Redelijk op tijd naar bed gegaan zodat ik vandaag mee kon met fietsen en gezellig kletsen met het bezoekquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
Vodka Martini...eentje teveel...Maar ik heb lol gehad ja
En jij?
Wat niet isquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier nietAlleen 5 liter vaatjes, maar zo´n alcoholist ben ik nog net niet.
Dat moet je ook niet hebben inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. maargoed, 2 passen er echt niet bij. ik twijfel nu zelfs over eentje.... mijn huis is echt heel klein voor 2 ruziende katten
Voor Grolsch kan je dat best over hebben, vind ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier nietAlleen 5 liter vaatjes, maar zo´n alcoholist ben ik nog net niet.
Klinkt leuk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Redelijk op tijd naar bed gegaan zodat ik vandaag mee kon met fietsen en gezellig kletsen met het bezoek
ik vind 22 km best een goede afstand
Samzzquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor Grolsch kan je dat best over hebben, vind ik.
Hoi btw
Weet je dat er serieus over na heb lopen denken? Ze hebben hier alles, behalve een goed biercafe. Engelse pubs zat, met hun Guiness.quote:
Het was ook erg leuk (op de regenbui na)....ik heb o.a. gesproken over het wonen en werken in het buitenland.quote:
Familie en/of vrienden op bezoek gehad?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het was ook erg leuk (op de regenbui na)....ik heb o.a. gesproken over het wonen en werken in het buitenland.
Heee... het lijkt wel een samurai krijger???quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef macondo het volgende:
Ben er weer van tussen. Tijd voor een snobistische film.
[ afbeelding ]
Snobquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef macondo het volgende:
Ben er weer van tussen. Tijd voor een snobistische film.
[ afbeelding ]
Kennissenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Familie en/of vrienden op bezoek gehad?![]()
En niks mis met het buitenland
Klopt, moest even naar kantoor voor medicatiequote:
Bossquote:
Heb je serieus plannen om naar het buitenland te gaan dan? Vertel!quote:
Sorry, ik ben er netquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik zat toch al in dit topic? was alleen even een kwartiertje douchen
Ohquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik zat toch al in dit topic? was alleen even een kwartiertje douchen
Serieuze plannen... nee nog niet....quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Barbusse het volgende:
Heb je serieus plannen om naar het buitenland te gaan dan? Vertel!
ONIOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Let maar niet op mij, zit weer in een dipmoment
Wat voor opleiding heb je en welke talen spreek je? En wat lijkt je leuk?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Serieuze plannen... nee nog niet....![]()
Een kennis van mij heeft me slechts want linkjes gestuurd van internationale uitzendbureau's
Geen idee. probeeral lekkere muziek te luistern, heb al een pil geslikt die me wat rust geeft...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ONIOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES.....
wat kunnen we doen om je te helpen???
Welk land wil je graag werken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Serieuze plannen... nee nog niet....![]()
Een kennis van mij heeft me slechts want linkjes gestuurd van internationale uitzendbureau's
Waarom als ik vragen mag?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welk land wil je graag werken?
Ik zou wel naar Canada willen verhuizen...
HBO Bestuurskunde......quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb je en welke talen spreek je? En wat lijkt je leuk?
Nee, morgen toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In Lunetten?
Heb ook nog pizza in de koelkast liggen en witte wijn!
Ok.quote:
Hmmm....daar valt vast wel wat mee te vinden, alleen horeca zou ik gedag tegen zeggen. Betaald meer dan kut en de uren zijn moordend. Tenminste, in de mediterranee. Geen idee hoe het is buiten Europa, maar het lijkt me niet beter.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
HBO Bestuurskunde......
Werkervaring varieert van schoonmaak/horeca/PA/beleidsmedewerker
Talen: Engels ..... Duits lukt als ik het weer meer ga gebruiken en Frans kom ik niet verder dan Bon jour
Het tofst lijkt me als partyplanner of personal assistant aan de slag te gaan.
Ik ben erg goed in organiseren en dingen regelen.
Daghoreca (lunchroom etc.) vind ik ook leuk.... ik ben een slechte voor nachtwerk...
Ik vind een aantal landen prettig >>>> UK, Finland, Oostenrijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welk land wil je graag werken?
Ik zou wel naar Canada willen verhuizen...
hmmm zit te denken aan wat ik lekkere muziek vind om rustiger te worden.... maar ik luister eigenlijk bijna allemaal up tempo muziek....quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee. probeeral lekkere muziek te luistern, heb al een pil geslikt die me wat rust geeft...
Kies dan voor Oostenrijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind een aantal landen prettig >>>> UK, Finland, Oostenrijk
Ik heb er geen werkervaring... dus waar ik graag wil werken weet ik niet.....
UK: Die taal ken ik redelijk goed en het gewoon een Westers gebied
Finland: Ze spreken er Engels en het Fins kan je redelijk snel leren omdat men het foenetisch schrijft enzo....
>> Helsinki vond ik persoonlijk een fijne stad om te verblijven.... ik voelde mij erg veilig....
Oostenrijk: Daar wonen een aantal kennissen van mij. Ik kan al Duits (alleen nog niet zo goed omdat ik het soms niet durf te gebruiken)
Verder... weet ik het niet....
Nog nooit geweest... Ga ik binnenkort doen. Maar een deel van m'n familie woont daar en m'n neef heeft een eigen bedrijf, dus als ik ga, kan ik direct aan het werk enzo....quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok.Ben je er al eens geweest? Ben gewoon nieuwsgierig hoor.
[..]
Verder nog tips????quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok.Ben je er al eens geweest? Ben gewoon nieuwsgierig hoor.
[..]
Hmmm....daar valt vast wel wat mee te vinden, alleen horeca zou ik gedag tegen zeggen. Betaald meer dan kut en de uren zijn moordend. Tenminste, in de mediterranee. Geen idee hoe het is buiten Europa, maar het lijkt me niet beter.![]()
Maar met bestuurskunde denk ik dat je vast wel wat zou moeten kunnen vinden denk ik.
Finland is ook redelijk duur.... in vergelijking met Oostenrijk....quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kies dan voor OostenrijkEngeland is duur en bovendien is er al genoeg werkloosheid. En Finland? Hou je zo van -30 van november tot maart?
OK, das wel handig, dan heb je wat om op terug te vallenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest... Ga ik binnenkort doen. Maar een deel van m'n familie woont daar en m'n neef heeft een eigen bedrijf, dus als ik ga, kan ik direct aan het werk enzo....
Maar goed, de rust, de ruimte etc... daar hou ik wel van...
Dat weet ik niet, zo´n ervaren expat ben ik niet hoorquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze woont 200 meter bij mij vandaan.. we gaan koffie drinken
*Kling!!*quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
*auwquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik werk voor een bedrijf dat software maakt voor online gamingquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Finland is ook redelijk duur.... in vergelijking met Oostenrijk....
-30 is ook niet echt mijn ding
Wat doe jij eigenlijk voor werk?Je hebt het volgens mij wel een keer gezegd, maar nu weet ik het niet meer zeker
Wat is er met Montreal dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OK, das wel handig, dan heb je wat om op terug te vallenEn de rust en ruimte lijken mij ook geweldig, maar ik hoop dat je in dat geval niet in het centrum van Montreal terecht komt
![]()
[..]
Dat weet ik niet, zo´n ervaren expat ben ik niet hoor
Wil je met mij dan ook een keer koffie drinken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |