eignelijk niet meer kon, en dan wel thuis zou blijven, en ook nu weer wordt door onze ervaringsdeskundige PyttPytt (oh... toch geen ervaring, geen flauw idee zelfs) verteld dat het voor ons eigen bestwil (!!!!) beter is als we dan thuisblijven.
[..]
Hou toch op zeg, het ging helemaal nergens over, maar een beetje beschaving mag je nog wel verwachten, en als je een zwangere een volle bus binnen ziet lopen dan zou ik niet weten waarom je als gezonde puber niet even een plaats kunt aanbieden, de zwangere hoeft hem niet te accepteren, maar het getuigt wel van fatsoen en wat opvoeding als je het wel doet.
oh ik hoef in elk geval niet te wennen aan de tig keer wakker worden in de nacht.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En nu op je krent nog even rust nemen voordat die baby komt Tico!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:34 schreef huuphuup het volgende:
ik zit mezelf volgens mij echt gek te maken met een darmborrelmaar stiekem geniet ik er wel van
exactement.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:51 schreef Leandra het volgende:
Dan lijjkt het erop dat je een deel van de discussie gemist hebt, want in het vorige topic wekte PyttPytt de suggestie dat zij het allemaal niet nodig vond om met het OV te reizen als het eignelijk niet meer kon, en dan wel thuis zou blijven, en ook nu weer wordt door onze ervaringsdeskundige PyttPytt (oh... toch geen ervaring, geen flauw idee zelfs) verteld dat het voor ons eigen bestwil (!!!!) beter is als we dan thuisblijven.
Als je werkgever zo doorgaat zit jij straks alleen nog maar thuis vanwege de stress. Ik begrijp echt niet waarom hij niet doorheeft dat het in zijn belang is om met je mee te denken (los van het feit dat ik het een kwestie van goed fatsoen vind om je moeilijkheden serieus te nemenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga 'm opvolgen die tip zekersthanks meiden
Ik heb de discussie van begin tot eind gelezen. Ik krijg alleen het idee dat jij en ik een iets andere bril ophebben tijdens het lezen. Ik vind dat je je nogal snel aangevallen voelt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Hou toch op zeg, het ging helemaal nergens over, maar een beetje beschaving mag je nog wel verwachten, en als je een zwangere een volle bus binnen ziet lopen dan zou ik niet weten waarom je als gezonde puber niet even een plaats kunt aanbieden, de zwangere hoeft hem niet te accepteren, maar het getuigt wel van fatsoen en wat opvoeding als je het wel doet.
Moe! en in bankhangmodusquote:
wij hoeven ook nog lang niet!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef Cantare het volgende:
exactement.
Maar over de LLM'ers: nou ja, ChilllayD is vast al bevallen (haar vliezen waren gebroken), maar ik ben erg benieuwd naar hoe het is gegaan! De volgende LLM'ers zijn Tico en ik... en onze baby's maken nog geen aanstalten. Saaie boel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |