quote:
29 April 2008 is GTA4 uitgekomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad.Een zwáár inferieure versie nu ruim 1,5 jaar later vergelijken met dit.
De PC versie volgde ruim 8 maanden later.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
29 April 2008 is GTA4 uitgekomen.
Het is wennen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Vond iemand dat de besturing van de auto's niet echt lekker was? (PC). Beetje houterig.
Als die versie zo ''inferieur'' was betekent het dat Mafia 2 de zaken beter voor elkaar heeft wat betreft graphics op de pc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad.Een zwáár inferieure versie nu ruim 1,5 jaar later vergelijken met dit.
screenshot ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef Stay2fresh het volgende:
ik vond de demo wel tegenvallen het rijden vond ik niet super (vergeleken met gta)
er was iets met het beeld wat ik lelijk vond.
schieten was goed
vechten was nice
maar weet niet of ik hem nu nog ga kopen eerst wou ik dat nu minder...
dat komt door die gare shit met het beeld ik weet niet hoe ik dat uitleg maar het was zowieso het spel niet mijn scherm ^^.
Het verhaal vaker gezien? No shit, je moet iemand doodschieten, dat concept is nogal bekend bij games. Bij de Mafia ook kan je alvast verklappen, dus heel vreemd dat dit een groot onderdeel van het spel is vind ik het niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef Svubeqak het volgende:
Verhaal van de demo net gespeeld. Gameplay zit goed in elkaar, de sfeer is er. Maar het verhaal? Verhaal heb ik nu al 100 keer gezien, bij 100 verschillende games. Originaliteit van het verhaal valt ver te zoeken, ookal heb ik maar een klein stukje gespeeld. Verwacht er niet teveel van.
Details zijn natuurlijk leuk, leuk dat je het water aan kan zetten en dat je een biertje kan drinken. Maar toegevoegde waarde? Nee. Het is leuk dat het kan, maar niet meer dan dat. Ik heb het nu 1 keer gedaan en zal het niet nog een keer doen.
Grafisch gezien is het prima, het is een mooie setting om in te spelen. Er kan weinig mis gaan, ze hebben het perfect weten over te brengen naar de game.
Gameplay voelt goed aan, alleen is de het schieten een beetje vreemd. Als je uit cover komt dan gaat hij automatisch op auto aim.
Al met al een leuke ervaring, maar of ik deze game bij release ga halen weet ik nog niet. Dan moeten de reviews wel heel erg lovend zijn.
Denk je dat oude auto's zo lekker soepel reden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Vond iemand dat de besturing van de auto's niet echt lekker was? (PC). Beetje houterig.
Hoezo? Het mag wel wat vloeiender...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Denk je dat oude auto's zo lekker soepel reden?Kom op zeg, die auto's zijn gewoon zwaar en lastiger te besturen. Vind het juist goed zo.
Waarop ik dus stel dat dit geen prestatie an sich is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef bascross het volgende:
[..]
Als die versie zo ''inferieur'' was betekent het dat Mafia 2 de zaken beter voor elkaar heeft wat betreft graphics op de pc.
Goed punt, ik vind het ook wel leuk als het niet puur arcade is. Jammer dat voor sommige mensen "moeilijk" gelijk staat aan slecht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Denk je dat oude auto's zo lekker soepel reden?Kom op zeg, die auto's zijn gewoon zwaar en lastiger te besturen. Vind het juist goed zo.
O my god.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als begrijpend lezen een onmogelijke opgave voor je is laten we het hier maar inderdaad bij.
Wederzijds.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
O my god.
Wat een eigenwijze drol ben jij.
Dat had ik ook ergens gehoord ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |