Inderdaad, het woord "hemels"zou nog in die zin ontbrekenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
'Elektronisch' en 'muziek' in één zin noemen
Fak jou man mafkeesquote:Op maandag 9 augustus 2010 04:10 schreef Inverted_World het volgende:
Grappig hoe topics al deze altijd eindigen in linkdump topics.Alsof een één of ander faalnummer iemand die van goede muziek houdt overtuigd naar die crap te luisteren.
Goodluck
Idd heb je veel irritante piepjes muziek (ik noem het Vato-house). Die muziek mag dood van mij. Maar ik ben het niet eens met je stelling dat je het verschil niet hoort. Ik heb verschillende muziekstijlen geluisterd, alles binnen één genre klinkt eigenlijk allemaal evenveel hetzelfde, zowel elektronisch als niet-elektronisch. Alleen als je je erin verdiept hoor je de verschillen tussen nummers en bepaalde stijlen van artiesten! Dj's worden inderdaad ondergewaardeerd, omdat veel mensen elektronische muziek nog altijd onderwaarderen. Maar ik vind dit niet terecht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:38 schreef TC03 het volgende:
Het is een feit dat veel elektronische muziek simpele irritante deuntjes oplevert waarvoor weinig talent of creativiteit benodigd is. Echter is er ook genoeg goede elektronische muziek, dus de klacht is wel degelijk terecht.
Desalniettemin heeft elektronische muziek wel een stuk minder 'culturele' waarde. Of Armin van Buuren of Tiesto een plaatje draait: het verschil zal je niet of nauwelijks horen (behalve als je de nummers kent natuurlijk), terwijl bandjes of artiesten echt muziek met een eigen stijl kunnen maken. Zodoende is het ook vrij logisch dat DJ's niet echt de erkenning krijgen voor hun muziek zoals 'normale' muzikanten dat wel krijgen, je kan je namelijk veel minder met de muziek identificeren.
Elektronische muziek word niet ondergewaardeerd denk ik.. Ik denk dat de elektronische muziek in nederland jaarlijks evenveel of zelfs meer omzet genereert dan alle bandjes / optredens bij elkaar. (denk hierbij ook aan hip-hop waarbij de beats m.b.v. synthesizers e.d. gemaakt worden).quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Idd heb je veel irritante piepjes muziek (ik noem het Vato-house). Die muziek mag dood van mij. Maar ik ben het niet eens met je stelling dat je het verschil niet hoort. Ik heb verschillende muziekstijlen geluisterd, alles binnen één genre klinkt eigenlijk allemaal evenveel hetzelfde, zowel elektronisch als niet-elektronisch. Alleen als je je erin verdiept hoor je de verschillen tussen nummers en bepaalde stijlen van artiesten! Dj's worden inderdaad ondergewaardeerd, omdat veel mensen elektronische muziek nog altijd onderwaarderen. Maar ik vind dit niet terecht.
Oooooh dit is een spannend verhaal!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:44 schreef Fapperdefap het volgende:
- Er was eens een piepklein negertje die Piekepoe heette, Piekepoe was niet zo groot en daarom mocht hij van zijn moeder niet naar de medicijnman. Piekepoe deed het toch maar werd halverwege kapotgestampt door een neger met een immens grote lul
Zeker niet zijn bestequote:
Berlin Calling.quote:
Kalkbrennerquote:
Snoeihard en dubstep in 1 zinquote:
Inderdaadquote:
quote:
Queen is wel leuk, een aantal nummers.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:08 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dan heb je vast nog nooit Queen geluisterd
Ik heb nog nooit trance enz geluisterd en niet mijn stijl![]()
Is nog steeds een wereld van verschil.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef gniffie het volgende:
Soweiso is een elektrische gitaar ook elektronische muziek
Anders zou er geen elektrisch voorstaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |