abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85407034
wat was het vet _O_

Weet iemand wat dat 'Fény' was, wat ze uit kleine blokhutjes verkochten? Kostte 800 units, volgens mij is het een alcoholisch drankje.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_85407099
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Brammie1 het volgende:

units
_O-
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_85407126
OMFG... wat een festival was dit!
pi_85407551
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Brammie1 het volgende:
wat was het vet _O_

Weet iemand wat dat 'Fény' was, wat ze uit kleine blokhutjes verkochten? Kostte 800 units, volgens mij is het een alcoholisch drankje.
Ik heb je niet gezien! :o
Ik ben een meisje =)
pi_85408192
Vetste festival én vakantie tot nu toe voor mij. Hoogtepunten:
Simian Mobile Disco, The Hives, Foreign Beggars, Danko Jones (dat arrogante gedrag van de frontman was zo debiel dat het grappig was :') ), de schokjes die ik van het bier kreeg

En natuurlijk alle gare shit wat je op een festival meemaakt :D
pi_85409911
Danko Jones! O+ Het was mijn jubileum op Sziget, concertje nummero 10! *O* En ik ga ook weer naar de Effenaar. Ik ben nu ziek, vet verkouden, en ik denk dat dat door het Danko concert komt :')
Ik ben een meisje =)
pi_85412558
zo ook weer thuis :) nahja vanmiddag al maar meteen me bed ingevlogen.
wat een feest wat een feest

+
maiden blijft toch altijd geniaal plus bandje van nicko gevangen :)
zwembad van de vip camping
CHUCK NORRIS BAR elke keer weer bij de zelfde gast bestellen en steeds ging er meer drank in de emmers
RED HOT CHUCK NORRIS (met veel chilipepers)
enter shikari bijna me bandjes afgepakt door een security die het niet echt tof vond dat ik 5x over kwam crowdsurfen
bungie jump gedaan

en natuurlijk KEES VAN HONDT
we stonden er al met major lazer en zagen steeds meer mensen met takken binnen komen wat opzich een apart gezicht is na major lazer naar voren gegaan en toch maar even een waarom dat toch gedaan werd een simpele omdat het kan was voldoende :D en idd wat een feest uit je dak gaan met een tak in je hand (lees halve boom) overal die beesten waarop gecrowdsurft werd zelf op een haai krokodil bootje en stoel tussen de bomen door gegaan en dan alle andere troep die ik voorbij heb zien komen.

een bankje of 5 waarvan 2 gebroken
een complete boom denk toch van wel een metertje of 4,5
een complete tent
en een dixie (daar stond zelfs kees van te kijken)

volgend jaar zeker weer aanwezig op sziget :)
nu weer slapen
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_85415378
Het was briljant! :)

Plussen:
- Faithless _O_
- The hyves
- Kees van Hondt _O- ^O^ (complete bomen werden naar binnen geloodst :D!)
- De heel relaxte sfeer
- Jack Daniels bar
- Afborrelen in de Jagermeistertent! ;)

Minnen:
- Oplaadpunten voor m'n szigetphone
- Elektrisch bier
- Soundchecks die idd (zoals gezegd) net iets te vroeg begonnen..

Ik was blij naar huis te kunnen. Want na 7 dagen ben je he-le-maal gesloopt, maar mis het na een goede nacht slapen nu al ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door kevin85 op 19-08-2010 01:36:41 ]
pi_85416126
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:18 schreef Joostfok het volgende:

Dat schok bier kon je verhelpen door eerst je vinger in je bier te steken ;)
Ik kreeg dan een schok aan m'n vinger :')
Een vriend had ook een goede, eerste met je tong. Ik kreeg een schok met m'n tong :{
pi_85416168
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef Faceoff het volgende:
heb het zelf afgesloten met een flink portie brak camperrijden!

met twee man wisselen en alleen stoppen voor peut of een peukje. En die ene keer dat ik mijn vertrouwen in de benzine meter hoger achtte dan die van het lampje en de dieseltank leeg was.

Heeft mijn ritme wel met 12 uur opgeschoven en kan niet Slapen!

Maar t was tof, vele hoogtepunten. Maar een hier nog niet genoemde was de show van dat straattheater met die boot en schuimparty aan het eind. Echt tof om te zien! En k heb gebungee-jumped!

minpunten:
Veel te vol/heet en dus benauwd in de party arena bij de meeste acts die ik daar zag.
uiteraarde de schokjes
lege dieseltank!
Hier ook, brak terugrijden met de camper, was zo blij naar 16 uur eindelijk het bordje Arheim te zien :D Voor de rest een fantastisch festival. Mijn hoogtepunt was toch echt wel de Blues Bar, heb daar vele uren doorgebracht. Voor de rest een fantastische sfeer, en natuurlijk ook veel gezellige mensen.

Qua acts heb ik er niet veel gezien, was meer aan het rondlopen of lekker bij de Blues Bar. Maar de acts die ik toch gezien heb was mijn hoogtepunt toch wel Iron Maiden en Lord Bishop op de Blues stage, echt fantastisch :D

Nu nog even lekker slapen.. Beetje proberen bij te komen en volgende week maandag weer werken :(
pi_85416182
Het zit er weer op :D Dagje langer gebleven om lekker te badderen in HET badhuis :p

Top 5:
- Vive La Fête (!!)
- Enter Shikari (Meest energieke publiek, toffe sfeer en natuurlijk de muziek)
- Danko Jones (Altijd mooi om dit te zien. Al praatte hij wel een stuk minder tijdens dit concert. Gok na aanleiding van zijn optreden van het vorige Sziget festival :p Altijd lachen bij Danko en vette muziek)
- Skindred (Niets toe te voegen aan de reacties hierboven, gewoon een vette show)
- The Hives (Toffe frontman en dito optreden)

Eervolle vermelding: The Black Box Revelation, nog niet eerder naar ze geluisterd, maar man dat klonk goed.

Teleurstellingen:
Die antwoord, Charlie Winston, The Cribs en in mindere mate zZz (doordat het geluid daar TE hard stond vond ik het daar echt niet uit te houden).

En het schokjes fenomeen was blijkbaar normaal :')
Een andere teleurstelling was dat een maat met wie ik was nu voor vier dagen in het ziekenhuis aan een infuusje antibiotica hangt vanwege een bacteriele infectie (op dag 2 door een insectenbeet in zijn been). Kon op het einde ook praktisch niet meer lopen. Bij de Eerste hulp kreeg hij enkel medicinale cocktailtjes die niet werkten, dus meteen naar de eerste hulp hier in Nederland.

Toch, al met al, weer een geslaagd Sziget.
RAH RAH
pi_85418595
wauw, helemaal kapot maar toch thuis aangekomen(beetje slecht geregeld maar uiteindelijk met maar 1 chauffeur heen en terug gereden :P )

hoogtepunten:
the wailers
jimi hendrix memorial(1e bandje was echt vet)
faithless, geniale show.
franse bandje op day -1
uitbrakken bij de jazz-stage
bijna vooraan staan bij infected mushroom. op de een of andere manier was er vooraan vet veel ruimte. was helemaal verbaast toen ik iedereen over de drukte hoorde :D
compleet idiote show van gwar. de muziek was niet uit te staan en na een kwartier had ik het ook wel gezien, maar compleet over the top belachelijk dat het geniaal was.
muziek&show van muse
elke nacht doorfeesten bij party arena/meduza/axe bar/of waar je die nacht toevallig goeie muziek hoorde.

minpunten:
idioten die aan 't duwen waren bij muse
mensen die naar voren gecrowdsurft werden waardoor ik 3 keer een been tegen mn hoofd aan kreeg en om me heen 10 mensen heb zien vallen tijdens crowdsurfen (ook bij muse)
een idioot meisje die later toch een jongen bleek die bij alle muziek van muse(ook de rustigere stukken) compleet idioot stond rond te springen.
een nacht niet kunnen feesten vanwege koorts&hevige verkoudheid, die gelukkig de volgende dag wel weer over was.

super festival maar de crowd bij muse was echt :r :r , tenminste waar ik stond. later in de show wel gelukkig wat beter zodat ik ook van de muziek kon genieten.

anyway, sowieso dat ik er volgend jaar weer bij ben!

heeft iemand btw een online blokschema? helemaal vergeten zo'n boekje mee te nemen en heb geen idee meer hoe al die leuke jazz/blues bandjes heten die ik zag.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 01:51:31 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85422148
Fuck, ik bedenk me in eens dat Nina Hagen ook wel enorm gaaf was!
In plaats van haar eigen nummers te spelen deed ze alleen maar hele gare uitvoeringen van andermans nummers, prachtig! :D
  woensdag 18 augustus 2010 @ 02:14:17 #39
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_85422491
Godgloeiende........ DAMN!

Zondag middag heen gevlogen, zonder te weten wat me te wachten stond.
Toen ik op woensdag mijn tent uit kroop had ik al zo iets van "is het nou godverdomme nog niet afgelopen :r ".

De sfeer is fantastisch, ontzettend goed geregeld ondanks mijn verwachtingen, idioot veel gezopen.
Mijn ritme is helemaal kapot en ik zelf ook. Zat met koorts in het vliegtuig terug. Maar het was het meer dan waard.

's Ochtends een tripple espresso om mee wakker te worden, daarna bier bier bier om 's avonds aan de whisky te gaan. Door gaan tot je kapot aangekropen bent bij de tent. Dag in dag uit. Echt niet normaal. Ook iets te veel geld uitgegeven, maar het was het waard.

Pluspunten:

- MUSE! Wat een show, en ze hadden wat mij betreft nog wat goed te maken sinds afgelopen juli.
- Buena Vista Social Club. Relaxte sfeer met waxinelichtjes in het gras!
- Vikingburger van een kilo.
- Chuck Norris Bar
- Jack Daniels Bar
- Hangmat
- Vodafone telefoon voor praktisch gratis
- Vliegen (binnen tien uur van deur tot tent)
- .....

Minpunten:

- Irritante Franse mensen
- Teveel Nederlanders
- Mensenpoep op de plek waar ik in eerste instantie mijn tent wilde opzetten(waar later fransen gingen staan :') )
- Niet meer weten wat er uberhaupt gebeurd is de afgelopen acht dagen.
- Ziek worden.
- Norse beveiliging (waar ik nog een trap tegen mn schenen van kreeg voor (bijna) niks)

Te veel om op te noemen en dat gaat toch niemand meer lezen.
Ik weet het zelf nog amper. Ik wacht wel tot de foto's er zijn. Maar damn, onbeschrijfelijk vet.

Jammer nog dat ik Kees van Hondt heb moeten missen na alle verhalen hier. Ik kreeg nog een smsje over een dixie :') ftw :')

Dan vraag ik me echt af, hoe hebben de Hongaren en dergelijk moeten denken, even als de beveiliging daar. Dat ze alles door de lucht zien gaan? :') moet toch een fenomeen zijn.

Maar die zie ik zondag weer. Morgen Lowlands!! :D
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 02:24:44 #40
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_85422611
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 02:14 schreef MOD het volgende:
- Vikingburger van een kilo.
Fucking A! _O_

Ik kreeg dat kreng amper op. en dat zegt wat!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:16:27 #41
309008 Skorka
Superawesome.
pi_85426872
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 02:14 schreef MOD het volgende:

Minpunten:

- Norse beveiliging (waar ik nog een trap tegen mn schenen van kreeg voor (bijna) niks)

Wat was dat dan? Heb zelf weinig problemen gehad met beveiliging. Niet eens één vechtpartij gezien of iets. Wel bij Kees van Hondt het dringend verzoek gehad om met mijn boom naar buiten te gaan (terwijl er naast mij 6 duizend bomen stonden :') )
Your ad here.
pi_85427694
Zo pff ben weer beetje bijgekomen, dus tijd voor mijn hoogte- en minpunten:

Hoogtepunten:
- Op de schouders bij een vriend van me bij Faithless tijdens Insomnia! O+
- Danko Jones, mijn jubileumconcert, het was de 10e keer dat ik ze zag. En genoeg contact met JC gehad, hij herkent me inmiddels :s) Ik zag er niet uit toen het concert was afgelopen, knalrood haha. Het was geweldig! Effenaar weer :9
- Gotan Project, ik ken de band van mijn vader en vind het hele mooie lounge/dance muziek.
- Bezoekjes aan het oudste badhuis van Budapest. Heerlijk om al het stof, bier en zweet van je af te spoelen.
- Laatste avond goed gekletst met een aantal lieve vrienden O+
- Drinken in flesjes! ^O^
- Jagermeister tent op de eerste zaterdag, wat een feestje (met voornamelijk Nederlanders, maar toch!)
- Szigetfoon!

