Redelijk op tijd naar bed gegaan zodat ik vandaag mee kon met fietsen en gezellig kletsen met het bezoekquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:18 schreef Barbusse het volgende:
Vodka Martini...eentje teveel...Maar ik heb lol gehad ja
En jij?
Wat niet isquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier nietAlleen 5 liter vaatjes, maar zo´n alcoholist ben ik nog net niet.
Dat moet je ook niet hebben inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. maargoed, 2 passen er echt niet bij. ik twijfel nu zelfs over eentje.... mijn huis is echt heel klein voor 2 ruziende katten
Voor Grolsch kan je dat best over hebben, vind ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier nietAlleen 5 liter vaatjes, maar zo´n alcoholist ben ik nog net niet.
Klinkt leuk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Redelijk op tijd naar bed gegaan zodat ik vandaag mee kon met fietsen en gezellig kletsen met het bezoek
ik vind 22 km best een goede afstand
Samzzquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor Grolsch kan je dat best over hebben, vind ik.
Hoi btw
Weet je dat er serieus over na heb lopen denken? Ze hebben hier alles, behalve een goed biercafe. Engelse pubs zat, met hun Guiness.quote:
Het was ook erg leuk (op de regenbui na)....ik heb o.a. gesproken over het wonen en werken in het buitenland.quote:
Familie en/of vrienden op bezoek gehad?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het was ook erg leuk (op de regenbui na)....ik heb o.a. gesproken over het wonen en werken in het buitenland.
Heee... het lijkt wel een samurai krijger???quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef macondo het volgende:
Ben er weer van tussen. Tijd voor een snobistische film.
[ afbeelding ]
Snobquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:29 schreef macondo het volgende:
Ben er weer van tussen. Tijd voor een snobistische film.
[ afbeelding ]
Kennissenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Familie en/of vrienden op bezoek gehad?![]()
En niks mis met het buitenland
Klopt, moest even naar kantoor voor medicatiequote:
Bossquote:
Heb je serieus plannen om naar het buitenland te gaan dan? Vertel!quote:
Sorry, ik ben er netquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik zat toch al in dit topic? was alleen even een kwartiertje douchen
Ohquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik zat toch al in dit topic? was alleen even een kwartiertje douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |