Jij bent echt te erg!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:57 schreef Sharana_LV het volgende:
mm er zitten 9 lakjes in mijn wagentje ...
Wij eten nog een keer Chinees vanavondquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij hebben Chinees besteld![]()
@Puckzzz ik zal er niet van eten sorry![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij eten nog een keer Chinees vanavond.
Puckzzz, jummie! Lammetjesvan die dikke vette zoals bij schoonpaps in de schuur
.
Ja, die mekkeren gewoon om opgegeten te wordenquote:
Uit eten 2.0quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Plannen om uit te gaan eten en bios zijn gewijzigd in een pizza bestellen en filmpje downloaden.
http://spreadsheets.googl(...)BYVR1eHc&hl=nl#gid=0quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:59 schreef Linnie20v het volgende:
Sharana hoeveel lakjes heb je in totaal? En hoeveel zijn er bij gekomen sinds afgelopen 3 weken?
ik wil dat zo graag eten maar mijn vriend vind het nietsquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Plannen om uit te gaan eten en bios zijn gewijzigd in een pizza bestellen en filmpje downloaden.
Het valt me nog meequote:Op zondag 8 augustus 2010 18:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://spreadsheets.googl(...)BYVR1eHc&hl=nl#gid=0
op je 2e vraag durf ik geen antwoord te geven
Hier was het andersom, maar heb nu een kip iets ontdekt wat ik wel lekker vind, en dan met bami. Enquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil dat zo graag eten maar mijn vriend vind het niets
Geeft niets hoor! Niet iedereenhoudt van lamsvleesquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
Ik heb wat aan de instellingen veranderd, hopelijk kan het nu wel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, ik kan niet reageren op je posts? Kan dat? Of kijk ik er overheen
Ik ben geen fan van blauwe oogmake-up, maar dit ziet er echt leuk uit!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:04 schreef Lindytje het volgende:
Leuk, make-uppen!!![]()
[ afbeelding ]
(gewoon een probeersel, niet iets dat ik zo naar mijn werk zou dragen)
groot gelijk, chineesquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil dat zo graag eten maar mijn vriend vind het niets
Leeeuk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:04 schreef Lindytje het volgende:
Leuk, make-uppen!!![]()
[ afbeelding ]
(gewoon een probeersel, niet iets dat ik zo naar mijn werk zou dragen)
Ik niet, vond het lekker, maar nu voel ik me pas echt verrot, haha. Dit zijn van die dagen dat ik het liefst tegelijk met monstertje naar bed ga, maar voel me bij lange na niet moe genoeg. Dus straks gewoon lam op de bank hangen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
En voor mosselen ben ik allergischmaar kaasfondue is jum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |