Dat ook, inderdaad.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Als M. geen z'n heeft om mee te doen doe ik dingen gewoon alleen.
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Als M. geen z'n heeft om mee te doen doe ik dingen gewoon alleen.
Dat is toch amper nodig bij een nieuwe laptop?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef ik80lll het volgende:
Leuk onderwerp,
ik heb net een nieuwe laptop! (past ook wel een beetje in dit rijtje, man op slinkse manier ompraten)
tuurlijk. Kersenvlaai ook. Allemaal fruit...quote:
is goed~!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wel mix voor appeltaart...dat dan wel.
Huup, kom je ff de appels brengen?
Ik koop dat soort dingen niet, 'k ben zo slecht in bakken van cake, taarten etc.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wel mix voor appeltaart...dat dan wel.
Huup, kom je ff de appels brengen?
nog heel even dan kom k wel weer een zwik brieven appels brengen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
AppeltaartDie moet ik binnenkort maar weer eens maken, als ik zin heb. Vind het altijd zo`n takkewerk om al die appels klein te snijden
mijn ouders ja, ik trek het wel met moeite maar oke, degene hier naast me in bed is een ander verhaal.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef Ca.ra het volgende:
Ah nee Estrys. En je zat nu bij je (schoon?)ouders toch, of vergis ik me? Ga je dat nog trekken?
nope, ze moeten het bouwen in 300 werkbare dagen. En werkbaar is een ruim begripquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:48 schreef Ca.ra het volgende:
Zit er nog iets van een boeteclausule in het contract?? Dat je er in ieder geval financieel nog vrolijk van wordt?
Voor wanneer staat de oplevering nu geplanned dan??quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef Estrys het volgende:
[..]
nope, ze moeten het bouwen in 300 werkbare dagen. En werkbaar is een ruim begripdat is ongeveer anderhalf jaar, maar dan zou iedere werkdag een 'werkbare dag' moeten zijn. Dat is dus in de bouw niet het geval. regen, vorst, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |