http://www.2shared.com/file/tm9JGeki/Megaton__2_.htmlquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:56 schreef ASSpirine het volgende:
Lol, toffe screens mensen. Welke team heeft nu uiteindelijk gewonnen?
Anders stuur je ff een replay door
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:40 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Helaas zal dat nooit gebeuren aangezien mijn reapers al je probes al koud gemaakt hebben daarvoor.
Het team van AngelEye (ik), Revje (Revje1), ZForce (zforces) en Qing (apij4125).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:56 schreef ASSpirine het volgende:
Lol, toffe screens mensen. Welke team heeft nu uiteindelijk gewonnen?
Anders stuur je ff een replay door
Mooie victory hadden we he ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Het team van AngelEye (ik), Revje (Revje1), ZForce (zforces) en Qing (apij4125).
Geniaale screenie..:Dquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef Lysdexie het volgende:
Gisteren aangeschaft en meteen begonnen met de campaign![]()
Maar ik zit met 1 resolutie probleempje:
[ afbeelding ]
Ik kan niet kiezen uit een resolutie hoger dan 1360 x 768.
Tevens vind ik de menu's erg groot en lijkt het allemaal net of ik 800x600 speel.
Waaat jullie hadden verloren hoor wtfquote:
In soviet russia they say Ssssttt En vind je het gek ji jzat te campen in je eigen base met siegetanksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Waaat jullie hadden verloren hoor wtf@ Screen: DEFEAT!
Alleen potje 1 waren andere teams he?
Ja share controlquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Khadgar het volgende:
In SC1 kon je ook met een vriend samen één leger besturen, dat was echt supertof. Kan dat nog steeds in SC2?
Ga naarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens vind ik de menu's erg groot en lijkt het allemaal net of ik 800x600 speel.
Die 1vs2?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:21 schreef apij4125 het volgende:
Goodgawd laat me weten of je verloren of gewonnen hebt later
Moet je hem niet ergens op widescreen zetten ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef genakt het volgende:
Ben nu op de helft van hard singleplayer en gelijk alle achievments halen![]()
Zal morgen even hier me nummer doorgeven voor friends..
1tje heb ik al van fok maar heb geen idee welke user dat is![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef GoodGawd het volgende:
Nog animo voor 4v4 en bij te weinig mensen 3v3?
22:00 ofzo?
ik ben erbij. zal zo sc opstarten! Xalithian #351 (ik sta al in de OP)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef GoodGawd het volgende:
Nog animo voor 4v4 en bij te weinig mensen 3v3?
22:00 ofzo?
Feel my awesomnessquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:02 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon SCV er op met een right-click en klaar toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef Wolfje het volgende:
Hoe kun je eigenlijk een gebouw afmaken waarvan de scv tijdens het bouwen kapot is gemaakt? Een vervelende zerg deed dat bij mij en ik wist niet wat ik eraan kon doen. Repareren ofzo leek niet te werken. Uiteindelijk heb ik het gecancelled en nieuwe barakken neer gezet, maar ja, daar verlies je dus wel veel tijd mee.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef Baszh het volgende:
Ik kwam iets vreemds tegen in een missie, ik deed die achievement bij Zero Hour missie en kwam helemaal bovenin de map een kereltje tegen die vluchtte in een klein gebouwtje wat 'Tauren Hut' ofzo heette, die lanceerde een poosje later en toen stond er "secret unlocked". Maarja geen idee wat dat voor moet stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's 't mooie. Als je vaak van favored spelers wint ga je vanzelf een keertje omhoog. 't idee is dat je 50-50 speelt tegen gelijke matchups uiteindelijk he. En omdat er altijd mensen zijn die verbeteren, of een tijdje niet spelen en wat roestig zijn, zal je natuurlijk nooit precies die 50-50 halen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:21 schreef Jantehs het volgende:
Verloren van een Thor + stapel SCV rushhad hem op m'n ramp bezig moeten houden en ondertussen stalkers in moeten warpen, maar zat te kutten en niet op de SCV's te focussen. Moet wel zeggen dat ik redelijk makkelijk win van favored spelers, zit zelf in Silver en net eenvoudig iemand uit Platinum verslagen. Wat een machtig spel, zit altijd helemaal vol adrenaline na een spannend potje, moet dan wel even 5 minuten rust nemen
Ja ik denk dat ik uiteindelijk ook wel naar gold geplaatst wordt, ten minste als dit zo door gaat. Ik ben ook zeer tevreden met het match making systeem. Ik doe nu wel elke keer dezelfde build, omdat je tegenstander toch elke keer anders is. Als je vaker tegen dezelfde moet of een serie doet moet je natuurlijk wel verschillende tactieken op de kast hebben liggen, maar oefen nu vooral één tactiek en ga later mijn assortiment wel uitbreidenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Da's 't mooie. Als je vaak van favored spelers wint ga je vanzelf een keertje omhoog. 't idee is dat je 50-50 speelt tegen gelijke matchups uiteindelijk he. En omdat er altijd mensen zijn die verbeteren, of een tijdje niet spelen en wat roestig zijn, zal je natuurlijk nooit precies die 50-50 halen.
Maar de matchmaking is best goed vind ik! Beter dan in de beta, maar da's niet zo gek met 100x zoveel spelers (pak em beet).
Oh het waren 2 nukes zie ik nu! Vandaar dat ik opeens van 200/200 naar 120/200 ging, slome tanks ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Simsfan88 het volgende:
Potje 4 vs 4 met Fokkers, speelduur was 1 uur en 39 minuten. Van te voren hebben we een 8 player Free For All gedaan, was ook mooi. Hierbij een paar screenshots van de 4 vs 4:
In het midden verzamelen:
[ afbeelding ]
Nuclear launch detected, kiek zun 200/200:
[ afbeelding ]
NUKE!
[ afbeelding ]
Scorebord:
[ afbeelding ]
Morgen weer, lang leve de vakantie!
Yup op het stuk waar je heen ging kwam er nog één aanvliegenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:38 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Oh het waren 2 nukes zie ik nu! Vandaar dat ik opeens van 200/200 naar 120/200 ging, slome tanks ook.
Ja en het lijkt net of ik mijn vikings vergat ofzo O_Oquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:43 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Yup op het stuk waar je heen ging kwam er nog één aanvliegen
Sinds wanneer tel ik niet meer mee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef Simsfan88 het volgende:
Het team van AngelEye (ik), Revje (Revje1), ZForce (zforces) en Qing (apij4125).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |