Das echt viesquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:02 schreef Saffier het volgende:
gjelleuwww
Ik ga zo mosselen eten![]()
Dat wilde ik even met jullie delen
oh herkenbaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:26 schreef Ticootje het volgende:
Wij eten broccoliOnder het mom van verantwoord eten... Elke dag weer wat verzinnen, ik haat het.
herkenbaar iddquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh herkenbaar
en dan 's avonds met lange tanden aan het eten zitten wat je zelf bedacht, gekocht en gekookt hebt![]()
das vast de wraak van mn moeder voor het jarenlang op voorhand al ieeeeeeuw roepen![]()
Wij hebben vanavond makkelijk. Zo'n kip uit de oven van de AH met pijnboompitjes en pesto geloof ik en dan stokbrood erbij.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh maar dat doe ik ook! "Liefje, zullen we vandaag naar Blijdorp gaan?' en dan weet hij al dat hij de tassen in mag gaan pakken
Als je zegt dat we gaan..punt..ben je weer zo`n kenau
Woehahahahahahahaquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:15 schreef huuphuup het volgende:
[FAAL]
"schatje?..."![]()
nee!!!
wat nee?
nou... whatever jij ging voorstellen, ik zeg alvast nee.![]()
volgens mij leest ie mee
[/FAAL]
en de kip was heerlijk jammer dat mn broek en arm nu onder de olie uit dat bakje zit. Weer zo'n faal haha
oh! das ook een plan zegquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ah joh B. ga ff B&J halen voor je zwangere liefje?!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:15 schreef huuphuup het volgende:
[FAAL]
"schatje?..."![]()
nee!!!
wat nee?
nou... whatever jij ging voorstellen, ik zeg alvast nee.![]()
volgens mij leest ie mee
[/FAAL]
en de kip was heerlijk jammer dat mn broek en arm nu onder de olie uit dat bakje zit. Weer zo'n faal haha
ja dag, straks zegt ie toch nog jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
![]()
Zei je niet eens dat je stomende seks voor wilde stellen?
Eerste antwoord telt enzoquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dag, straks zegt ie toch nog ja![]()
Dames, dames....big brother is watching you.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dag, straks zegt ie toch nog ja![]()
I always get my sinquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:37 schreef mefke79 het volgende:
hi hi huup.
Ik heb dat probleem nou nooooit...ik krijg altijd mijn zin
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb eigenlijk bijna nooit momenten dat ik iets perse wil.....
Ben ik nu een slappe pannekoek ?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
stiekem ben je een poffertje!
Ik wil heel vaak iets per se
en dan het liefst ook per se NU
maar ik ben ook erg makkelijk te overtuigen dat het niet gaat gebeuren gelukkigIk geloof niet dat ik heel onredelijk ben daarin.
Vraag dat even aan je vriend tijdens de reclame van zijn film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |