Nou maar hopen dat ze niet op mijn kamer komen kijken!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:36 schreef vamperotica het volgende:
Was dit net aan het lezen...en ben ook op die hyves van ze terecht gekomen....
Vraag ik me toch af of de ouders nooit op hyves komen....
Meisjes van 16 en 13 uit Breda vermist
Was ie sowieso niet..quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:50 schreef Graseter het volgende:
Oh ze zijn al gevonden. Nou is het grapje niet leuk meer.
Meen je dit nu serieus? Het was maar een grapje.quote:
Nou heb ik het al in ONZ gepost.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dit nu serieus? Het was maar een grapje.Zulke dingen kunnen hier best gezegd worden, het is maar net of je er tegen kan.
Inderdaad! Ik had gister bezoek van 2 lieve meisjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar kunnen ze hem vast en zeker waarderen.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik had gister bezoek van 2 lieve meisjes.
Mijn vriend, niet me vriendquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Me vriend maakte daarstraks hetzelfde grapje, snap niet waarom sommige daar zo moeilijk over doen.
Geeft niet, ik kom uit Tilburg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kom uit een dorp, alles is me ipv mij.
Smakelijk alvastquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef kieskleurig het volgende:
Aangezien mijn topicvolg knopje weer eens spoorloos verdwenen is, een ouderwetse TVP![]()
Nu koken.
oe lekker! wat eten we?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef kieskleurig het volgende:
Aangezien mijn topicvolg knopje weer eens spoorloos verdwenen is, een ouderwetse TVP![]()
Nu koken.
Smakelijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:15 schreef kieskleurig het volgende:
Nu koken.
Wie is zequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:22 schreef vamperotica het volgende:
wij gaan gourmetten!![]()
Ze is nu al een half uur bezig met vragen of vriendjelief ook blijft eten![]()
Sharana en ik schuiven ook aan !quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:22 schreef vamperotica het volgende:
wij gaan gourmetten!![]()
Ze is nu al een half uur bezig met vragen of vriendjelief ook blijft eten![]()
Maar ik wil geen grasquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is goed, jij krijgt een bordje met gras!
Ssst, mijn reputatie staat op het spel!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow dus je liegt tegen ons ... je bent helemaal graseter niet
NEE NIETS DAAR VAN!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ssst, mijn reputatie staat op het spel!
Ja mamaquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEE NIETS DAAR VAN!
nou ga je gras eten ook!
Mijn rekening huilt altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |