Ah ja inderdaad, die dreher draft gaf steeds bij de 1e paar slokken schokkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef broccolitaart het volgende:
Hadden jullie ook last van stroomschokjes als je bier dronk? Ik namelijk wel :\
toppers:
Ill Nino, C'mon & Kypski, Pannonia Allstars Ska Orchestra, Infected Mushrooms.
Helaas Kees van Hondt niet kunnen zien ivm moeten vertrekken terug naar NL.. Zag wel geniaal uit, halve bos in de A38...
Haha ja, ik wist echt niet wat ik zag toen ik daar binnen liep. Ben gelijk buiten een boom gaan halen om mee te doen. Zelden zo'n chaos aan dansende mensen gezien, echt alles ging er de lucht in. Heb gehoord dat er later nog een Dixie mee de tent in ging, echt episch!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:47 schreef Frostu het volgende:
Kees van hondt was echt geniaal.. Crowdsurfen met een opblaasboot tussen in de lucht gehouden struiken/takken en andere opblaasdingen; hoe vet is dat! Vervolgens toen het afgelopen was nog een half uur met alleen maar NL-ers in de tent liedjes lopen te zingen.. hoofd schouders knie en teen knie en teen enz
Dat ontbijttentje was inderdaad hard. Ik neem aan dat je die bedoelt bij de Szigetfone shop?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:29 schreef ValHallen het volgende:
Net thuis, en het was absoluut top!
Hoogtepunten:
- Monster magnet
- Bad religion
- Dj Shadow
- een ontbijttentje waar s'nachts ongelooflijk gave feestjes waren met als hoogtepunt de zondagnacht waar we met een maanetje of 20 he-le-maal uit ons dak gingen in de stromende regen
Verder geen uitgesproken slechte of goede dingen gezien, wat me ook niks uitmaakte. Het gebrek aan goede bands werd met gemak gecompenseerd door de heerlijke sfeer en mensen die er rondliepen. Heb ook bewust de Nederlanders een beetje gemeden, aanpappen met buitenlanders was veel leuker
Ja, bij de VIP campingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat ontbijttentje was inderdaad hard. Ik neem aan dat je die bedoelt bij de Szigetfone shop?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |