Hoop ik ook, vandaag is het niet al te best haha!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:13 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
I haz no time![]()
Veel plezier en hoop dat het weer een beetje meezit
Deborahquote:
Gezellig zal het vast toch wel zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Hoop ik ook, vandaag is het niet al te best haha!
Bedankt allemaal!
yesyes ik ben kwart indoooo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb jij Indonesische roots? laatst had je ook al iets met rare stinkbonen toch?
Ik ga straks jullie lamsgehaktballetjes maken
Ik zag hetquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:33 schreef Lindytje het volgende:
Heerlijk, de was hangt net buiten: stortbui
Oh ba-lenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:33 schreef Lindytje het volgende:
Heerlijk, de was hangt net buiten: stortbui
Ja, dat is wel lekkerder, het zonnetje! Ik zie hier ook al wel weer blauwe lucht aankomenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ba-len
Hier breekt eindelijk een zonnetje door gelukkig, ik werd er al helemaal depri van
Volgens mij wonen wij niet in dezelfde Tilburg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lekkerder, het zonnetje! Ik zie hier ook al wel weer blauwe lucht aankomen
je kunt ze op elkaar zetten? heb ik bij de mijne ook gedaan!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn helmers passen niet naast elkaar, ik moet echt mijn zooi eens opruimen!
I suck bluhh..
Ga zo nog even naar de winkel en hopen dat er panini's zijn!
Nog geen regen geweest maar de lucht ziet er niet fijn uit..
Nah, het stukje blauwe lucht is ook alweer weg. Het giet hier alweerquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Volgens mij wonen wij niet in dezelfde Tilburg.
Wij wel dan denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Volgens mij wonen wij niet in dezelfde Tilburg.
Shoot, dat zou ook nog kunnen! Verdikkeme, ik ga eens meten of dat gaatquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
je kunt ze op elkaar zetten? heb ik bij de mijne ook gedaan!
HelmerS?? Ik dacht dat jij nog niet zo´n giga stash had, haha. Maar dan wil ik wel heel graag een keer foto´s zienquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn helmers passen niet naast elkaar, ik moet echt mijn zooi eens opruimen!
I suck bluhh..
Ga zo nog even naar de winkel en hopen dat er panini's zijn!
Nog geen regen geweest maar de lucht ziet er niet fijn uit..
Die ene met die grote donkere wolk?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:55 schreef vamperotica het volgende:
En vamp ist ook een kwartje...
Chinees dan, mn stiefoma was indo, maar dat doet niets aan mijn genen ghehe
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die ene met die grote donkere wolk?
ik wil zeeeeequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:32 schreef mirannie het volgende:
http://blog.jeaneb.com/wh(...)nswers/uncategorized
Hier staat een filmpje waar je iets kan zien over de Burlesque en de nieuwe DS´jes
@ Linnie
Ah, vandaar!!Wel praktisch!
Fuck, dan heb ik iets niet goed gedaan... vond het al zo vreemd dat ik nog geen enkele reactie had gehad, hahahaquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, ik kan niet reageren op je posts? Kan dat? Of kijk ik er overheen
Op haar blogquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:34 schreef Graseter het volgende:
@ jullie alle twee, je kan ook Quote gebruiken he
Ik heb 2 posts op mijn blogquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:40 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Op haar blog
Ik fok al wat langer, maar toch bedankt
Misschien is een leuk themalied.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
die heb ik ooit al eens gepost met als idee ons themalied maar het werd niet goed ontvangen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Boh, waar in Tilburg woon jij dan!
Ik ga mijn nagels dus nooit lakkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ja maar daar gaat het niet om lakjes
Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga mijn nagels dus nooit lakken
Dat zal een beste stapel zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |