Zelfde uitschot-verhaal als Benny Benassi.quote:
Gigi vergelijken met Benny Benassi, heb je z'n albums ooit gehoord? Die gozer heeft een heel eigen genre op zn naam staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:54 schreef Dubby het volgende:
[..]
Zelfde uitschot-verhaal als Benny Benassi.
Natuurlijk niet alles, maar beide uitschot in de zin dat het volslagen oninteressante artiesten zijn en voor mij geen fuck toevoegen aan het begrip 'elektronische muziek'.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:57 schreef zquing het volgende:
[..]
Gigi vergelijken met Benny Benassi, heb je z'n albums ooit gehoord? Die gozer heeft een heel eigen genre op zn naam staan
Gigi is natuurlijk wel behoorlijk commercieel bezig, maar wel een vrij essentiele brug tussen jaren 80italo en de modernere eurodance. Verder maakt hij leuke deuntjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:02 schreef Dubby het volgende:
[..]
Natuurlijk niet alles, maar beide uitschot in de zin dat het volslagen oninteressante artiesten zijn en voor mij geen fuck toevoegen aan het begrip 'elektronische muziek'.
Dan heb je vast nog nooit Queen geluisterdquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hou idd ook van alles zolang het maar leuk is![]()
Alleen jaren 70 gitaarmuziek ofzo kan ik niet enorm veel van leuk vinden. Te langzaam en eentonig(te weinig verschillende geluiden)
hoe kan je oordelen of iets niet je stijl is als je 't nooit geluisterd heb?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:08 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dan heb je vast nog nooit Queen geluisterd
Ik heb nog nooit trance enz geluisterd en niet mijn stijl![]()
Nooit met diepgang geluisterd, mijn vader is er fan van en ik vind het niks.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:12 schreef zquing het volgende:
[..]
hoe kan je oordelen of iets niet je stijl is als je 't nooit geluisterd heb?
Heb ik liever lekkere Minimal of Progressie House dan dubstepquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:54 schreef mr.flame het volgende:
doe mij maar snoeiharde dubstep.
Al kan rustige minimal music, trance of progressive house me ook wel bekoren![]()
Er is ook leuke snoeiharde dubstep hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:54 schreef mr.flame het volgende:
doe mij maar snoeiharde dubstep.
Al kan rustige minimal music, trance of progressive house me ook wel bekoren![]()
Het spijt me zeer, maar dit is echt aids.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik beweer niets anders?quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:16 schreef Dubby het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar dit is echt aids.
Gigiquote:
Wat ben jij een schijttoevoeging aan dit topic.quote:Op maandag 9 augustus 2010 04:10 schreef Inverted_World het volgende:
Grappig hoe topics al deze altijd eindigen in linkdump topics.Alsof een één of ander faalnummer iemand die van goede muziek houdt overtuigd naar die crap te luisteren.
Goodluck
Dan is deze opmerking ook schijt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 04:14 schreef Stringer het volgende:
[..]
Wat ben jij een schijttoevoeging aan dit topic.
Gelukkig is het topic sowieso bagger.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |