Godgloeiende........ DAMN!
Zondag middag heen gevlogen, zonder te weten wat me te wachten stond.
Toen ik op woensdag mijn tent uit kroop had ik al zo iets van "is het nou godverdomme nog niet afgelopen

".
De sfeer is fantastisch, ontzettend goed geregeld ondanks mijn verwachtingen, idioot veel gezopen.
Mijn ritme is helemaal kapot en ik zelf ook. Zat met koorts in het vliegtuig terug. Maar het was het meer dan waard.
's Ochtends een tripple espresso om mee wakker te worden, daarna bier bier bier om 's avonds aan de whisky te gaan. Door gaan tot je kapot aangekropen bent bij de tent. Dag in dag uit. Echt niet normaal. Ook iets te veel geld uitgegeven, maar het was het waard.
Pluspunten:
- MUSE! Wat een show, en ze hadden wat mij betreft nog wat goed te maken sinds afgelopen juli.
- Buena Vista Social Club. Relaxte sfeer met waxinelichtjes in het gras!
- Vikingburger van een kilo.
- Chuck Norris Bar
- Jack Daniels Bar
- Hangmat
- Vodafone telefoon voor praktisch gratis
- Vliegen (binnen tien uur van deur tot tent)
- .....
Minpunten:
- Irritante Franse mensen
- Teveel Nederlanders
- Mensenpoep op de plek waar ik in eerste instantie mijn tent wilde opzetten(waar later fransen gingen staan

)
- Niet meer weten wat er uberhaupt gebeurd is de afgelopen acht dagen.
- Ziek worden.
- Norse beveiliging (waar ik nog een trap tegen mn schenen van kreeg voor (bijna) niks)
Te veel om op te noemen en dat gaat toch niemand meer lezen.
Ik weet het zelf nog amper. Ik wacht wel tot de foto's er zijn. Maar damn, onbeschrijfelijk vet.
Jammer nog dat ik Kees van Hondt heb moeten missen na alle verhalen hier. Ik kreeg nog een smsje over een dixie

ftw

Dan vraag ik me echt af, hoe hebben de Hongaren en dergelijk moeten denken, even als de beveiliging daar. Dat ze alles door de lucht zien gaan?

moet toch een fenomeen zijn.
Maar die zie ik zondag weer. Morgen Lowlands!!