Ja hoor van iedereen alleen maar positieve reacties, dus we moeten wel gaan kijken.quote:
Ik heb het er al weer af gehaald... er zat een beetje te veel zwart bijquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
!!! Gelukkig geen katten in huis dan, en sowieso dat er niets is misgegaan!
[..]
Foto? Klinkt.. apart namelijk!
Ik ben 'in therapie' aan het kijken, ben er nog niet uit wat ik er van vind..quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh heerlijk! De tv is hier al minstens een maand niet aangeweest dus ik heb er al 4 uren as the world turns op zitten en nog heel veel ander leuks te gaan
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik voel me al wat beter, als ik me zo voel ben ik echt bang dat ik terug mijn depressie inschiet ofzo
Ja gelukkig wel...quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:42 schreef Joysa het volgende:
Die Romie is in elk geval terecht staat op haar hyves
Nou maar hopen dat ze niet op mijn kamer komen kijken!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:36 schreef vamperotica het volgende:
Was dit net aan het lezen...en ben ook op die hyves van ze terecht gekomen....
Vraag ik me toch af of de ouders nooit op hyves komen....
Meisjes van 16 en 13 uit Breda vermist
Was ie sowieso niet..quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:50 schreef Graseter het volgende:
Oh ze zijn al gevonden. Nou is het grapje niet leuk meer.
Meen je dit nu serieus? Het was maar een grapje.quote:
Nou heb ik het al in ONZ gepost.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dit nu serieus? Het was maar een grapje.Zulke dingen kunnen hier best gezegd worden, het is maar net of je er tegen kan.
Inderdaad! Ik had gister bezoek van 2 lieve meisjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar kunnen ze hem vast en zeker waarderen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik had gister bezoek van 2 lieve meisjes.
Mijn vriend, niet me vriendquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Me vriend maakte daarstraks hetzelfde grapje, snap niet waarom sommige daar zo moeilijk over doen.
Geeft niet, ik kom uit Tilburg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kom uit een dorp, alles is me ipv mij.
Smakelijk alvastquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef kieskleurig het volgende:
Aangezien mijn topicvolg knopje weer eens spoorloos verdwenen is, een ouderwetse TVP![]()
Nu koken.
oe lekker! wat eten we?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef kieskleurig het volgende:
Aangezien mijn topicvolg knopje weer eens spoorloos verdwenen is, een ouderwetse TVP![]()
Nu koken.
Smakelijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef kieskleurig het volgende:
Nu koken.
Wie is zequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:22 schreef vamperotica het volgende:
wij gaan gourmetten!![]()
Ze is nu al een half uur bezig met vragen of vriendjelief ook blijft eten![]()
Sharana en ik schuiven ook aan !quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:22 schreef vamperotica het volgende:
wij gaan gourmetten!![]()
Ze is nu al een half uur bezig met vragen of vriendjelief ook blijft eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |