Vrouwen die zeggen "kom me maar halen" en die dan hun adres niet doorgevenquote:
Nee.. dat vond ik echt zo liefquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen "kom me maar halen" en die dan hun adres niet doorgeven
heb ik iets gemist?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen "kom me maar halen" en die dan hun adres niet doorgeven
Ja zus van Maitje ging niet uit en ze twitterde dat ze een saaie avond had, dus ik twitterde terug dat Remko026 haar wel wilde halen (hij was met de auto). Maar toen haakte ze toch af op het laatste momentquote:
ah, en jullie kwamen mij niet eens halenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja zus van Maitje ging niet uit en ze twitterde dat ze een saaie avond had, dus ik twitterde terug dat Remko026 haar wel wilde halen (hij was met de auto). Maar toen haakte ze toch af op het laatste moment
Ja maar jij woont ver weg en Maitje relatief dichtbij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ah, en jullie kwamen mij niet eens halen
Ja maar ik wist vooraf al dat het jammer zou zijn....quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:34 schreef Braamyo het volgende:
owja
nja, mischien achteraf toch wel jammer dat ik niet gekomen ben?
Niks aan te doen, volgende keer beterquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee.. dat vond ik echt zo lief![]()
Maar heb gister vanaf 0.00 tot vanacht 5.00 liggen hoesten in bed, ik was echt niet helemaal honderd. Maar... Remco...voor jou een special kissie
aah ja, daaromquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:00 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Niks aan te doen, volgende keer beter
gaat 't om de baret of t meisje.quote:
Ach was geen moeite geweest. Ik was nuchter en het zou niet langer als een kwartiertje rijden zijn geweest.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
aah ja, daarom, maar vond het echt heel leuk hoor!
Mwaa... 20 minuutjes denk, en dan moet je ook nog naar de auto lopen... maar goed. Volgende keer beterquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:35 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ach was geen moeite geweest. Ik was nuchter en het zou niet langer als een kwartiertje rijden zijn geweest.
Zo hé dat HELE eind van de Stairway naar de autoquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwaa... 20 minuutjes denk, en dan moet je ook nog naar de auto lopen... maar goed. Volgende keer beter
Ja ik gokte dat die ergens in een parkeerplaats stond waar je dan 10 minuten naar toe moest lopen ofzo..quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:42 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Zo hé dat HELE eind van de Stairway naar de auto
Maar ja, ziek is ziek en daar kun je weinig aan doen.
Meisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |