Dan hebben we dat gemeen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij 'Kentoet, what's up' bovenin. Even op je eigen fotootje klikken en dan moet daar je punt staan.
En ik sta gewoon een 10, kóóóóning!
Bedankt voor de lof, maar als de situatie ernaar was geweest had ik haar zeker gegevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef Silenus het volgende:
Hulde Kentoet! Veel mannen zijn van het principe 'dan kan ik haar evengoed gaan neuken', maar mooi dat er ook mannen zijn die verder kijken.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Bedankt voor de lof, maar als de situatie ernaar was geweest had ik haar zeker gegeven
Ik heb getwijfeld of ik een eerlijk of wenselijk antwoord zou gevenquote:
Ik hoor net dat ik een beurt nodig heb. Stuur es een foto? Kan ik even checken of ik het wel op je kanquote:
Whehe, waar gaat het heen met dit topic?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik een beurt nodig heb. Stuur es een foto? Kan ik even checken of ik het wel op je kan
OMG nogal direct ben je ook wel hè.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik een beurt nodig heb. Stuur es een foto? Kan ik even checken of ik het wel op je kan
Nee niet naakt. Moet ik soms een verkeerd beeld van je krijgen? Vieze oude man. BAH!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:18 schreef Kentoet het volgende:
[..]
OMG nogal direct ben je ook wel hè.
Naakt?
Spirit Date regel topicquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Whehe, waar gaat het heen met dit topic?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Datingsite ervaringen #28: Regel hier je date met Spirit82.
Neuk-date hè?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Datingsite ervaringen #28: Regel hier je date met Spirit82.
Wat riskant!! Wat nu als ik zou zeggen dat ik het niet op jou zou kunnen?quote:
Mits je GHB meeneemt. Of chloroform.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mweh, te makkelijk. Ik wacht wel tot je een slecht humeur hebtquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
U biedt zich aan?! Op=op, weg=weg![]()
Whut?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Mweh, te makkelijk. Ik wacht wel tot je een slecht humeur hebt
Inderdaad... Mijn laatste restje naivitieit is nu zelfs compleet vernietigd....quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef Silenus het volgende:
Denk maar niet dat Karina, Spirit, MssDutchPlayer en Prinsesje4you nu nog met je willen afspreken!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs zodat k je van het keurmerk kan voorzien?
Ohja, LilDutchPrincess heet je.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Inderdaad... Mijn laatste restje naivitieit is nu zelfs compleet vernietigd....![]()
Je hebt mij nog heul niet ontmoet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat riskant!! Wat nu als ik zou zeggen dat ik het niet op jou zou kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef Knipoogje het volgende:
Neeeneeneeeneee
We gaan niet dit topic vergallen. Dit is een topic voor kansloze, semi-kansloze en kansrijke internetdaters, niet om via een slowchat te doen alsof je een sexdate aan 't regelen bent
Spirit wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Moet je elkaar daarvoor ontmoeten dan?
Maar welquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mjah misschien moet ik mijn nick eens aanpassenBen ten slotte geen 14 meer...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef Knipoogje het volgende:
Neeeneeneeeneee
We gaan niet dit topic vergallen. Dit is een topic voor kansloze, semi-kansloze en kansrijke internetdaters, niet om via een slowchat te doen alsof je een sexdate aan 't regelen bentNee, dat doe je wel via PM he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Wat knipoogje bedoelt te zeggen is dat het redelijk irritant is om elke dag door twee pagina's 'hihihi oehhh' en 'quote:
Gelukkig blijf jij altijd ontopicquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat knipoogje bedoelt te zeggen is dat het redelijk irritant is om elke dag door twee pagina's 'hihihi oehhh' en '![]()
' en '
' en 'ik ga slapen weltrusten' etc te worstelen voordat we weer kunnen lachen om een lelijkerd van RP.
Dáárom kunnen we het elkaar goeiemorgen wensen beter doen bij de autisten in Singles, en het hier vooral hebben over dramatische dates. Just mijn twee centen/kop thee.
Uhmmm...quote:Dag Dames, hier netjes, verzorgd, opgeleid en goodlooking. In de vrijgezelle bloei van mijn leven genietend en experimenterend, wie wil meedoen, sexueel spannend en ontspannend tegelijk. Directheid en eerlijkheid zijn enkele van mijn kenmerken.
Niet goed? - Het had misschien wel wat sensationeler gekund misschien, maar hij is "direct"quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Om dan even ontopic te gaan:
[..]
Uhmmm...
Pfff of ie goodlooking is dat bepalen wij (de vrouwen) altijd nog he...quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet goed? - Het had misschien wel wat sensationeler gekund misschien, maar hij is "direct".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |