abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85105715
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:37 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

Wat een kut vergelijking.
Inderdaad. :') Een zwáár inferieure versie nu ruim 1,5 jaar later vergelijken met dit.
pi_85106291
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:41 schreef CantFazeMe het volgende:
De demo is nice :Y.
:Y

Het is ook wel leuk om die wapenzaak binnen te gaan, de eigenaar neerschieten en vervolgens elke agent die binnen komt neer te knallen.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_85106331
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Inderdaad. :') Een zwáár inferieure versie nu ruim 1,5 jaar later vergelijken met dit.
29 April 2008 is GTA4 uitgekomen.
pi_85106497
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
Gameplay over graphics ^O^ Altijd.
amen brother!
pi_85106790
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

29 April 2008 is GTA4 uitgekomen.
De PC versie volgde ruim 8 maanden later.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:17:25 #206
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85107083
Vond iemand dat de besturing van de auto's niet echt lekker was? (PC). Beetje houterig.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85107156
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Vond iemand dat de besturing van de auto's niet echt lekker was? (PC). Beetje houterig.
Het is wennen.
Na de eerste paar keer de demo spelen knalde ik ook overal tegenaan, nu gaat het stukken beter.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:20:07 #208
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85107208
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Als die versie zo ''inferieur'' was betekent het dat Mafia 2 de zaken beter voor elkaar heeft wat betreft graphics op de pc.
Bedankt Hans.
pi_85108180
Verhaal van de demo net gespeeld. Gameplay zit goed in elkaar, de sfeer is er. Maar het verhaal? Verhaal heb ik nu al 100 keer gezien, bij 100 verschillende games. Originaliteit van het verhaal valt ver te zoeken, ookal heb ik maar een klein stukje gespeeld. Verwacht er niet teveel van.

Details zijn natuurlijk leuk, leuk dat je het water aan kan zetten en dat je een biertje kan drinken. Maar toegevoegde waarde? Nee. Het is leuk dat het kan, maar niet meer dan dat. Ik heb het nu 1 keer gedaan en zal het niet nog een keer doen.
Grafisch gezien is het prima, het is een mooie setting om in te spelen. Er kan weinig mis gaan, ze hebben het perfect weten over te brengen naar de game.
Gameplay voelt goed aan, alleen is de het schieten een beetje vreemd. Als je uit cover komt dan gaat hij automatisch op auto aim.

Al met al een leuke ervaring, maar of ik deze game bij release ga halen weet ik nog niet. Dan moeten de reviews wel heel erg lovend zijn.
pi_85108462
ik vond de demo wel tegenvallen het rijden vond ik niet super (vergeleken met gta)
er was iets met het beeld wat ik lelijk vond.

schieten was goed
vechten was nice

maar weet niet of ik hem nu nog ga kopen eerst wou ik dat nu minder...
dat komt door die gare shit met het beeld ik weet niet hoe ik dat uitleg maar het was zowieso het spel niet mijn scherm ^^.
pi_85108540
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef Stay2fresh het volgende:
ik vond de demo wel tegenvallen het rijden vond ik niet super (vergeleken met gta)
er was iets met het beeld wat ik lelijk vond.

schieten was goed
vechten was nice

maar weet niet of ik hem nu nog ga kopen eerst wou ik dat nu minder...
dat komt door die gare shit met het beeld ik weet niet hoe ik dat uitleg maar het was zowieso het spel niet mijn scherm ^^.
screenshot ? :o
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:52:53 #212
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85108557
Dat het beeld donker werd als je ALT-TAB deed? Ja had ik ook, spel eraf mieteren en het was weer oké.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85108763
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:52 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

screenshot ? :o
nee kan niet was op me xbox360 je zag het alleen als je ging lopen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:07:27 #214
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85109129
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Svubeqak het volgende:
Verhaal van de demo net gespeeld. Gameplay zit goed in elkaar, de sfeer is er. Maar het verhaal? Verhaal heb ik nu al 100 keer gezien, bij 100 verschillende games. Originaliteit van het verhaal valt ver te zoeken, ookal heb ik maar een klein stukje gespeeld. Verwacht er niet teveel van.

Details zijn natuurlijk leuk, leuk dat je het water aan kan zetten en dat je een biertje kan drinken. Maar toegevoegde waarde? Nee. Het is leuk dat het kan, maar niet meer dan dat. Ik heb het nu 1 keer gedaan en zal het niet nog een keer doen.
Grafisch gezien is het prima, het is een mooie setting om in te spelen. Er kan weinig mis gaan, ze hebben het perfect weten over te brengen naar de game.
Gameplay voelt goed aan, alleen is de het schieten een beetje vreemd. Als je uit cover komt dan gaat hij automatisch op auto aim.

Al met al een leuke ervaring, maar of ik deze game bij release ga halen weet ik nog niet. Dan moeten de reviews wel heel erg lovend zijn.
Het verhaal vaker gezien? No shit, je moet iemand doodschieten, dat concept is nogal bekend bij games. Bij de Mafia ook kan je alvast verklappen, dus heel vreemd dat dit een groot onderdeel van het spel is vind ik het niet.
Bedankt Hans.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:14:21 #215
258885 Solique
I Kill You !
pi_85109399
Demo showt wel enorm weinig, en dus niet echt een demo om mensen over de streep te trekken.
Heb de demo gespeeld op zowel pc en x360, kan dus aardig vergelijken met wat bugs en fouten die ik ben tegen gekomen.

Wat bugs/fouten/vage dingen:

PC:
- 5 politieagenten die ineens voor me spawnden met tommy's en al
- Een thug die in de muur stond in de stokerij ik ging dood, daarna liep hij rustig door de muur weg
- De lift thugs die onsterfelijk waren
- Thug op trap die me doodschoot door de pilaar heen, vol leven 1 schot weg

X360:
- Vliegende lijken
- Over de kop met auto vliegen die opeens als een spiraal rondjes blijft draaien
- Soms missende textures
- Schaduwen die soms pixelig dan weer normaal waren
- Bloed van agent die ik aanreed bleef 1 meter voor mijn auto zweven totdat auto opgeblazen werd
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_85109924
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Denk je dat oude auto's zo lekker soepel reden? :') Kom op zeg, die auto's zijn gewoon zwaar en lastiger te besturen. Vind het juist goed zo.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:30:22 #217
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85110000
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Denk je dat oude auto's zo lekker soepel reden? :') Kom op zeg, die auto's zijn gewoon zwaar en lastiger te besturen. Vind het juist goed zo.
Hoezo? Het mag wel wat vloeiender...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85110061
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef bascross het volgende:

[..]

Als die versie zo ''inferieur'' was betekent het dat Mafia 2 de zaken beter voor elkaar heeft wat betreft graphics op de pc.
Waarop ik dus stel dat dit geen prestatie an sich is.
pi_85110206
Leuk lijstje Solique :)
hopelijk komen er ook zulke filmpjes van Mafia 2 dan Bekijk deze YouTube-video :D

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Goed punt, ik vind het ook wel leuk als het niet puur arcade is. Jammer dat voor sommige mensen "moeilijk" gelijk staat aan slecht.
Waar je trouwens naar kunt kijken tijdens het rijden is naar de toerenteller. Dus bij optrekken niet gelijk vol gas maar telkens een beetje gas geven, scheelt heel wat slippartijen :)
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_85111123
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Als begrijpend lezen een onmogelijke opgave voor je is laten we het hier maar inderdaad bij.
O my god.
Wat een eigenwijze drol ben jij. :r
pi_85111230
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

O my god.
Wat een eigenwijze drol ben jij. :r
Wederzijds.
pi_85111362
Ik heb de demo een paar keer gespeeld, het is erg matig. Enorm veel bugs (en ik maar denken dat GTA IV buggy was :')), de besturing van auto's is dramatisch slecht (de besturing van eerste Need for Speed is nog realistischer _O-) en de lichamen zijn spirits als ze eenmaal dood zijn :').

Besturing en schieten is ook zeer matig; maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:02:38 #223
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85111400
Het is ook een oude demo...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85111561
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Klopt. Nader inzien betreft het hier zelfs de demo die tijdens GDC (in maart) speelbaar was.
pi_85111593
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat had ik ook ergens gehoord ja.
Hoop dat de final game er iets beter uit ziet. Maar dat zal weer niet op de consoles. :(
Verder heb ik nog steeds wel zin in deze game want de laatste game die ik gekocht heb en eigenlijk echt naar uit keek was Red Dead Redemption en dat is toch ook al weer een tijd geleden.

:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')