Minpuntjes:
- Beveiliging en regeltjes, ineens mocht je nog maar 2 flessen water per persoon mee het terrein op nemen, jahoor, heb ik voor niks 6 flessen water lopen slepen van de Auchan naar Sziget.
- Italianen die in mijn tent vielen (al bleken het achteraf hele leuke Italianen te zijn :+ )
- De oleeeeeeee oleee oleee oleeeee megafoon om 4 uur 's nachts, trauma's!
- Lek luchtbed op dag 6, en alle luchtbedden waren overal uitverkocht.
- Nu heel erg verkouden zijn!

Overall was het O+ !! Maar ik denk dat ik toch meer gemaakt ben voor een 3 daags festival ;)
Ik ben een meisje =)
pi_85429738
Er waren veel Nederlanders, maar ik heb wel een beetje het idee dat er geen volk betere feestjes had dan wij :9

+
De sfeer, iedereen was zooo lief en spontaan
Szighettofone: fijn om later weer af te spreken met mensen die je net hebt leren kennen
Schokjes in het bier O+
Yeasayer terwijl iedereen bij Muse was
Met nieuwe mensen nachtenlang van het ene feestje naar het andere feestje struinen
Dat gele badhuis
Zwembad op Margritsziget
Hongaren in een golfslagbad
Het eten
De barmannen bij de Chuck Norrisbar
Buitenslapen en met z'n tweeen op een luchtbed in een slaapzak doorblijven dansen
Kees van Hond + afterparty
Spacende Duitse buren
Auchan + parkeerplaats aldaar
Taxichauffeurs
Die gast die anderhalve meter van een pispaal vandaan het presteerde om toch nog netjes in het bakje te pissen (met sierlijke boog)

-
Om 7 uur 's ochtends voor het slapen een dixie bezoeken. Na in 4 dixies op rij een drol buiten de pot aangetroffen te hebben, ben ik maar terug naar m'n tent gegaan.
Hongaarse bevolking buiten Sziget en het feit dat ze GEEN engels spreken.
pi_85435697
Willen de mensen die uiteindelijk door die dixie zijn gezakt zich ook even melden
pi_85436521
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Markeerstift het volgende:
Willen de mensen die uiteindelijk door die dixie zijn gezakt zich ook even melden
Meldt zich!
pi_85438721
Sziget kende voor mij eigenlijk teveel hoogtepunten die onmogelijk op te noemen zijn :)
pi_85439093
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef hydraulix het volgende:
Sziget kende voor mij eigenlijk teveel hoogtepunten die onmogelijk op te noemen zijn :)
Hear hear! Hebben jullie ook heimwee? Ik merk het echt aan mijn humeur, ik kan weinig hebben en ik heb melancholische buien. Verder zit ik de hele tijd te denken aan de stroom hoogtepunten en alle ontzettend toffe mensen die ik daar heb ontmoet waarvan ik geen contactgegevens heb.. Ik mis Sziget ;( O+
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_85440505
ik mis de constante muziek, het wakker worden met een soundcheck en dat soort dingetjes.
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_85441918
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:45 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Hear hear! Hebben jullie ook heimwee? Ik merk het echt aan mijn humeur, ik kan weinig hebben en ik heb melancholische buien. Verder zit ik de hele tijd te denken aan de stroom hoogtepunten en alle ontzettend toffe mensen die ik daar heb ontmoet waarvan ik geen contactgegevens heb.. Ik mis Sziget ;( O+
:Y ;(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:58:14 #50
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_85442139
Geen last van.. Wellicht omdat ik er ook tegen op zie om morgen weer naar Lowlands te gaan. Het was zo tof maar ook zo enorm brak tegelijkertijd, dat ik het op den duur wel mooi vond.

Eenmaal op het vliegveld in Budapest vond ik de stilte in de plee waar ik aan het pissen was zo fijn. Ik denk dat ik over een klein half jaar weer enorm zin krijg, maar wellicht dat we dan een ander festival aan doen.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')