[Dit bericht is gewijzigd door dwerg op 11-12-2001 18:45]
quote:Nou, Hik, dat klinkt intelligent....
Op dinsdag 11 december 2001 16:02 schreef Hik het volgende:[..]
Wat had je dan verwacht van iemand die zich "bitch_slapper" noemt?
quote:Waar slaat dit op?
Op dinsdag 11 december 2001 15:38 schreef Robino het volgende:[..]
Je kan wel schrijven, maar niet lezen?
quote:Heeft thuis ook niks voor het zeggen, hoorde ik ja.
Op dinsdag 11 december 2001 18:14 schreef SunChaser het volgende:
Hij doet ons aan Verbal denken, dat is al erg genoeg
Da's toch wel triest, dat je zelfs op de set als vader geen moer te vertellen hebt. Kies dan betere rollen, of in zijn geval: zoek een ander beroep! Ergens op een zuidpoolbasis ofzo, of doe iets origineels.
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 11-12-2001 22:57]
quote:We houden ons allemààl in... tja, de policy, hèh, de meesten hier zouden hem en zijn films graag in afgesloten containers afgevoerd zien worden.
Op dinsdag 11 december 2001 23:03 schreef David Letterman het volgende:
Het is maar beter dat ik hier niks over zeg, zal me niet populair maken.......
Een ideetje voor het verkiezingsprogram van Leefbaar Nederland?
quote:Oh, je vond het zelf wél een verheffende nick?
Op dinsdag 11 december 2001 22:44 schreef Bitch_Slapper het volgende:Nou, Hik, dat klinkt intelligent....
de cast van Friends zou je moeten aanklagen voor misdaden tegen de mensheid.
Laatst The Usual Suspect weer eens gezien, leuke film op zich, maar Spacey verpest hem weer totaal met zijn wanprestatie
quote:Ik ben nu wat ouder en milder geworden. Maar daar merk ik geheel niets van als ik dat overgewaardeerde voorbeeld van Corky langs zie komen tijdens het zappen naar iets interessanters (als Telsell bijvoorbeeld, of het testbeeld.).
Op donderdag 7 november 2002 11:31 schreef MikeyMo het volgende:
Laatst The Usual Suspect weer eens gezien, leuke film op zich, maar Spacey verpest hem weer totaal met zijn wanprestatie
[Dit bericht is gewijzigd door krasje op 07-11-2002 22:52]
Maar ze hadden beter Jean Claude van Damme kunnen nemen voor die rol
quote:
Op donderdag 7 november 2002 22:52 schreef MikeyMo het volgende:
Oh wa was ie weer vreselijk, gelukkig had hij niet zo'n grote rol.Maar ze hadden beter Jean Claude van Damme kunnen nemen voor die rol
quote:Ik vind Steven Seagal ook beter geschikt eigenlijk
Op donderdag 7 november 2002 22:57 schreef Disorder het volgende:[..]
quote:Chuck Norris had er ook wel iets beters van kunnen maken dan meneer Spacey
Op donderdag 7 november 2002 22:59 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik vind Steven Seagal ook beter geschikt eigenlijk
Oscar winner Kevin Spacey is taking 2003 off so he can spend time with family and friends and work on his new website triggerstreet.com. The actor admits he's delighted with www.triggerstreet.com - which he set up with Bono and Mike Myers to provide an outlet for wannabe screenwriters who find their efforts blocked because they don't have an agent. And now he's looking for new projects. Spacey says, "I want to take time to do this seriously. I want to take a year off and plan ahead - and meet up with friends and hang out." Spacey chose the name triggerstreet for his website because Trigger Street was a street on the Roy Rogers Ranch in Chatsworth, California, near where the actor grew up.
quote:Nog maar vijf maanden om een levensverzekering af te sluiten.
Op donderdag 19 december 2002 18:31 schreef CloudBox het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spacey Takes a Year Off
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op donderdag 7 november 2002 16:43 schreef Ulx het volgende:[..]
Ik ben nu wat ouder en milder geworden. Maar daar merk ik geheel niets van als ik dat overgewaardeerde voorbeeld van Corky langs zie komen tijdens het zappen naar iets interessanters (als Telsell bijvoorbeeld, of het testbeeld.).
quote:Dat is nu juist het oerslechte aan die onderkruiper: : Hij doet gewoon alsof hij een beetje kan acteren .
Op zaterdag 22 juli 2000 21:16 schreef Beezz het volgende:
zo slecht is die vent helemaal niet, integendeel hij kan best wel acteren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |