In elk geval dank maar mijn netbook is brand new en wil het nu ff niet verprutsen door mijn klunsigheidquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef RaptoR-X het volgende:
Wat je ook nog kan doen (maar dat is wel erg omslachtig) is ff een lijstje door geven aan mij met wat er voor zooi allemaal op staat. Kan ik je wel aangeven wat er weg kan en wat niet. Maar goed dat moet je maar ff zien
dit vind ik een goeie methodequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef RaptoR-X het volgende:
Wat je ook nog kan doen (maar dat is wel erg omslachtig) is ff een lijstje door geven aan mij met wat er voor zooi allemaal op staat. Kan ik je wel aangeven wat er weg kan en wat niet. Maar goed dat moet je maar ff zien
Haha heel begrijpelijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In elk geval dank maar mijn netbook is brand new en wil het nu ff niet verprutsen door mijn klunsigheid
Ja op zich wel het duurt alleen wat langer, en ik verwijder waarschijnlijk het zelfde als dat programmaquote:
Als er een grote lijst is waar je doorheen moet scrollen....gaat dat niet echt werkenquote:
Vertrouw niemandquote:
Ik leef nog! En mijn netbook ook nog!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wacht nog ff lol.
Want er is iemand plots van de aardbeving verdwenen whehehehe
Lotusss???..................................................waar ben je? lol
Dat is heel knap, maar ik kan het nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef m.k het volgende:
ik ken iemand van 70 die computers van 4000 euro in elkaar zet
haha ja ze maakt eigenlijk alleen maar hoopjes ellendequote:
Gelukkig hehehequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik leef nog! En mijn netbook ook nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |