Op z;n vroegst dinsdagquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaaa hij is zo vet! Nou kan k niet wachten tot carnival lights binnen is!
Dat heb ik met Ruby Pumps.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind atlantis maar matig, als 1 van de weinigen geloof ik
Die vind ik ook niet helemaal super geweldig wauw, het is gewoon een mooie roodquote:
ik vind hem ook helemaal niet mooi, hij lakt totaal niet egaal, hij blijft sheer en is eigenlijk alleen maar mooi als je hem wazig ziet....quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind atlantis maar matig, als 1 van de weinigen geloof ik
showen!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:42 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb eventjes mijn stash uitgezocht en ik heb 21 lakkies eruit gehaald voor eventueel ruilen/swapdoos.
Ik kom bij deze pagina uit als ik op 'algemene klacht' zoek.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef kieskleurig het volgende:
Vraagje, het ziet er naar uit dat een lakje dat ik heb opgestuurd weer verdwenen is. Woensdagochtend gepost en nog niet bezorgd dus tja. Nou is dit al het 2de lakje in korte tijd dat ik in die postbus doe die niet aankomt, gezien de statistieken lijkt mij dat wel erg toevallig. De eerste keer dacht ik nog dat het aan de frankering kon liggen, maar deze x heel zeker weten niet en het lakje paste moeiteloos in de bus.
Weet iemand waar ik een klacht in kan dienen over een specifieke postbus?
Kom op de site alleen maar klachtenformulieren tegen als het over postbezorging thuis gaat?
Daar vragen ze om een ordernummer, dat heb ik niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kom bij deze pagina uit als ik op 'algemene klacht' zoek.
http://www.tntpost.nl/voo(...)_een_medewerker.aspx
niet al swappen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er zelfs 24.![]()
Eerst maar eens wachten op de swapdoos.
ordernummer hoef je niet perse in te vullenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Daar vragen ze om een ordernummer, dat heb ik niet.
Maar wel bedankt voor het meezoeken
Die essence handcreme heb ik gewoon bij het kruidvat hier in nl gekocht..quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:02 schreef miss--moana het volgende:
Voor de geintreseerde, ik heb op mijn blog een giveaway waarvoor ik jullie nodig heb....speciaal voor mijn verjaardag eind deze maand!
Mooi gedaan hoor! Ik zou het wel dragen naar mijn werk hahaha...kijken hoe de mensen reagerenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:04 schreef Lindytje het volgende:
Leuk, make-uppen!!![]()
[ afbeelding ]
(gewoon een probeersel, niet iets dat ik zo naar mijn werk zou dragen)
Echt!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die essence handcreme heb ik gewoon bij het kruidvat hier in nl gekocht..
die hele grote in amsterdam heeft ze wel, de kleine nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Echt!![]()
Ik ben serieus bij verschillende kruitvat winkels geweest in Almere, Lelystad, Amsterdam en Aalten en daar hadden ze hem niet. Ik vragen, zeggen ze dat hij waarschijnlijk dan alleen in Duitsland te krijgen is
Ik heb 'm in Uithoorn gehaald als ik het goed heb.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Echt!![]()
Ik ben serieus bij verschillende kruitvat winkels geweest in Almere, Lelystad, Amsterdam en Aalten en daar hadden ze hem niet. Ik vragen, zeggen ze dat hij waarschijnlijk dan alleen in Duitsland te krijgen is
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is moeilijk te zien maar ik denk t wel
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn kat Square hielp met het uitzoeken van de was... althans... noujaIk heb me kapot gelachen toen ik haar zo tussen de was vond
Op groot formaat om het hardst te lachen
[ afbeelding ]
Wat staat die kleur mooi bij je ogen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:04 schreef Lindytje het volgende:
Leuk, make-uppen!!![]()
[ afbeelding ]
(gewoon een probeersel, niet iets dat ik zo naar mijn werk zou dragen)
Welke kleurtjes zijn die 2 roze opi's en die groen achtige?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn er zelfs 24.![]()
Eerst maar eens wachten op de swapdoos.
Jij hebt echt een mooie oogkleur!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat staat die kleur mooi bij je ogen!
Ik heb meestal mijn make up zo.
[ afbeelding ]
Dit is met oogschaduw dat draag ik eigenlijk maar zelden. En soms een oogpotlood.
Ik heb ook een lakkie dat ik vorige week zondag heb gepost, die nog nergens is aangekomenquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef kieskleurig het volgende:
Vraagje, het ziet er naar uit dat een lakje dat ik heb opgestuurd weer verdwenen is. Woensdagochtend gepost en nog niet bezorgd dus tja. Nou is dit al het 2de lakje in korte tijd dat ik in die postbus doe die niet aankomt, gezien de statistieken lijkt mij dat wel erg toevallig. De eerste keer dacht ik nog dat het aan de frankering kon liggen, maar deze x heel zeker weten niet en het lakje paste moeiteloos in de bus.
Weet iemand waar ik een klacht in kan dienen over een specifieke postbus?
Kom op de site alleen maar klachtenformulieren tegen als het over postbezorging thuis gaat?
Dank je!quote:
Kiss on the Chic, Gargantuan Green Grape en Got a Date To-Knight.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke kleurtjes zijn die 2 roze opi's en die groen achtige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |